• VERDEELD
    Yeah peoplezz, rollen!
    Let's Fuck | Zarry

    Need:
    -Sex partner Zayn - Harries
    -Sex partner Harry- ZuperZaynx
    -Vriendin Louis- Bradshaw
    -Vriendin Liam- Bradshaw
    -Vriendin Niall- Kontje

    Sorry voor het feit dat Bradshaw een dubbele rol heeft gekregen. Ik wilde graag mensen met verschillende persoonlijkheden en zo kwam het het beste uit.
    Bedankt voor het invullen iedereen!


    Niet de eerste, maar de beste, dus invullen!

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (beschrijving én foto):
    Innerlijk (het liefst uitgebreid):
    Hobby's:
    Werk/baan:
    Extra (verzin iets leuks ;D)

    veel succes (:
    en feel free om een abo te nemen: Let's Fuck | Zarry


    (nerd)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:23 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Rol: sekspartner Harry
    Naam: Eydis Jenna (spreek uit: Eydees) ik heb serieus een site met ijslandse namen gezocht omdat ik dat wel stoer vond haha -.-
    Achternaam: Björksen
    Nationaliteit: Ze is een ijslandse, maar toen ze 8 was is ze verhuisd naar Ierland. Nu heeft ze een appartement met een vriend in Londen.
    Uiterlijk (beschrijving én foto): http://m.weheartit.com/entry/3790398
    Eydis heeft van natuure donkerblond gekruld haar maar als ze er zin in heeft stijlt ze het. Meestal laat ze haar los of in een losse knot hangen, waar ze zin in heeft. Een keer heeft ze haar haar roze geverft voor een weddeschap met een groepje vrienden. Het was een one day-wash dus het was er ook zo weer uit. Aan haar make-up doet ze niet zo veel, een beetje mascara en oogpotlood is genoeg, maar dat is niet dat ze niet van op tutten houdt. Voor het uitgaan maakt ze er altijd iets bijzonders van. Aan haar lippen doet ze nooit zoveel want die hebben van zichzelf al een rode kleur, wat jongens tot haar verbazing verschrikkelijk sexy vinden. Haar ogen zijn blauw groenig, het ligt aan het licht en haar mood. Eydis draagt het liefste versleten shorts, toch wel wat schattige tops en stoere boots, tenzij ze uitgaat dan draagt ze het liefst wat vrouwelijks. Ze heeft een pachtig figuur volgens haar vriendinnen (en one night stands). Zelf ergert ze zich aan de volgens haar volle benen maar ze voelt zich er niet minder prettig door.
    Innerlijk (het liefst uitgebreid): Als je haar ziet lijkt ze een ruist maar opgewekt meisje, maar als je haar leert kennen kan je 2 kanten van haar zien; de out-going flirty verleidelijke Eydis die niet vies is van een wild feestje en de rustige emotionele Eydis die moeilijk keuzes kan maken en een luisterend oor biedt aan wie dat nodig heeft. Ze is vooral niet opdringerig, tenzij het op seks aan komt. Als ze iemand wil krijgt ze diegene ook. Ze kan in de club losgaan en iedere avond bij iemand anders slapen maar ze wil zich niet overlaten komen als slet en is dan ook voorzichtig met wat ze doet. Ze wil ook evengraag op de bank zitten en een filmpje kijken en een goed gesprek voeren. Dit vinden haar vrienden zo leuk aan haar: ze kan losgaan als een wilde maar als je haar nodig hebt is ze er voor je en kan je er van op aan dat ze ook haar best voor je doet. Ze heeft gymnasium gedaan en weet wat er in de wereld om gaat. Als ze dit even wil kwijt raken gaat ze uit haar dak in een club. Eydis heeft een gezonde dosis aan zelfspot en vindt het ook niet erg als iets fout gaat, ze lacht er om en begint weer opnieuw. Ze heeft een rare soort humor maar moet om bijna alles lachen. Niemand moet om haar grapjes lachen maar zelf ligt ze er dubbel om. Ze kan zich verschrikkelijk ergeren aan dieren en haar vrienden vinden dat erg grappig terwijl zijzelf erheel serieus over is. Ze kan flink ruzie maken en enorm hard schelden maar als het iemand is waarvan ze echt houdt kan ze binnen een minuut hasr excuses aanbieden tenzij diegene iets verschrikkelijks heeft gedaan zoals het verraden van iemand dan kan je geen steun meer vaan Eydis verwachten.
    Hobby's: ze speelt gitaar omdat ze helemaal gek is op sing and song writers die gitaar spelen dat ze dacht dit wil ik ook kunnen. Ze is niet de beste maar wil wel graag leren. Ook houdt ze van muziek en het stand. Uitgaan is absoluut haar ding en maakt de dansvloer onveilig. Ze leest graag, maar niet vaak omdat ze zich er niet toe kan zetten om een boek te pakken.
    Werk/baan: ze werkt in een cafétje, wat er schattig uitziet en waar je een lekkere kop thee of koffie kan drinken met een brownie of cupcake die Eydis zelf versiert.
    Extra (verzin iets leuks ;D) ze kende Niall al voordat ze naar Ierland en later naar Londen verhuisde van een vakantie die Niall had in Ijsland. Toen waren ze nog erg klein maar hadden er beide goede herrineringen aan. In Ierland zijn ze elkaar niet meer tegen gekomen en in Londen kruisden hun wegen weer. Ook is Eydis erg experimenteel op het gebied van seks, met iemand waar ze het goed mee kan vinden kan ze heel wild zijn in bed.

    Hope you liked it! Ik heb dit trouwens geschreven op mijniPhone zonder autocorrectie dus als er iets raar staat ben ik het vergeten te verbeteren!

    Ik vul er nog een in, omdat ik niks beters te doen heb haha.

    Rol: Vriendin van Louis
    Naam: Cameron. Haar vrienden noemen haar meestal "Cammie." Dit omdat Cameron haar naam nogal mannelijk vind klinken. En door haar lengte. "Little Cammie" is dan ook een bijnaam van Cameron.
    Achternaam: Kidman
    Nationaliteit: Cameron is half Engels, half Canadees. Haar moeder komt namelijk uit Canada.
    Uiterlijk (beschrijving én foto):


    Leighton Meester
    Cameron ziet er niet heel opvallend uit. Ze is een doorsnee meisje. Cameron heeft bruin haar en bruine ogen. Haar haren draagt ze het liefst in een staart of los. Vaak draagt Cameron haarbanden. Dat is een beetje haar handelsmerk. Ook is Cameron behoorlijk klein. Ze meet maar zo'n 158 cm. Hier zit Cameron verder niet mee, ze heeft namelijk de oplossing : Hoge hakken.
    De stijl van Cameron is bekakt en kuis. Ze zal nooit iets te sexy dragen en draagt veel kakkerige, terughoudende merken als Burberry en Chanel. Eigenlijk ziet ze er daardoor ouder uit dan ze is. Wel ziet Cameron er altijd vrolijk uit. Ze draagt veel stipjes, streepjes en strikjes.
    Cameron match graag haar kleren af op haar vriendje. Als Louis strepen draagt, draagt Cameron ook strepen. Als Louis rood draagt, draagt Cameron het ook. Het liefst stuurt ze Louis wel een beetje qua kleding. Vandaar dat hij er ook nooit 'ordinair' ofzo uitziet, want dit wil Cameron niet.
    Innerlijk (het liefst uitgebreid): Cameron is een bevooroordeeld persoon. Ze heeft al een mening over iemand, zonder die echt te kennen. Ze is het type dat je kan haten zonder reden. Dan zal ze er ook alles aan doen om je leven zuur te maken. Ze is een rasechte bitch en niets gaat te ver. Cameron is bijzonder hard en uitzonderlijk goed in manipuleren en chanteren.
    Ook is Cameron nogal arrogant. Ze vindt zichzelf helemaal geweldig. Ze vindt zichzelf mooi, slim en talentvol. Dit laat ze ook altijd merken. Ze zet zichzelf altijd boven anderen. Zonder enige schaamte. Zelf vindt ze niet dat ze arrogant is. Ze noemt het 'zelfverzekerd' en ze vindt dat iedereen dat zo moeten zijn. Ze kan ook echt niet tegen mensen die klagen over zichzelf. Het meeste haat ze het als mensen zeuren over hun uiterlijk. Daar kan ze echt niet tegen en dat laat ze dan merken ook. Ze snauwt je af of negeert je gewoon.
    Je moet Cameron niet boos hebben, want als je dat eenmaal hebt, dan heb je ruzie ook. Cameron is ontzettend slecht in vergeven en al helemaal slecht in vergeten. Als je haar ooit iets hebt aangedaan, dan vergeet ze dit nooit. Ze is een kei in lang boos blijven en eigenlijk heeft zij nog nooit haar excuses aangeboden. Het is altijd de ander die het doet. Cameron zoekt ook nooit het probleem bij zichzelf. Het moet altijd bij anderen liggen.
    Ondanks dat Cameron dus vooral een kreng is, heeft ze ook een leuke kant. Ze helpt bijvoorbeeld anderen om zelfverzekerder te worden en losser te worden. Ook in een relatie is ze geweldig. Ze is heel erg dominant tegenover vriendjes, maar dat vinden die vriendjes meestal juist leuk. In de relatie tussen haar en Louis neemt Cameron ook duidelijk het voortouw. Louis volgt haar en zij neemt de leiding. Maar dat vindt Louis helemaal niet erg. Haar vorige vriendjes vonden het ook nooit erg. Ze zijn het namelijk niet gewend als een meisje het voortouw neemt. Cameron wel. Zij moet er niet te denken om een man te gehoorzamen. Eigenlijk moet ze er niet aan denken om wie dan ook te gehoorzamen.
    Hobby's: Cameron houdt van talen leren. Ze spreekt momenteel Engels, Duits en Frans. Ze studeert Frans en leert daarnaast ook nog Chinees en Arabisch voor de lol. Dit vindt Cameron helemaal geweldig. Haar doel is om 10 talen vloeiend te spreken en dan de wereld over te gaan, om er mee te werken.
    Een andere passie van Cameron is musical. Ze heeft haar hele jeugd op de toneelschool gezeten en was er ook echt goed in. Ze heeft al heel wat hoofdrollen gehad in musicals die haar toneelclub organiseerden. Ze heeft talent voor zowel acteren als zingen. Helaas moest ze er mee stoppen, doordat ze het te druk had met haar studie. Ooit wil ze nog wel teruggaan, maar ze wil eerst haar studie afmaken. Nu houdt Cameron het op musicals bezoeken. Door de banen van haar ouders mag Cameron veel gratis naar allerlei musicals. Ze heeft al heel wat beroemde musicalsterren ontmoet. Ze houdt van allerlei musicals. Van leerzame musicals, zoals bijvoorbeeld over de oorlog, tot romantische musicals als Romeo & Julia. Maar ook van muzikale musicals als "Saturday Night Fever" tot aan cabaret. Kortom, Cameron vindt alles leuk. Haar droom is om zelf een keer in een grote productie te staan.
    Werk/baan: Cameron zit op de universiteit en studeert dus Frans.
    Extra (verzin iets leuks ;D) Je zou denken dat Cameron door haar bekakte voorkomen ook niets van andere typen mensen moet hebben, maar dit is niet waar. Haar broer is bijvoorbeeld een heel ander iemand. De 25-jarige Jaydenis namelijk gay en ziet er voornamelijk alternatief uit. Eerst vond Cameron het helemaal niets, maar nu heeft ze het wel geaccepteerd. Jayden is verloofd met Nelly Dewitt. Hij is ook een van de beste vrienden van Cameron. De ouders van Cameron zijn Sandra Kidman-Rhodes en Gary Kidman. Sandra heeft een goedlopend modebedrijf en Gary is directeur bij een televisiemaatschappij. Beide zijn dus belangrijke mensen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:59 ]


    Tell me about it, stud.

    Omg jullie zijn allemaal te goed voor mijn kleine rol o-o


    Everyday I'm fangirling!

    Wanneer ga je rollen kiezen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    Wanneer ga je rollen kiezen?


    Vandaag of morgen (:


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Zipper schreef:
    (...)

    Vandaag of morgen (:


    Ik ben benieuwd. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Me 2.


    Everyday I'm fangirling!

    Harries schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd. :Y)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    En ik maar denken dat ik het niet zou worden ;p


    Everyday I'm fangirling!