• Ik weet niet of het in het juiste subforum staat, maar ach.

    Deze keer wil ik die stomme kubus oplossen. Zes jaar geleden had ik er ééntje gekregen en sindsdien staat hij te verrotten in mijn kamer.
    Nu, vandaag, zal ik hem proberen op te lossen.


    En voorlopig, op dit moment, ziet het er nog niet uit alsof het zal lukken. :Y) Ik begin een beetje zot te komen.
    Kunnen jullie dat oplossen?

    14h55: Ik heb één laag al goed, maar mijn kleuren komen niet overeen volgens de handleiding die ik gebruik. Gepoept.
    15h. Ik geef het op. Eén vlak is genoeg voor mij.
    15h52: Ik heb mijn fout gezien (: Nu is heel mijn 'onderste laag' al goed, dus ik ga verder.
    16h20: ga je één stap vooruit en plots tien achteruit. Ik zit zo dicht bij stoppen.
    16h27: Middelste laag is klaar. Laatste beetjes, dat moet lukken!
    16h40: Ik was bezig met de laatste stukjes: de bovenste laag in orde maken, ik moest alleen nog de hoekjes doen... Draai ik wel niet verkeerd! Boem! Alles naar de zak! Ik geef op!
    de volgende dag: 12h25: WOASHAAA. Yay, heb hem eindelijk opgelost. Lang leve Rubiks kubus voor dummies! *o*

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:28 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb dat vroeger al zo vaak geprobeerd, is me nooit gelukt.

    Ergela schreef:
    (...)
    Daar ben ik nu mee bezig.
    Ik had al een kruis gemaakt en ik ben nu bezig met de onderste laag op te lossen, maar dat lukt me niet al te goed.
    Ik zoek nu een betere handleiding daarvoor.

    Ik ken iemand en die had voor iedere mogelijkheid, superveel wiskundige letters opgeschreven. Hij kent die ondertussen vanbuiten en kan nu binnen de 10 minuten zo'n ding oplossen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mij is dat nog nooit gelukt. Na ongeveer een half uur werd ik het beu en begon ik er mee te gooien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik ken iemand en die had voor iedere mogelijkheid, superveel wiskundige letters opgeschreven. Hij kent die ondertussen vanbuiten en kan nu binnen de 10 minuten zo'n ding oplossen.

    Ik ken stap één en twee al van buiten -zucht-
    Omgekeerd kruis maken, aansluiten, kruis goed maken en dan... daar zit ik nu.
    *zucht* Wat heb ik mijzelf aangedaan?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Daar heb ik veel te weinig geduld voor :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb al één vlak. HIPHOI!
    Maar het klopt niet met mijn gids dus ik weet niet meer wat te doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik had er ooit zo één,maar door het verhuizen is hij kwijt geraakt. Nouja,ik had het toch nooit kunnen oplossen. Ik raak heel snel geïrriteerd. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik kan hem *O*
    Alleen ben ik niet zo heel snel, ik ben er wel een halfuur mee aan het kloten. Maar het is wel leuk (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    het is me nóóit gelukt. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik kan dat zo'n beetje uit mijn hoofd, met al die technieken en zo (A)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik had er vroeger één het was me toen ook een keer gelukt, maar nu wil ik er weer één.. Echt irritant zo'n ding maar je blijft wel lekker bezig, haha!


    Believe in yourself.

    Haha, Neelie, mij heb je het hele verslag al gedaan. :3
    Maar zoals ik al zei, ik kan dat niet. :W

    NewUsername schreef:
    Mij is dat nog nooit gelukt. Na ongeveer een half uur twee minuten werd ik het beu en begon ik er mee te gooien.


    i put the fun in funeral

    Ludwig schreef:
    Haha, Neelie, mij heb je het hele verslag al gedaan. :3
    Maar zoals ik al zei, ik kan dat niet. :W

    Ja, echt. -.-

    Mannekes. Zo dicht. Eén verkeerde draai! BOEMBA. BOEF.
    *smijt kubus tegen muur*

    Trouwens, iedereen kan dat. Gewoon een beetje inzicht en een goede handleiding.
    Ik gebruik: Rubik's kubus voor Dummies.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:59 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    een vriend van mij kan echt razend snel zo'n kubus oplossen,
    het is gewoon creepy om te zien..
    draai je hem helemaal in de war, heeft hij hem binnen 5 minuten weer heel O_o


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky