• Oh mijn god,

    Ik weet niet of sommige user het al weten, maar ik ben 8 Jaar lang gepest en 3 jaar lang ben ik zo in de put geraakt dat ik aan zelfmoord dacht en aan zelfverminking deed, dit heeft vanaf het 1e in het middelbaar tot het 3e uitgehouden (Dit jaar dus) En ik praate al de eerste 2 jaar op mijn oude school met een werkster die voor vertrouwen was. Maar daar werd niet zoveel aan gedaan, uiteindelijk wist ze van het gepest en probeerde ze iets te doen maar ik voelde geen verandering, nu zit ik op een andere school en heb ik een nieuwe maatschappelijk werkster en die heb ik verteld wat er op mijn oude school is gebeurd en over de zelfmoord pogiingen en die heeft het dus in gesprek met mij aan mijn moeder verteld. Dus donderdag had ze een gesprek met mijn moeder erover en ik maakte me al zorgen ik voelde me zo kut omdat ik bang was dat ze boos werd. Vanavond komt mijn moeder naar me toe en begint over het gesprek. Ze heeft verteld dat ze het weet en dat ze kapot was en dat ze me heeft belooft dat ik naar een psycholoog ga om hulp te zoeken.
    Toen mijn moeder dit deed heb ik haar huilend in de armen gestort en gezegt "Ik ben zo opgelucht ik zit hier al 3 jaar mee." Op mijn oude school hadden wij een formulier ingevult van hoe je je voelde op school en daar had ik al aangegeven dat ik me niet lekker voelde en die pogingen had. Alleen werd daar niks aan gedaan.

    Ik ben nu zo opgelucht dat mijn moeder achter me staat en me bereid is te helpen.

    Bedankt voor iedereen die t heeft gelezen

    Ik ben blij voor ej dat je opgelucht bent.
    en je nog leeft.
    Je hebt het goed gedaan,
    Je mag trots zijn !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    i am proud of you!(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.