• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Lilly Wilson

    Ik zwom naar hem toe en trek hem erin. Toen hij weer boven kwam keek ik hem aan en glimlachte. "Zo dichtbij."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Dat is ook zonde, van je geld bedoel ik. Dan ligt het maar te liggen." merk ik op. Geld is er gewoon om uitgegeven te worden. "Waarmee heb je het verdient dan?"


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    Ik schudde mijn hoofd. "Soms is het beter om het te laten liggen voor later dan het meteen uit te geven. Neem dat maar van mij aan, dat heb ik geleerd." Toen glimlachte ik eventjes. "Ik heb alles verdient met internetdiensten en internetservicen die ik aanbied. Zo ben ik zo rijk geworden. En jij?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Dat is indrukwekkend." glimlach ik. "Mijn vader." zeg ik, achteloos. "Hij heeft het goedlopende bedrijf van zijn vader geërft en er een miljoenenbedrijf van gemaakt."


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    Ik knikte, het standaard verhaal dus. "Beetje standaard hé?" zei ik lachend, "Maar ja, dan ken je de andere kant van het leven niet. Dus ik kan je dat niet kwalijk nemen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    Ze zwom naar me toe en trok me onderuit. Ik had dat moeten zien aankomen, maar deed dat dus niet. Ik schrok en kwam proestend weer boven. 'Zo dichtbij,' zei ze. Ik lachte een beetje. 'Volgens mij was ik al zo dicht bij,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roxanne Lémieux

    "Helaas, het is niet interessanter." zeg ik. Het verhaal dat mijn vader zich pas zo op zijn werk heeft gestort en het perfect heeft opgebouwd nadat mijn moeder is weggegaan, laat ik er buiten, dat klinkt vast nog meer cliché.


    Your make-up is terrible

    Lilly Wilson

    "Hmm, nee nog niet dichtbij genoeg want ik kon naar je toe zwemmen." zei ik met een glimlach en zwom toen weer weg van hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jean-Piero Shedden

    "Tja, niks aan te doen hé" zei ik schouderophalend. Ik pakte toch nog eens mijn pakje. "Wil je er nog eentje?" vroeg ik terwijl ik er eentje in mijn mond stopte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    Vragend keek ik haar na toen ze weer weg zwom. 'Wat heeft dat nou weer te betekenen?' vroeg ik aan haar. Ik aarzelde een beetje, maar zwom toch maar achter haar na.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roxanne Lémieux

    Ik schud mijn hoofd. "Nee, maar wow, jij rook echt heel veel. Is het niet verstandiger om die te laten?" vraag ik, licht glimlachend omdat hij eerst zei dat niemand hem weerhield om het te doen en ik het nu probeerde. Ik mocht dan wel rebels zijn, maar ik verneuk mijn lichaam liever niet.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    "Hmmm, ja misschien wel.." zei ik nadenken en stopte hem weer weg. "Dankjewel." zei ik glimlachend, "Eindelijk eens iemand die wat zegt." Ik grinnikte in mezelf.

    Lilly Wilson

    "Geen idee, had ik zin in." Ik lachte en draaide me weer om naar hem. "Wat dan? Snap je het niet meer?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    Ik grinnik even. "Mijn goede daad voor vandaag." Ik wip mezelf iets omhoog zodat ik op het tafeltje kom te zitten.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    "Inderdaad en zit je lekker?" vroeg ik lachend. Ze zat nu op het tafeltje en kon haar goed bekijken. Ze zag er goed uit, maar ja, wat wil je. Ze heeft rijke ouders, die kinderen zien er vaak goed uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Heerlijk joh." grinnik ik sarcastisch. "Tafels zitten dan ook zo lekker, alsof ze ervoor gemaakt zijn."


    Your make-up is terrible