• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    [Bonjour ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jay Shawn Armstrong

    'Kom je erbij?' vroeg Lilly aan Amely. Ik keek even van Lilly naar Amely. 'Als ik jou was zou ik het maar doen. Tenzij je kopje onder wilt,' zei ik tegen haar en zwom weer verder. Vond het nog wel knap van me eigen. Was hier nog maar net en kende nu al twee personen. Het waren nog meisjes ook.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roxanne Lémieux

    Ik glimlach kort en bijt op mijn tong om niet iets te zeggen van: 'Dat weet ik.' "Bedankt." zeg ik uiteindelijk maar terwijl ik ergens anders heen kijk. De muur lijkt me wel erg interessant.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    Ze kijkt weg en een grote glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Je kunt het nog steeds Piero.' dacht ik bij mezelf. Versieren kon ik altijd al en nu zo te zien nog steeds. "Is de muur interessant?" vroeg ik toen ze maar na de muur bleef kijken.

    [Goedemorgen en fijn passen allemaal!
    Hmmm Lilly kan nu niet zoveel doen, die moet wachten op antwoord van Amely.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amely

    'Euhm, ik wacht wel even' zei ik, en glimlachte zwakjes. Hoe ik aan mijn watervrees kwam? Ik ben een keer bijna verdronken toen ik 12 was. En dat spookt nog steeds door mijn hoofd..


    El Diablo.

    Roxanne Lémieux

    "Heel erg." zeg ik een beetje bot terug. Pfft, dat zijn zijn zaken toch helemaal niet? Ik werp hem een stekende blik toe en staar dan naar het rimpelende water van het buitenzwembad, dat even verderop ligt.


    Your make-up is terrible

    [Haha nvm. Wij moeten zo trouwens wel gaan eten en dat kan even duren]

    Jean-Piero Shedden

    "Sorry hoor.." zei ik toen ze bot tegen me ging doen. "Ik probeer alleen maar aardig te zijn hoor." Ik haalde mijn schouders op. "Maar als je dat niet wilt doe ik het niet."

    Lilly Wilson

    "Ooh okay." Ik zwom weer naar Jay toe. "Maakt niet uit" Toen sprong ik achterop Jay's rug. Het water was hier ondiep dus kon hij mij wel dragen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Pft. Pasen is stom. Ik word overal naartoe gesleept -_-]

    Cymbeline
    Ik neem een lange douche waarna ik een bikini aantrek en samen met een handdoek naar het buitenbad huppel. Nadat ik mijn handdoek netjes over een stoel heb gehangen ga ik op de rand zitten om zo een tijdje van het uitzicht te genieten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roxanne Lémieux

    Ik rol even met mijn ogen. "Je hoeft je niet zo snel aangevallen te voelen hoor." Opeens huppelt er een meisje voorbij waardoor ik luid en geirriteerd zucht. Dat meen je niet, zo'n trutje in de buurt. Ze hangt haar handdoek over een stoel en gaat op de rand van het zwembad zitten.


    Your make-up is terrible

    [Heb ik gelukkig nooit last van, dit is de eerste keer dat ik echt iets ga doen met pasen en dat is alleen een brunch.]

    Jean-Piero Shedden

    "Het spijt me, maar je doet bot dus voel ik me aangevallen." Ik keek haar nu strak aan. "Logisch toch?"

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 11:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ]Fijn pasen ^^]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 11:54 ]


    El Diablo.

    Roxanne Lémieux

    "Nee, dat is mijn normale toon, wen er maar aan." zeg ik licht geirriteerd terwijl ik hem redelijk uitdagend aan kijk.


    Your make-up is terrible

    [Ja spring maar op zijn rug D: ;P Ik ben vanmiddag waarschijnlijk wel weg.. ff bij me mams douchen ;d]

    Jay Shawn Armstrong

    Amely die bleef aan de kant. Ik haalde mijn schouders op. Ik hoorde wat achter mij. 'Maakt niet uit,' hoorde ik vlak achter me en voelde wat gewicht op me rug. Nou ja, zo veel gewicht was het niet, plus door het water lijkt alles veel lichter. Ik keek beetje achter me om. 'Zit je lekker?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jean-Piero Shedden

    "Hmm, dat zal ik dan maar doen hé" zei ik grinnikend en keek haar plagend aan. Ik hield wel van wat uitdaging, maakte mijn leven wat minder saai.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    Ik grijns even, zo is het al beter. "Dat lijkt me een goed idee." Ik trek mijn benen ook op de tafel en ga in kleermakerszit zitten.


    Your make-up is terrible