• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Jay Shawn Armstrong

    Ik haalde mijn schouders op. 'Niet echt. Wel al stuk of vier, vijf anderen gezien?' Ik bekeek Lilly even. Zou ze net als mij zijn of toch anders? Ik had er geen verstand van, misschien kwam ik er later wel achter. 'En jij?' vroeg ik ten slotte maar aan haar.



    Leila May Donovan

    'Hey, Leila en Brandon, toch?' hoorde ik opeens iemand vragen. Ik draaide me om. Ik fronste een beetje. Hij kwam me niet bekend voor. Ik keek eventjes naar Brandon, toen maar weer naar de vreemde jongen. 'Ehm ja. Ken ik jou?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jean-Piero Shedden

    "Graag gedaan." zei ik glimlachend en pakte de aansteker van haar aan. Ik stopte hem weer weg en blies, weer eens, een perfecte ring van rook uit. Ik grinnikend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lilly Wilson

    Ik schudde mijn hoofd. "Nee, niemand eigenlijk. Nou ja ik heb jou gezien." zei ik glimlachend. Ik keek eventjes rond. "Nou blijven we hier staan of zullen we iets gaan doen?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    Ik kijk naar zijn perfecte ring en neem zelf ook een trekje, die ik inhaleer. Ik moet er zachtjes van kuchen, het is al een hele tijd geleden dat ik iets gerookt heb.


    Your make-up is terrible

    Tyler

    Ik zit ook in het huis' zeg ik, en kijk haar aan. 'Je hebt me vast niet opgemerkt op de bank' grinnik ik.


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden

    Ik lachte zachtjes toen ze moest kuchen. "Gaat het?" vroeg ik toen, "Lang geleden of niet?"

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    Ik haalde mijn schouders op. 'Maak mij niet uit. Had je ideeën dan?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Leila May Donovan

    Vragend keek ik hem aan. 'Welke bank?' vroeg ik lichtelijk verbaasd. Natuurlijk wist ik wel dat er een bank moest wezen, maar ik had in het huis er nog geen één gezien. 'Ben nog niet verder gekomen dat het binnenbad en de trap. Ow en me kamer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roxanne Lémieux

    "Nogal." mompel ik, lichtelijk beschaamd. "Maar het gaat snel genoeg over." Ik neem nog een trekje en als ik deze inhaleer, gaat alles gewoon goed. "Zie je."


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'In de woonkamer' glimlach ik. Dan pas heb ik door dat ik me nog niet heb voorgesteld. 'Ik ben trouwens Tyler' zeg ik.


    El Diablo.

    Lilly Wilson

    "We zouden kunnen gaan zwemmen." zei ik schouder ophalen. Het was heel lang geleden dat ik heb gezwommen, maar ik had er wel zin in

    Jean-Piero Shedden

    Ik lachte. "Ja inderdaad. Goed zo" zei ik met een knipoog en haalde ook nog een stevige trek. "Ik rook misschien zelfs iets te veel, maar ja. Ik leef nog, heb goede longen en sport veel. Dus het zal wel."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Als niemand je tegenhoud, waarom niet?" glimlach ik kort terwijl ik verbaasd ben over hoe zo'n jong iemand al zoveel rookt. Bij mij in de buurt zag je het amper. Wel comazuipers, maar weinig rokers.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    "Inderdaad." Ik zuchtte eventjes. "Dat kan niemand nee.." Ik haalde mijn schouders op en rilde eventjes. Nee, niet aandenken. Niet nu!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leila May Donovan

    'Eehh aangenaam. Mijn naam wist je al,' zei ik tegen Tyler. Ik keek eventjes om me heen. Toen keek ik weer naar Brandon. Ergens vond ik dit wel spannend. Ik had dit nog nooit gedaan, nog nooit bij nagedacht eigenlijk.

    Jay Shawn Armstrong

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik vind het best.' Ik zei er maar niet bij dat ik geen flauw idee had waar die zat. Zo ver had ik dit gebouw nog niet bekeken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roxanne Lémieux

    Hij lijkt de woorden een beetje bedrukt uit te spreken, als of er meer achter zit, wat mijn nieuwschierigheid aanwakkerd. Het is niet mijn ding om mijn neus in mensen hun levens te wroeten maar toch wil ik het weten. "Oh, luister je er gewoon niet naar of..?" vraag ik nonchalant.


    Your make-up is terrible