• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..

Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

Begane grond:

Verdieping -1

Verdieping 1

En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]

El Diablo.

Jay Shawn Armstrong

Ik hoorde paar keer iemand hey zeggen. Ik stopte weer met zwemmen en draaide me om. Er was een meisje op de rand komen zitten. 'Hoi,' zei ik tegen haar. Hoe veel mensen waren er hier ook al weer? Stuk of 15 toch?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Roxanne Lémieux

Ik kijk er even naar en overweeg om gewoon op een eigen stoel te gaan zitten. Ik voel me zo nogal ongemakkelijk.

Your make-up is terrible

Jean-Piero Shedden

Ik glimlachte naar haar. "Als je wilt niet blijven zitten is het niet erg. Do what you like."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Roxanne Lémieux

Ik sta dankbaar op en wip mezelf weer op de tafel. Een stoel is me toch te laag. Mijn benen bungelen wel weer enkele centimeters boven de grond maar dat maakt me verder niets uit, zo lijk ik tenminste iets groter dan ik werkelijk ben.

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:18 ]

Your make-up is terrible

Amely

'Ik ben Amely' stelde ik mezelf voor, en gleed toen voorzichtig het water in. Ik was nog steeds een beetje bang in het water, maar dat is vooral door mijn watervrees.

El Diablo.

Jean-Piero Shedden

Ze stond op en keek haar glimlachend na terwijl ze weer op de tafel ging zitten. Toen keek ik weer naar de lucht en genoot van de zon.

Lilly Wilson

"Ik ben Lilly." zei ik vriendelijk, "Ook zin in zwemmen zo te zien."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Roxanne Lémieux

Ik wiebel met mijn benen verveeld heen en weer. Ik zet mijn handen achter me neer en voel de zon op mijn huid. Niet teveel, dat is niet gezond.

Your make-up is terrible

Amely

'Beetje' glimlachte ik. Ik blijf een beetje aan de rand staan, en kijk hun aan.

El Diablo.

Jay Shawn Armstrong

Ik keek naar het meisje dat zich net voorstelde als Amely. Ze ging langzaam het water in. Ze zag er wat angstig uit. 'Ik ben Jay,' zei ik nadat Lilly zich had voorgesteld. Ik besloot maar niet om te vragen waarom ze angstig keek. Ik zwom weer verder.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Jean-Piero Shedden

Ik kreeg het warm en trok mijn blouse uit. "Zooo veel beter, het is ook zo warm. Ik hoop dat je het niet erg vind." zei ik, tijdens het laatste deel lachend.

Lilly Wilson

"Ooh okay. Nou zwem lekker mee zou ik zeggen." En sprong ook weer in het water. Ik dook naar de grond en zwemde er een tijdje langs, toen kwam ik weer omhoog.

Roxanne Lémieux

"Nee." zeg ik, terwijl ik mijn ogen over zijn lichaam laat gaan, vooral het ontblote stuk. Het ziet er goed uit, verzorgd. Niet iets wat je verwacht van iemand die zijn geld verdient met internet en computerdingen.

Your make-up is terrible

Jean-Piero Shedden

"Ik merk het." zei ik glimlachend, "Like what you see?" Ik rekte me nog eens wat beter uit zodat mijn spieren te voorschijn kwamen.

[Assassin en ik gaan naar bed, slaap lekker!]

Roxanne Lémieux

Ik klem mijn kaken op elkaar en beheers mezelf, nadat ik zijn spieren duidelijker zie worden. Dat doet hij vast expres. "Ja hoor." zeg ik luchtig. Ik wend mijn ogen af en kijk naar de tuin.

Your make-up is terrible

[Slaap lekker ;d Ik ga ook zo.. Ben best moe aan het worden]

Jay Shawn Armstrong

Ik hoorde iemand in het water springen. Waarschijnlijk Lilly. Ik zwom een stukje en keek toen even achterom. Ik zag Lilly nog net boven water komen. Onbewust glimlachte ik.

Jean-Piero Shedden

Ik zag dat ze zich moest inhouden en glimlachte breed. "Ja hoor" zei ze toen luchtig. Ik knikte. "Ja, dat dacht ik al wel." Ik bekeek haar nog eens een keertje. "Maar eerlijk is eerlijk, jij ziet er ook goed uit."

Lilly Wilson
    Toen ik omhoog kwam zag ik dat Jay naar me stond te glimlachen. Ik glimlachte vrolijk terug. Waarom ook niet, ik moest sociale contacten maken en glimlachen was altijd al de beste manier geweest. Ik draaide me om naar Amely en wenkte haar. "Kom je erbij?"