• Volgens mij is mijn blackberry kapot.. Ik heb al een paar keer de batterij er uit gehaald.. Maar er gebeurd niks. Wel als ik hem aan de oplader doe, dan brand er een rood lichtje, maar hij kan niet leeg zijn want ik heb hem al 2 uur aan de oplader ..

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Heb ik ook gehad. Dan is de batterij lam. Gelukkig heb ik dat ding niet meer!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is een BlackBerry, zegt genoeg volgens mij. Nou, de winkels gaan bijna dicht, opschieten en ga erheen.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Heb ik ook gehad. Dan is de batterij lam. Gelukkig heb ik dat ding niet meer!
    En wat kun je eraan doen?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Chiefly schreef:
    (...)En wat kun je eraan doen?


    Je moet hem gewoon laten maken volgens mij. Mijn vriendin had dit ook en toen heeft ze hem gewoon laten maken.


    The odds are néver in our favor.

    Assassin schreef:
    Het is een BlackBerry, zegt genoeg volgens mij. Nou, de winkels gaan bijna dicht, opschieten en ga erheen.

    Deze^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    je blackbberry is kapot als hij gehele tijd een rood lichtje geeft. maar let op dat je sticker op je batterij niet rood is anders, wordt hij sowieso niet gemaakt


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    heb er zelf ook een en heb er veel verstand van


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb dat ook gehad, je moet hem zónder batterij, simkaart en andere shit aan de oplader leggen, daar halfuurtje laten liggen & dan batterij erin doen.

    404NOTFOUND schreef:
    Ik heb dat ook gehad, je moet hem zónder batterij, simkaart en andere shit aan de oplader leggen, daar halfuurtje laten liggen & dan batterij erin doen.
    okedankje dat ben ik nu aan het doen xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Assassin schreef:
    Het is een BlackBerry, zegt genoeg volgens mij. Nou, de winkels gaan bijna dicht, opschieten en ga erheen.


    comfort in c h a o s

    Nieuwe batterij kopen?


    Bad decisions make good stories.