• ik kwam dus net me kamer binnen en zag dat mijn ratje heel erg stil in haar huisje lag, toen ik haar eruit tilde was ze heel slap en koud. nu als ik der neerzet valt ze steeds neer naar een kant, en dat betekend dus dat ze binnen nu en 48-72 uur kan overlijden.
    ik voel me nu dus echt even snel gezegd kut :c


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik snap het, maar je moet er ook rekening mee houden, dat het zo voor het ratje ook niet fijn is, als die steeds omvalt! veel sterkte er mee in ieder geval

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 22:38 ]

    Captivity schreef:
    Ik snap het, maar je moet er ook rekening mee houden, dat het zo voor het ratje ook niet fijn is, als die steeds omvalt! veel sterkte er mee in ieder geval


    nee snap ik, daarom heb ik haar gelijk eerst in een handdoek gebonden en daarna weer terug gezet in de kooi, maar ik zag ik omdat ik het ging testen omdat ik zeker wou weten of ze daar ook last van had. en bedankt (:


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Poor Ratje :C
    Wordt nu moeilijk om te zeggen :'Hoop dat ie snel beter word.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mawh. Da's inderdaad wel kut.
    Het beestje heeft wel een goed leven gehad, niet?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Mawh. Da's inderdaad wel kut.
    Het beestje heeft wel een goed leven gehad, niet?


    ik heb me best gedaan om haar een zo goed mogelijk leven te geven en ik hoop dat dat geluk is (: ze heeft gelukkig verder nergens nooit last van gehad en is altijd erg levendig geweest. maar helaas komt overal een eind aan en is dat bij ratjes erg snel.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Leeft je ratje nu nog? Dan zou ik zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan en het laten inslapen. Het klinkt misschien cru maar door haar te laten leven ziet ze enorm veel af.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    Leeft je ratje nu nog? Dan zou ik zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan en het laten inslapen. Het klinkt misschien cru maar door haar te laten leven ziet ze enorm veel af.


    Nee ze lagt vanmorge dood in haar huisje. ik was ook eigelijk wel opgelucht dat ze nu overleden was want ik denk wel dat ze pijn had enzo. dus daar is ze nou vanaf


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:



    Thank you ^^


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Inderdaad. Ik ben niet aan ratten, heb ze als ongedierte in mijn tuin lopen. Zo'n dieren worden nooit oud. Gelukkig dat het van het zeer af is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Inderdaad. Ik ben niet aan ratten, heb ze als ongedierte in mijn tuin lopen. Zo'n dieren worden nooit oud. Gelukkig dat het van het zeer af is.


    Nee idd, en ze zijn heel erg gevoelig, vooral hun luchtwegen. ik lieft ratten zo erg <3


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    En waarom ben je gisteren dan niet nog naar de dierenarts geweest ermee?
    Oke, het was laat. Nvm :'D

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:34 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    En waarom ben je gisteren dan niet nog naar de dierenarts geweest ermee?
    Oke, het was laat. Nvm :'D


    ja, en er was ook niemand thuis, maar ik weet zeker dat me moeder niet naar de dierenarts zou willen gaan, want ze vindt dat niet nodig voor een ratje die misschien net 2/3 jaar word. helaas, maarja zo is het.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul