• omdat er blijkbaar ook mensen zijn die bezet zijn, dit topic.

    Dus vertel maar ff over je lief.

    voor inspiratieloze mensen:
    Zit hij/zij ook op Q?
    Is hij/zij even oud/ouder/jonger dan jij?
    ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    bezet, niet op Q, twee jaar ouder dan mij. ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nutellaria schreef:
    Ik heb over een week ongeveer, twee maandjes een vriendin.
    Ze zit hier ook op Q, maar ik heb haar leren kennen doordat ze bij me in de klas kwam.
    Ze is een paar maandjes jonger :')

    En ik hou zielsveel van haar c:


    En ik van haar :Y) <3


    Remember when...

    Forever alone..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik ken hem al van het lager ik ben 1 jaar ouder dan hem
    iedereen was neidig toen ik hem kreeg want het was 'de jongen' en iedereen zei : omg wat ziet hij in haar zitten? Alsins wij zijn al 5 jaar samen! (H)


    what goes around come BACK around !

    Ik heb geen vriendje..
    Nog nooit één gehad..
    I Will Be Forever Alone :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Ik heb geen vriendje..
    Nog nooit één gehad..
    I Will Be Forever Alone :Y)

    Je bent 13! Jezus, ik kreeg pas mijn eerste echte vriendin toen ik 17 was. Je hebt tijd, alle tijd.
    En dit geldt trouwens aan alle mensen die blijven zeiken dat ze forever alone zijn en zeker als je jonger bent dan 16. Je vind wel iemand, heb geduld. Tijd zat!

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Je bent 13! Jezus, ik kreeg pas mijn eerste echte vriendin toen ik 17 was. Je hebt tijd, alle tijd.


    XD.. YEah.. That's true..


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb een vriend je, hij is 3 maand jonger dan mij en zit niet op Q nee.
    Hij heeft er wel eens een account aangemaakt, maar dat was om mij te 'vinden'. We zijn ondertussen al 2 jaar en 3 maand samen (:
    Maar ik weet niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Stiekem zijn hier een hoop mensen bi/lesbisch
    Oh voordat ik aangevallen wordt ofzo, ik heb er niks op tegen :Y)

    Ik heb zelf nu 5 maanden een vriendje maar hij zit niet op q :c


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Officieel nog single, haha. Een week geleden bekende één van mijn vrienden dat hij verliefd op me is. En ik vond hem leuk en ik maar pessimistisch dat hij niets bedoeld, haha. Al was het best duidelijk. Maar hij is heel lief en steunt me ontzettend, gezien ik chronisch ziek ben én in een stress periode zit. En hij is een echte gentleman :'D Hij houdt de deuren voor me open zodra hij de kans krijgt. Hij zegt dat hij me op een bijzondere manier wil vragen en dat hij de hulp van een vriendin van me nodig heeft. Hij maakt me nieuwsgierig, haha. Maar hij zit niet op Q, hoewel hij zelf ook schrijft. En we zijn even oud. Nou ja, hij is een maand ouder.


    To live would be an awfully big adventure

    Het is al bijna 2 maanden uit met mijn vriendje. Eerst was ik blij, maar nu heb ik soms gewoon behoefte aan een dikke knuffel. :> maar verder is hij de grootste klootzak/pervert die ik ken.


    Me so good.

    Single (krul)

    Single.. c: Heel vaak zie je meiden die al op hun weetikveel hoe jongste een vriendje hebben, maar ik heb met mijn 15 jaar nog nooit een vriendje gehad. Of ik het erg vind? Nee, helemaal niet..
    Op dit moment vind ik wel iemand leuk ;$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ben ik de enige die het best wel nutteloos vind dat Singles in het Koppeltjestopic gaan reageren? Terwijl er ook een Single topic is?


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    Ben ik de enige die het best wel nutteloos vind dat Singles in het Koppeltjestopic gaan reageren? Terwijl er ook een Single topic is?

    Nope


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.