• omdat er blijkbaar ook mensen zijn die bezet zijn, dit topic.

    Dus vertel maar ff over je lief.

    voor inspiratieloze mensen:
    Zit hij/zij ook op Q?
    Is hij/zij even oud/ouder/jonger dan jij?
    ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben dus niet single.
    Hij zit niet op Quizlet en is 4 uur ouder dan ik XD.


    I am an idiot, I move.

    Borghese schreef:
    Ik ben dus niet single.
    Hij zit niet op Quizlet en is 4 uur ouder dan ik XD.


    das cool


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik krijg vaak shit hier over me heen dat ik teveel over Fred loop te lullen, maar ik ga het lekker toch doen (cat).
    Sinds ik nouja, een klein meisje was van acht jaar oud, ken ik hem. En sinds de dag waarop we elkaar als vrienden leerden kennen, zie / spreek ik hem iedere dag. En, naja, sinds een kort tijdje heb ik een heel leuk ringetje. Nog niet heel officieël of iets dergelijks, maar het is voor als we ouder zijn.
    Hij is, euh, -telt- twee jaar en acht maanden ouder. Volgens mij heb ik nou nog verkeerd gerekend... IK FAAL IN WISKUNDE.

    Ik wil stiekem dat DarkSavior op dit topic reageert want Nikki is echt heeeeeeeeeeeeel erg lief


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hai. Ik ben Sam, single en ik heb dooie haarpunten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Hai. Ik ben Sam, single en ik heb dooie haarpunten.


    En Sam is lief. En ze is een mede-geschiedenisliefhebber : D.
    EN ALS SAM NAAR DE KAPPER GAAT HEEFT ZE WEER MOOI HAAAAAR! :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    (cat) als ik over mijn vriendin begin hou ik niet meer op.



    But can you blame me? (wbw) she's adorable.

    showing off every once in a while is nice.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (cat) als ik over mijn vriendin begin hou ik niet meer op.



    But can you blame me? (wbw) she's adorable.

    showing off every once in a while is nice.


    That is indeed a very pretty girl. Als ik niet hetero was geweest en "verloofd", was ik verliefd geweest op jou.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hmm, ik geloof dat ik mijn relatie net zo ongeveer heb opgebroken... Maar nee, hij zat niet op Q, en was 12 jaar ouder dan ik.


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Hmm, ik geloof dat ik mijn relatie net zo ongeveer heb opgebroken... Maar nee, hij zat niet op Q, en was 12 jaar ouder dan ik.


    Zo.. Tja, ik vind dat leeftijd geen rol speelt, maar wat vervelend zeg...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nou ik ben dus bezet (cat). En ik ken hem sinds 11 november hehe en hij is 2 jaar ouder. En het is een schatje <3


    -

    Colorblind schreef:
    (...)

    Zo.. Tja, ik vind dat leeftijd geen rol speelt, maar wat vervelend zeg...


    Dat vind ik ook. Leeftijd vind ik persoonlijk erg onbelangrijk. Daarbij was ik toch volwassener dan hij, en was ík degene die niets meer leerde in onze relatie. Iets wat ik toch wel prefereer.. Opzich zat het er wel aan te komen, al zag hij dat niet helemaal in geloof ik. Het is een geweldige man, écht, ik denk ook dat heel veel vrouwen hem graag zouden willen, maar ik heb tijd voor mezelf nodig. Dat heb ik heb duidelijk geprobeerd te maken (4 weken gelden), de eerste drie weken heeft hij me elke dag gestalkt met sms'jes, msn'tjes en mailtjes, totdat ik serieus werd. Nu heeft hij me een week met rust gelaten, maar heb ik hem daarstraks gemaild dat hij een vrouw moet zoeken die goed voor hem is, en hem de liefde en aandacht geeft die hij nodig heeft. Dat ik dat niet kan zijn.
    Ik heb gewoon rust en tijd voor mezelf nodig, denk ik...


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook. Leeftijd vind ik persoonlijk erg onbelangrijk. Daarbij was ik toch volwassener dan hij, en was ík degene die niets meer leerde in onze relatie. Iets wat ik toch wel prefereer.. Opzich zat het er wel aan te komen, al zag hij dat niet helemaal in geloof ik. Het is een geweldige man, écht, ik denk ook dat heel veel vrouwen hem graag zouden willen, maar ik heb tijd voor mezelf nodig. Dat heb ik heb duidelijk geprobeerd te maken (4 weken gelden), de eerste drie weken heeft hij me elke dag gestalkt met sms'jes, msn'tjes en mailtjes, totdat ik serieus werd. Nu heeft hij me een week met rust gelaten, maar heb ik hem daarstraks gemaild dat hij een vrouw moet zoeken die goed voor hem is, en hem de liefde en aandacht geeft die hij nodig heeft. Dat ik dat niet kan zijn.
    Ik heb gewoon rust en tijd voor mezelf nodig, denk ik...


    Jij moet doen wat goed is voor jezelf, maar blijkbaar houdt hij wel van je, als hij zo'n moeite doet voor je. Hoe oud is hij eigenlijk?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Jij moet doen wat goed is voor jezelf, maar blijkbaar houdt hij wel van je, als hij zo'n moeite doet voor je. Hoe oud is hij eigenlijk?


    Hij houdt gruwelijk veel van me. Echt heel erg veel. We schelen eigenlijk maar 11,5 jaar, maar dat rond ik vaak af naar 12. Hij is bijna 29.


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Hij houdt gruwelijk veel van me. Echt heel erg veel. We schelen eigenlijk maar 11,5 jaar, maar dat rond ik vaak af naar 12. Hij is bijna 29.


    Maar jij houdt niet van hem..?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Single


    I was an angel living in the garden of evil