• omdat er blijkbaar ook mensen zijn die bezet zijn, dit topic.

    Dus vertel maar ff over je lief.

    voor inspiratieloze mensen:
    Zit hij/zij ook op Q?
    Is hij/zij even oud/ouder/jonger dan jij?
    ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Destined is sinds 24 maart mijn vriendje (A) Hahaha, we hebben elkaar hier ontmoet en het klikte sinds dag 1 al. Hij is twee jaar ouder als ik, maar dat geeft niet. Toevallig was vandaag onze tweede date, hij woont in Gelderland, ik in Zuid-Holland. Dus het is een lange afstandsrelatie. Maar hij komt zovaak als hij kan, echt geloof me, ik wil hem echt niet meer kwijt. Hij behandeld een meisje zoals je haar hoort te behandelen. Dat deden al mijn ex (crushes) niet bij me. Dus deze jongen laat ik voorlopig niet meer gaan.

    Dus ik en Destined zijn een Quizlet koppeltje (H)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 1:55 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb sinds 6 januari met een hele lieve jongen. Ik weet niet of ik zijn naam in het topic neer mag zetten :3 Maar hij is echt heel erg lief. Ik voel me vertrouwd bij hem en we kunnen ècht over allés praten. Ècht alles. Hij respecteert hoe ik ben, hij houdt van me ondanks het feit dat ik niet in de makkelijkste situatie van mijn leven zit. Hij steunt me in alles en is er altijd voor me. De liefste jongen die je - je kan wensen :3
    Ik ben nu al drie maand gelukkig met hem en ik hoop dat er nog heel wat maanden bij komen (:
    We hebben trouwens heel veel overeenkomsten. We hebben dezelfde lievelingskleur, zelfde sterrenbeeld, zelfde voorkeur voor films en over heel veel dingen denken we hetzelfde. Hij is op 5 december jarig en ik op 1. Hij is 17 en ik 16. :3

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 8:57 ]


    26 - 02 - '16

    Ik meld me dan ook maar eventjes.

    Zit zij ook op Q?
    Ja, het is de welbekende Assassin.

    Is zij even oud/ouder/jonger dan jij?
    Ze is ongeveer 1,5 jaar ouder dan mij.

    Ik heb haar hier op Quizlet ontmoet en hebben elkaar bij een meeting voor het eerst echt gezien, na heel heel veel gepraat te hebben met elkaar. Daar is de vonk toen echt over geslagen en de week daarop op een dinsdag heb ik haar gevraagd. Het was een van de beste dagen uit mijn leven en op dat moment kon ik niet gelukkiger zijn. Ik ben nog steeds dolgelukkig met haar en ze is echt geweldig. We zijn nu bijna 9 maanden samen *O*

    Nikki, I love you (heart2)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nerveus schreef:
    Destined is sinds 24 maart mijn vriendje (A) Hahaha, we hebben elkaar hier ontmoet en het klikte sinds dag 1 al. Hij is twee jaar ouder als ik, maar dat geeft niet. Toevallig was vandaag onze tweede date, hij woont in Gelderland, ik in Zuid-Holland. Dus het is een lange afstandsrelatie. Maar hij komt zovaak als hij kan, echt geloof me, ik wil hem echt niet meer kwijt. Hij behandeld een meisje zoals je haar hoort te behandelen. Dat deden al mijn ex (crushes) niet bij me. Dus deze jongen laat ik voorlopig niet meer gaan.

    Dus ik en Destined zijn een Quizlet koppeltje (H)


    Vidia schreef:
    Ik heb sinds 6 januari met een hele lieve jongen. Ik weet niet of ik zijn naam in het topic neer mag zetten :3 Maar hij is echt heel erg lief. Ik voel me vertrouwd bij hem en we kunnen ècht over allés praten. Ècht alles. Hij respecteert hoe ik ben, hij houdt van me ondanks het feit dat ik niet in de makkelijkste situatie van mijn leven zit. Hij steunt me in alles en is er altijd voor me. De liefste jongen die je - je kan wensen :3
    Ik ben nu al drie maand gelukkig met hem en ik hoop dat er nog heel wat maanden bij komen (:
    We hebben trouwens heel veel overeenkomsten. We hebben dezelfde lievelingskleur, zelfde sterrenbeeld, zelfde voorkeur voor films en over heel veel dingen denken we hetzelfde. Hij is op 5 december jarig en ik op 1. Hij is 17 en ik 16. :3


    DarkSavior schreef:
    Ik meld me dan ook maar eventjes.

    Zit zij ook op Q?
    Ja, het is de welbekende Assassin.

    Is zij even oud/ouder/jonger dan jij?
    Ze is ongeveer 1,5 jaar ouder dan mij.

    Ik heb haar hier op Quizlet ontmoet en hebben elkaar bij een meeting voor het eerst echt gezien, na heel heel veel gepraat te hebben met elkaar. Daar is de vonk toen echt over geslagen en de week daarop op een dinsdag heb ik haar gevraagd. Het was een van de beste dagen uit mijn leven en op dat moment kon ik niet gelukkiger zijn. Ik ben nog steeds dolgelukkig met haar en ze is echt geweldig. We zijn nu bijna 9 maanden samen *O*

    Nikki, I love you (heart2)



    zoveel gelukkige mensen hier :)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hij zit niet op Quizlet, maar schrijft/schreef wel gedichten. Vroeger veel meer, omdat hij toen nog erg overhoop lag met alles en z'n gevoelens niet kwijt kon.
    Met Valentijnsdag heeft hij voor het eerst een gedicht voor iemand geschreven, die hangt nog steeds naast m'n bed. :)
    Hij is precies een week na mij jarig, en een jaar ouder. 51 weken ouder dus.
    Hij is hartstikke lief, maar vanwege zijn problemen gaat het soms een beetje stroef. Maar hij probeert voor mij te stoppen met de dingen die hij eigenlijk niet moet doen, zegt voor het eerst in twee jaar iemand echt te vertrouwen en zichzelf bij me te kunnen zijn.
    Ik hou gewoon echt van hem (:

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:57 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    Hij zit niet op Quizlet, maar schrijft/schreef wel gedichten. Vroeger veel meer, omdat hij toen nog erg overhoop lag met alles en z'n gevoelens niet kwijt kon.
    Met Valentijnsdag heeft hij voor het eerst een gedicht voor iemand geschreven, die hangt nog steeds naast m'n bed. :)
    Hij is precies een week na mij jarig, en een jaar ouder. Dus 53 weken ouder :'D


    is hij dan niet 51 weken ouder?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    bkopenwater schreef:
    (...)

    is hij dan niet 51 weken ouder?

    Ja, ik zat zelf ook al na te denken. :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hij zit niet op Q en is 1 jaar, 3 maanden, 3 weken en 3 dagen ouder dan ik :') haha.
    We hebben elkaar op een feestje ontmoet. De persoon die het feest gaf, was een vriend van ons beiden. Toen ging hij me volgen via twitter, voegde me toe op hyves & facebook en daarna ook nog op msn. In de weken erna spraken we elkaar iedere dag en smsten we veel, zagen we elkaar iedere dag en toen is de vonk overgesprongen.
    We zijn nu bijna 10 maanden samen <3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb nu al ongeveer 1,5 jaar een vriend en hij zit - godzijdank - niet hier op Q. Hij is vier maanden ouder dan ik. We hebben elkaar in de bus ontmoet toen hij ongeveer letterlijk op me viel omdat het zo druk was. Daarna kwamen we erachter dat zijn vrienden ook mijn vrienden zijn, haha.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:45 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben nu ongeveer 3,5 jaar samen met mijn vriend, Louis. Hij zit niet op Q :) Hij is 1 jaar, 3 maanden en nog wat ouder dan ik. Samen hebben we een zoontje, Finn, die bijna 15 maanden is.
    We leerden elkaar kennen op school, via een vriend van hem die ook een vriend van mij werd.


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    ik verkeer bijnaaaaa !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb nu al een drie maandjes een vriendin. Ze zit gelukkig niet op Q. Ik zou me doodschamen moest ze mijn schrijfsels lezen. Ze is ongeveer even oud, een paar maandjes verschil is alles. We hebben elkaar via Hyves ontmoet zijn beginnen praten en zo zijn we verliefd geworden. Zij woont in Nederland en ik in België, dus hebben we een LDR, maar die houdt tot nu toe stand. (heart2)


    comfort in c h a o s

    Vidia schreef:
    Ik heb sinds 6 januari met een hele lieve jongen. Ik weet niet of ik zijn naam in het topic neer mag zetten :3 Maar hij is echt heel erg lief. Ik voel me vertrouwd bij hem en we kunnen ècht over allés praten. Ècht alles. Hij respecteert hoe ik ben, hij houdt van me ondanks het feit dat ik niet in de makkelijkste situatie van mijn leven zit. Hij steunt me in alles en is er altijd voor me. De liefste jongen die je - je kan wensen :3
    Ik ben nu al drie maand gelukkig met hem en ik hoop dat er nog heel wat maanden bij komen (:
    We hebben trouwens heel veel overeenkomsten. We hebben dezelfde lievelingskleur, zelfde sterrenbeeld, zelfde voorkeur voor films en over heel veel dingen denken we hetzelfde. Hij is op 5 december jarig en ik op 1. Hij is 17 en ik 16. :3


    gehehehe :3
    thats me :$

    Ik ben single, maar sinds kort wel verliefd. Ze is lief, vrolijk en ontzettend cute, maar woont aan de andere kant van het land en is waarschijnlijk 100% hetero. Maar ze whappt me wel de hele tijd gewoon om met me te kletsen en... Damn, stiekem heb ik daardoor wel een beetje hoop <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb over een week ongeveer, twee maandjes een vriendin.
    Ze zit hier ook op Q, maar ik heb haar leren kennen doordat ze bij me in de klas kwam.
    Ze is een paar maandjes jonger :')

    En ik hou zielsveel van haar c:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.