• Ik maak een story en daarbij heb ik dus allemaal foto's bij nodig. Nu heb ik nog een paar foto's nodig van een 8-jarig meisje. ALs je nu een paar foto's hebt van een 8-jarig meisje, of misschien wel van jezelf als 8-jarige of rond die leeftijd, post die dan even a.u.b.! De voorwaarden voor de foto's zijn:
    - Het meisje moet blonde haren hebben
    - Er mag geen tekst bij staan
    - Het meisje moet in weilanden of bij een winkeltje ofzo staan (beetje western/country achtig, in Canada (Vancouver ofzo ;)), of bij paarden, en eventueel nog een paar foto's met een fiets erbij, alsof ze ergens naartoe fietst, of haar fiets neerzet.
    Voor de rest maakt het niet uit of het meisje bruine of juist blauwe ogen heeft, dat mag gewoon elke kleur zijn. heb jij foto's die aan deze voorwaarden voldoen? Post ze dan ff hier, dan kan ik mijn story afmaken! (die story gaat trouwens over de serie Heartland, bekijk trailers en/of filmpjes/episodes ervan, om een beetje meer te weten hoe de omgeving er een beetje uitziet) ;) xx Menesse (H) (Y) ;)


    OMG! IT'S ONE DIRECTION! <3

    Ach, stuur maar gwn wat foto's van een meisje rond de 8 jaar! Maakt niet uit hoe ze eruit ziet en waar de foto is genomen! ;)


    OMG! IT'S ONE DIRECTION! <3

    Ga op Hyves kleine kindjes stalken ^^

    404NOTFOUND schreef:
    Ga op Hyves kleine kindjes stalken ^^


    Yeah :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:03 ]


    "She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

    Thylane Blondeau.

    Zij is een kindermodel. Ze is 10 jaar oud, maar opzich kan ze ook wel voor 8 door.
    En ze heeft mooie foto's. :]


    Tell me about it, stud.

    404NOTFOUND schreef:



    Dat is Thylane Blondeau qq


    Tell me about it, stud.