• In Koudum is een leraar geschorst die seks had met een minderjarig meisje van 15.
    Ik vind het walgelijk en ik hoop dat ze zijn ballen eraf hakken. Hierdoor word ik nog angstiger voor mijn leraar, ik vind hem echt doodeng om meerdere redenen.

    Wie kent nog meer zulke verhalen? :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De lerares tekenen die op onze school werkte is het jaar dat ik naar het middelbaar ging ontslagen omdat ze seks had gehad met een leerling, maar ik neem aan dat dat vrijwillig was.
    En mijn leraar wiskunde van afgelopen 2 jaar is getrouwd met een leerling, en ze hebben al twee kindjes en alles ;p Maar ze verschillen ook 'maar' 15 jaar dacht ik.


    effort never betrays you

    Verschrikkelijk, en dan te bedenken dat die school in Koudum een afdeling is van mijn school... Ik hoop wel dat ze die leraar flink aanpakken. Op onze afdeling zit een leraar die naar de borsten van leerlingen staart, dat vind ik al erg.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ze zeggen bij ons op school dat mijn godsdienst leerkracht zijn pen express laat vallen om onder onze rokken te kijken. -We hebben uniformen.- Geen idee of dat waar is maar hij laat wel vaak zijn pen vallen. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.



    Ieuw.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Myers schreef:
    De lerares tekenen die op onze school werkte is het jaar dat ik naar het middelbaar ging ontslagen omdat ze seks had gehad met een leerling, maar ik neem aan dat dat vrijwillig was.
    En mijn leraar wiskunde van afgelopen 2 jaar is getrouwd met een leerling, en ze hebben al twee kindjes en alles ;p Maar ze verschillen ook 'maar' 15 jaar dacht ik.


    ... D:

    Met haar WISKUNDE leraar?


    quidquid excusatio prandium pro

    Een (ex)leraar bij mij op school heeft ook een minderjarig meisje aangerand, in het jaar dat ik les van hem had. Ugh :c een jaar nadat ik les van hem heb gehad werd hij ontslagen.


    Destroy what destroys you.

    Als zij dat wilde, dan kan ik er niks van zeggen. Haar keuze. Als het gedwongen was, dan ben ik het met je eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Als zij dat wilde, dan kan ik er niks van zeggen. Haar keuze. Als het gedwongen was, dan ben ik het met je eens.

    Het blijft machtsmisbruik en zij is minderjarig. Dan heeft die man weinig kans. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het blijft machtsmisbruik en zij is minderjarig. Dan heeft die man weinig kans. :')


    Besides vind ik het zielig voor dat meisje.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bah, ik ben sowieso al "bang" voor leraren. Altijd al eng gevonden. Zielig voor dat meisje trouwens. En waw, het zijn meer leraren die at doen die tekenen geven, zo te merken. (:

    Wanrooy schreef:
    Bah, ik ben sowieso al "bang" voor leraren. Altijd al eng gevonden. Zielig voor dat meisje trouwens. En waw, het zijn meer leraren die at doen die tekenen geven, zo te merken. (:

    Ik heb ook van die enge leraren. Voor wiskunde, levensbeschouwing, aardrijkskunde en geschiedenis.
    Die wil ik ook echt niet tegenkomen in een verlaten steeg. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rembrandt schreef:
    Ze zeggen bij ons op school dat mijn godsdienst leerkracht zijn pen express laat vallen om onder onze rokken te kijken. -We hebben uniformen.- Geen idee of dat waar is maar hij laat wel vaak zijn pen vallen. :3


    Omg, ik wil ook uniformen! -welke school zit je?-

    OT: En mijn leraar voor LO loopt altijd zonder kloppen de kleedkamer in.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:32 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb ook van die enge leraren. Voor wiskunde, levensbeschouwing, aardrijkskunde en geschiedenis.
    Die wil ik ook echt niet tegenkomen in een verlaten steeg. D:


    Meh, mijn wiskundedocent is ook al zo eng. Die legt ook zijn hand op mijn schouder als hij wat uitlegt enzo. En mijn geschiedenisleraar... Die is nog wel het allerengst, want die zegt echt de hele les lang: "Neem een voorbeeld aan haar (wijst naar mij)". En ik ben blijkbaar zijn favoriete leerling... Ik vind het echt zóóó eng!
    Lebo hebben we niet in de derde, komt in de vierde terug. Daarvoor hebben we wel een nieuw stuk vlees, trouwens. 23 pas. En tbh is hij best wel lekker.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:42 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    LalaLoveGray schreef:
    (...)

    Omg, ik wil ook uniformen! -welke school zit je?-

    OT: En mijn leraar voor LO loopt altijd zonder kloppen de kleedkamer in.


    Haha, wij hebben voor LO een vrouw en die zit altijd bij de jongens.