• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:35 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[welke van de twee?]

Remember to be ridiculous.

[ Summer loopt ergens buiten en James is op de jongens slaapzaal en kies maar]

[ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:59 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[een in de meidenkamer en een op de gang ervoor]

[Jason komt eraan, kan Eliza contact zoeken met een ander.]

Jason
    Ik besluit dat ik maar gewoon een fatsoenlijke broek en een shirt zal gaan halen. Ik gooi de deur open en kijk naar James. 'Morgen,' mompel ik een soort van begroeting. 'Heb je nog lekker geslapen?'

[Eliza kan wel praten met Siënna, die superblij op haar bed zit te zijn.]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Artemis Eliza
    Ik draai me om en zie het meisje zitten dat giseren binnenkwam gelopen. 'Jij ben toch Siënna?' Vraag ik.
    Ik ben op dit moment niet heel erg scherp want ik zit nog steeds met mijn hoofd bij James, en Jason die op mijn bed lag te slapen.

James

Ik zie de deur die opvliegt. "He" zei ik tegen Jason toen ik doorhad dat hij erstond. "Het gaat wel" zei ik. "Wat is er trouwens met jou aan de hand" vroeg ik terwijl ik recht ging zitten

Siënna

'Ja klopt... Eliza, right? Jij hoort toch bij Heartbeat?' Direct gaat ook mijn hart sneller slaan als ik er aan denk dat Ben ook in die crew zit, maar ik probeer een kriebelig gevoel in mijn buik weg te duwen.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Artemis Eliza
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik had geen zin meer om terug te gaan dus ben ik maar op Eliza's bed gaan liggen,' zeg ik. 'Ik ging er vanuit dat ze hier zou blijven slapen en blijkbaar had ik gelijk.'
    Ik trek een oude versleten spijkerbroek aan die eigenlijk niets verschilde van die waarin ik sliep een een shirt dat strak om mijn lichaam zit.

Artemis Eliza
    'Inderdaad, helemaal goed,' zeg ik.
    Ik bekijk haar even beter en zie dat ze met een gigantische big smile op bed zit die nog groter wordt wanneer ze het over de heartbeats heeft. 'Wat maakt jou zo vrolijk?' Vraag ik.

[ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:11 ]

Rooba schreef:
    Marylinn

''Het is de waarheid'' zei hij, en ik voelde me nóg roder worden. Great. ''Mary, denk je ook niet dat het misschien slim is als we nu gaan slapen?'' stelde Sven voor, en ik grinnikte even. ''Ja, ik denk het wel'' antwoordde ik, en het viel me op dat ik eigenlijk best moe was geworden.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Sïenna

'O, niets.' Mijn stem slaat over. O shit, dat is waar ook. Dat doet mijn stem altijd als ik lieg. Ik schraap mijn keel. 'Gewoon.'

[ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:14 ]

James

"Ah oke" zei ik terwijl opstond. "Jij werd tenminste normaal wakker en niet doordat iemand expres een glas water over je heen gooide en als gevolg dat het hele bed nat is en dan voor vanavond weer opzoek moet naar een andere slaapplek" zei ik

Jason
    Ik schiet in de lach. 'Heeft ze dat sirieus gedaan? O nou zou ik willen dat ik was gebleven,' zeg ik terwijl ik dubbel lig van het lachen. 'Ik weet zeker dat je welkom bent bij haar op de meidenslaapzaal.'

Artemis Eliza
    Ik kijk haar onderzoekend aan. 'Dus je wilt het er niet over hebben,' zeg ik.
    Damn, normaal zeik ik nog minstens een uur door tot ik weet wat er is. 'Als je maar weet dat je me alles kan vertellen als je niet naar je eigen crewleden wilt gaan.'

James

"Ja dat heeft ze serieus gedaan" zei ik. ""En nee dat wil je niet want dan moest jij zekrer weten ook opzoek naar een nieuwe slaapplaats" zei ik erna terwijl ik hem serieus aankeek. ""En ik weet het niet ik zie het vanavond wel"