• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Siënna

    Even blijf ik verstijfd, maar sluit dan mijn ogen en kus hem zachtjes terug. Dit is weer eens wat anders. Iemand die me niet probeert aan te randen met zijn handen overal. Ik glimlach even tussen onze kus door naar hem en kijk hem dan gelukkig aan. Dan druk ik weer mijn lippen op de zijne. Siënna, dit gaat niks worden. Houd je kop, I'm young so fuck you. Ik vind hem wel degelijk leuk. Whatever what. Misschien is dit niet mijn eerste kus, maar wel de eerste kus waarbij ik me fijn en verliefd voel.

    [Yaaay. Ben and Sïenna sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g...]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 19:58 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Tussen de 1e en 2e kus keek ze me gelukkig aan. Hetzelfde aan deze kant. Shut up Ben. Houd zelf je kop, stemmetje. Ik voelde haar lippen weer op de mijne en verplaatste mijn hand naar haar nek en mijn andere naar haar onderrug. Ik drukte haar tegen me aan en liet mijn tong over haar onderlip glijden. Een grappig warm gevoel bleef rondhangen in mijn buik.

    Siënna

    Mijn handen glijden plagerig over zijn abs steeds iets naar onderen, tot ik iets onder zijn navel terecht kom. Ik grinnik even maar kus hem dan opnieuw, iets ruwer deze keer. Misschien is voorzichtig wel romantischer, maar dit is leuker.

    [Siënna goes bad, ghehe.]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:11 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ze haalde haar lippen opnieuw van de mijne, grinnikte eventjes en plante haar lippen weer op de mijne. Ruwer deze keer. Ik laat mijn hand afglijden naar haar kont en beet even in haar onderlip.

    Siënna

    Ik voel zijn handen nu een stuk afzakken. Grijnzend maak ik mijn lippen los en trek dan mijn wenkbrauw uitdagend op. 'Mocht je willen, Parker.' Grinnik ik. 'Ik ga weer terug naar het gebouw.' Ik druk nog even een heel licht kusje op zijn lippen maar ga dan het water uit om mijn doorweekte kleding weer bijeen te rapen. 'Volgende keer misschien.'

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:22 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ik grinnikte en sprong het water uit. Mijn broek was helemaal doorweekt. Siënna stond nog steeds haar kleren bij elkaar te zoeken als ik haar vest zag liggen. "Zocht je deze misschien ?" vroeg ik met een lach.

    Siënna

    'Misschien. Ben jij misschien van plan die aan mij te geven?' Vraag ik hem. Aan zijn lach te zien, is hij dat niet echt. 'Als je maar weet dat ik niet achter je aan ga,' waarschuw ik hem grijnzend.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    "Je krijgt het wel terug hoor" zei ik glimlachend. Ik zette een paar stappen naar haar toe om het haar te kunnen geven, maar drukte eerst mijn lippen nog even op de hare. "Nu krijg je het terug".

    Ashleigh
    'Ik zal maar mijn mond houden en mooi hier blijven zitten als je hier nog wilt komen, niet ?' vraagt Liam glimlachend. 'Dat is misschien inderdaad wel handiger,' grinnik ik. Ik kijk weer even naar de jongen en vloek zachtjes als ik zie dat hij onze kant op komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [kan ik een samenvatting krijgen, heb het gisteren gemist]


    Remember to be ridiculous.

    Siënna

    'Nou, bedankt, denk ik.' Grinnik ik. Ik neem zijn hand en neem hem mee terug naar het gebouw. Voor de slaapkamers laat ik zijn hand los. 'Ik ga nog eventjes slapen denk ik, het is zo vroeg. Maar het was heel leuk.' Vervolg ik met een lichte blos. Ik druk een lange kus op zijn lippen. 'Misschien tot straks.' En met nog een keer omkijken verdwijn ik in de meisjesslaapkamer, waar ik opgewonden tegen de deur zak. Ik doe een klein overwinningsdansje en zak dan blij in mijn bed.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:50 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ ik heb geen idee ik ben er ook pas sinds net]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [iemand die met Jason of Eliza wilt praten?]


    Remember to be ridiculous.

    [ ja is goed heb toch niets te doen (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Waar zijn jullie persoontjes eigenlijk? Ook in de meisjesslaapkamer.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'