• Palm spring's storyhouse

    Wat er gebeurde
    In een jaar is een oude villa in een prachtige villawijk, aan het strand en vlakbij het centrum volledig gerenoveerd tot een geweldig luxe paradijs. De grote villa werd bijna meteen opgekocht door een van de rijkere zakenmannen in Amerika, Michael Carter, hij had wel plannen met het huis. Binnen een week stond de volgende advertentie in verschillende tijdschriften en kranten.


    Deze villa gelegen in het prachtige palm springs, biedt ruimte voor 15 personen en eventuele gasten. Met alle faciliteiten in de buurt, uitgaansgelegenheden, eettentjes, universiteit etc. zou dit vooral voor jongeren een geweldige verblijfplaats zijn. De villa ligt op loopafstand van het strand en dichtbij het centrum, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. De villa heeft een grote luxe woonkeuken die uitmondt in een eetkamer met de ramen naar het Zuiden zodat je optimaal profiteert van het zonlicht, een ruime woonkamer ingericht met smaakvolle design meubels. Op de begane grond zijn nog enkele ruimtes geschikt voor recreatief gebruik denk nu aan een jaccuzzi, studeerkamer, een lounge enz. Natuurlijk is er boven en beneden beschikking over een ruim, sfeervol en schoon toilet. De bovenverdieping verschaft 10 ruime eenpersoonsslaapkamers en nog eens 5 slaapkamers voor 2 personen, een luxe badkamer incl. douche, bubbelbad, stoomcabine en wastafels. Verder heeft deze villa nog een prachtig dakterras, balkon en een geweldig grote exotische tuin met zwembad, vanuit de tuin kun je over de vlonders naar het strand lopen. Hieronder volgen enkele foto's, zoals je hoort is dit een perfecte villa voor jongere studenten, om je aan te melden op de volgende pagina staat het aanmeldingsformulier, even invullen en opsturen.




    Volledige naam:
    Leeftijd: *het liefst van min. 17 jaar tot ong. 20 jaar*
    Karakter: *zowel positief als negatief + evt. bijzondere eigenschappen en interesses*
    Uiterlijk: *graag met foto('s)en duidelijke beschrijving*
    Extra: *evt. extra informatie (geschiedenis enz.) + plaats van herkomst*
    Aankomst: *zet hierbij hoe jij je aankomst in de villa zou beleven dus eigenlijk een soort eerste comment*

    ik laat wel weten wie er uiteindelijk in de RPG zitten, ik wil graag ongeveer een even aantal jongens en meisjes en mensen die vaak kunnen komen "spelen". Zodra er genoeg mensen zijn kunnen we beginnen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ( DracoMalfoyx ---> LikeAWeasley)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    zet je hier linkje neer voor rp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oja, shewerewolf=GelaarsdeKat (hihi we zijn tegelijk van naam veranderd jij was wel eerder maar had het niet gezien xD)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    hhahah ik heb het vadaag ook veranderd.

    aaaaah wil beginnen:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ow ik pas mijn personage nog een keer aan ze gaat van dansen houden netzoals ikuh :P


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    der zijn er 3 of 4 die graag dansen de mijne ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oké alle vragen

    - ik ben nu aan het werken aan het verhaal zodra het af is start ik het nieuwe speeltopic, met een apparte link voor personages, regels en plattegrond enzo.
    - We starten vanaf het stuk aankomst dat je geschreven hebt aangezien dat wel zo makkelijk is
    - Over de ruimtes, iedereen heeft een eigen kamer met een badkamer erbij, mocht je het leuk vinden kun je ook een foto opzoeken van kamer en badkamer en die hier posten zodat iedereen een idee heeft hoe die van jou eruit ziet
    Verder ben ik nu op zoek naar foto's voor de rest van het gebouw en de kamers met beschrijving
    - In principe hoeft niet iedereen naar dezelfde universiteit ik zal wel een foto en kleine verhaallijn voor de plaatselijke universiteit posten
    - Dat van die roosters vind ik wel een leuk idee daar ga ik ook aan werken, iedereen kan zich dan inschrijven voor bepaalde lessen maar misschien zet ik dat rooster er pas later op
    - Er zijn 10 een persoon slaapkamers en 5 voor 2 dat kun je onderling afspreken maar natuurlijk kunnen er ook relaties ontstaan in het huis en jah...

    Ik wil je best helpen met verhaalen en foto's zoeken. als je het nodig hebt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk dat ik het zo doe, ik maak nu het speeltopic aan dan kunnen we in ieder geval beginnen. en dan maak ik daarna nog een keer een appart topic met daarin de rollen, regels, foto's, het huis, plattegrond en dingen over de universiteit oké?

    Jaa!! je moet gewoon beginnen met die 'aankomst' te plaatsen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ja we beginnen vanaf de aankomst je kunt hem nog even erbij zetten

    okeej :D
    post je hier de link naar tpic 1?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    De kamer van Alex:


    Dat is haar slaapgedeelte de ingang die ja achteraan ziet die gaat naar haar badkamer:

    en haar inloopkast:


    en met haar slaapkamer kijkt ze uit op het strand

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130271