• Palm spring's storyhouse

    Wat er gebeurde
    In een jaar is een oude villa in een prachtige villawijk, aan het strand en vlakbij het centrum volledig gerenoveerd tot een geweldig luxe paradijs. De grote villa werd bijna meteen opgekocht door een van de rijkere zakenmannen in Amerika, Michael Carter, hij had wel plannen met het huis. Binnen een week stond de volgende advertentie in verschillende tijdschriften en kranten.


    Deze villa gelegen in het prachtige palm springs, biedt ruimte voor 15 personen en eventuele gasten. Met alle faciliteiten in de buurt, uitgaansgelegenheden, eettentjes, universiteit etc. zou dit vooral voor jongeren een geweldige verblijfplaats zijn. De villa ligt op loopafstand van het strand en dichtbij het centrum, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. De villa heeft een grote luxe woonkeuken die uitmondt in een eetkamer met de ramen naar het Zuiden zodat je optimaal profiteert van het zonlicht, een ruime woonkamer ingericht met smaakvolle design meubels. Op de begane grond zijn nog enkele ruimtes geschikt voor recreatief gebruik denk nu aan een jaccuzzi, studeerkamer, een lounge enz. Natuurlijk is er boven en beneden beschikking over een ruim, sfeervol en schoon toilet. De bovenverdieping verschaft 10 ruime eenpersoonsslaapkamers en nog eens 5 slaapkamers voor 2 personen, een luxe badkamer incl. douche, bubbelbad, stoomcabine en wastafels. Verder heeft deze villa nog een prachtig dakterras, balkon en een geweldig grote exotische tuin met zwembad, vanuit de tuin kun je over de vlonders naar het strand lopen. Hieronder volgen enkele foto's, zoals je hoort is dit een perfecte villa voor jongere studenten, om je aan te melden op de volgende pagina staat het aanmeldingsformulier, even invullen en opsturen.




    Volledige naam:
    Leeftijd: *het liefst van min. 17 jaar tot ong. 20 jaar*
    Karakter: *zowel positief als negatief + evt. bijzondere eigenschappen en interesses*
    Uiterlijk: *graag met foto('s)en duidelijke beschrijving*
    Extra: *evt. extra informatie (geschiedenis enz.) + plaats van herkomst*
    Aankomst: *zet hierbij hoe jij je aankomst in de villa zou beleven dus eigenlijk een soort eerste comment*

    ik laat wel weten wie er uiteindelijk in de RPG zitten, ik wil graag ongeveer een even aantal jongens en meisjes en mensen die vaak kunnen komen "spelen". Zodra er genoeg mensen zijn kunnen we beginnen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    (H)

    haha iedereeen houdt van dansen, kan zo een dansuniversiteit wordn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Die van mij niet lol.
    Wanneer komen de jongens haha.


    Your make-up is terrible

    Ja het is wel de bedoeling dat er vanaf de aankomst verder gespeeld wordt. Je kunt evt. Nog een 2e rol als jongen insturen mocht je dat willen ik zal er zelf morgen wel een rol bijzetten als boy. We starten bij minimaal 6 mensen en minstens 2/3 jongens dan kunnen er altijd nog personages inspringen of course

    Magg k nog reserveren? Het liefst een jongen maar mag ook meisje wat t beste uitkomt??


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    shewerewolf schreef:
    Magg k nog reserveren? Het liefst een jongen maar mag ook meisje wat t beste uitkomt??

    Dat zou echt helemaal Ge-wel-dig zijn we hebben nog jongens nodig dus ik reserveer er een voor je

    mag ik een meisje reseveren?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ik vul straks nog wel een jongen in


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Assassin schreef:
    Mag ik een rol reserveren? Ik twijfel nog eventjes maar ik denk dat ik wel meedoe.


    Don't be like the rest of them, darling

    AweSomee schreef:
    mag ik een meisje reseveren?


    Ja natuurlijk ik hou er eentje vrij

    TheRumIsGone schreef:
    (...)


    is goed jongen/meisje of allebei

    xMelodious schreef:
    (...)

    is goed jongen/meisje of allebei


    Doe maar jongen

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 14:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Doe maar jongen


    super! ik hou m' vrij zet m' er maar bij als ie af is

    DracoMalfoyx schreef:
    ik vul straks nog wel een jongen in


    good job(Y)

    Volledige Naam: Chase Richer Livewood
    Leeftijd: 18
    Karakter: Chase is iemand die je niet snel over het hoofd ziet, hij is erg aanwezig en heeft een duidelijke mening over alles van voorwerpen tot mensen en die steekt hij ook niet onder stoelen of banken. Hij is een doorzetter dat heeft hij waarschijnlijk van z'n vader, hij is gewend alles te krijgen wat hij hebben wil en als hij iets wil dan zet ie zich honderd procent in. Als hij iemand leuk vindt kan hij heel charmant zijn, vaker ziet hij meisjes niet echt als iets serieus, of gewoon als vriendinnen. hij heeft slechts 2 keer een serieuze relatie gehad en daar is hij ook niet meer naar op zoek sindsdien. Chase is niet altijd even tactisch en kan vaak zonder dat hij het door heeft heel bot overkomen toch is hij ook heel gevoelig, mensen om wie hij geeft kunnen hem echt raken. Als je eenmaal tot hem doorgedrongen bent, dan zal hij je nooit meer laten vallen. Chase is sinds zijn 18e verjaardag gestopt met roken, soms als hij het lastig heeft vindt hij het nog erg moeilijk om de verleiding te weerstaan maar tot nu toe gaat het goed. Chase is gek op z'n jongere zusje Zoey van 14 waar hij een sterke band mee heeft. Als hem iets dwars zit dan zegt hij dat gewoon zonder eromheen te draaien, hij is alleen niet erg open over hoe hij zich erbij voelt en kan ook moeilijk praten met mensen die het zelf lastig hebben omdat hij nooit weet wat hij moet zeggen. Chase houdt van alles wat met sport te maken heeft, op die manier kan hij zich ontspannen buiten dat is hij onafscheidelijk van zijn gitaar, hij leerde spelen toen hij klein was en is nooit meer gestopt. Misschien zou je het niet verwachten maar Chase kan ook heel goed koken en hij vindt het ook leuk om te doen. De natuur en dieren interesseren hem niet zoveel en hij houdt eigenlijk ook helemaal niet van dieren en planten. Verder is hij iemand die zich werkelijk nergens voor schaamt, en vrijwel alles durft verlegen is hij dus absoluut niet. Als hij heel erg boos wordt heeft hij zichzelf niet onder controle en dat zorgt nog wel eens voor problemen

    Uiterlijk: Chase heeft een nonchalante uitstraling, veel meisjes vinden hem wel aantrekkelijk en dat weet hij ook. Hij heeft donkerbruine haren die altijd een beetje warrig zitten en licht getinte huidskleur. Zijn ogen zijn chocoladebruin en hij heeft vrij lange wimpers voor een jongen. Zelf besteed hij niet veel aandacht aan z'n uiterlijk, daar heeft ie simpelweg niet zo veel zin in. Zijn kledingstijl is altijd netjes maar toch ook comfortabel, hij wisselt niet heel veel af en loopt vaak in polo's met half lange mouwen en shirts, soms draagt hij daaroverheen nog een blazertje of ander jasje. Chase heeft een gemiddelde lengte van 1.81 en is ook vrij gespierd omdat hij veel aan sport doet.




    Extra: Chase heeft niet zo'n sterke band met z'n familieleden, z'n vader is een groot zakenman en vrijwel altijd op reis waardoor ze elkaar niet vaak zagen. Wanneer hij er wel was het vaak ook niet zo gezellig, Chase kreeg dan vaak het gevoel dat hij het niet goed genoeg kon doen in zijn ogen en ontliep hem vaak. Zijn vader bemoeit zich nog wel veel met z'n leven ook al zien ze elkaar amper. Hij heeft vaak ruzie met z'n moeder die nog maar 16 was toen hij geboren werd en meer bezig is geweest met mooi zijn en de diva uithangen dan met het opvoeden van haar zoon en dochter. Hij geeft enorm veel om z'n zusje Zoey wie aan haar komt, komt aan Chase, zo heeft hij zichzelf wel eens in de problemen gewerkt. Chase heeft een paar maanden vast gezeten omdat hij iemand had aangevallen die zijn zusje had misbruikt.

    Aankomst: Ik gaf een ruk aan het stuur en met piepende remmen reed ik de oprit op, een geweldig entree als je het mij vroeg , kon niet beter zelfs. Ik had nog geen zin om uit te stappen, gelukkig was ik in m'n eigen auto gekomen, zonder auto in Amerika kon je net zo goed dakloos zijn zei mijn vader altijd, Baldadig draaide ik de volume knop van de radio op maximaal, de muziek moest nu zo drie straten verderop wel gehoord worden. Twijfelend trok ik de sleutel uit het slot, ik schraapte mijn keel om de plotselinge stilte te doorbreken. De villa was wel oké, vrij groot heel groot eigenlijk en ik hoopte met heel mijn hart dat ik een stel leuke huisgenootjes had, het was niet mijn eigen keuze geweest om hiernaartoe te komen helemaal niet zelfs. Vaders wil was wet, zo was het vroeger en zo was het nu nog steeds, hij had blijkbaar mijn hele toekomst al uitgestippeld want alhoewel ik hem maar een paar keer in het jaar zag regelde hij alles voor me, iets waar ik niet zo blij mee was. Maar in het studentenhuis had hij in ieder geval wat minder controle over me, dat was een positief lichtpuntje vond ik. Gekalmeerd gooide ik de autodeur open, het was net een sprookje alsof ik op vakantie was, fluitende vogeltjes, mensen die met hun hondjes over de stoep wandelden en in de verte hoorde ik golven van de zee tegen het strand aan slaan. "Godverdomme dit ga je niet menen" vloekte ik in mezelf terwijl ik zenuwachtig met mijn handen in m'n zakken voelde, waar was die rotsleutel nou, ik had hem toch wel meegenomen… Hij lag waarschijnlijk in de auto bedacht ik me terwijl ik de kofferbak opengooide en m'n weekendtas eruit tilde, heel veel had ik niet meegenomen enkel het noodzakelijke. Ik trok m'n wenkbrauwen op natuurlijk zat de sleutel gewoon in m'n broekzak dat was weer echt iets voor mij, helemaal in paniek raken en uiteindelijk had ik het altijd vast of in m'n zak grijnzend schudde ik m'n hoofd, duwde de deuren dicht en op slot. Opgetogen liep ik richting het huis, ik was benieuwd of er al iemand binnen zou zijn. Ik duwde de sleutel in het slot morrelde er wat aan en trok uiteindelijk de deur open, bewonderend om me heen kijkend liep ik naar binnen. Het was enorm, luxe en nog eens enorm, aan de muur hing een whiteboard met foto's eraan, nieuwsgierig liep ik ernaar toe. Waarom hingen er in godsnaam foto's van mensen op een whiteboard vroeg ik me af, pas toen ik de mijne ook zag hangen besefte ik dat het mijn huisgenoten waren. Nu nam ik de tijd om ze afzonderlijk goed te bestuderen, Ik trok m'n neus op Mia woonde hier ook dat was meer dan toevallig…. Ik kende Mia niet zo heel goed, ik zag haar soms wel eens op een feestje, haar ouders kende de mijne vandaar. Heel aardig vond ik haar niet Mia was zo'n meisje dat me een beetje fake leek gewoon te perfect, te mooi, te aardig ik had het niet zo op dat soort meisjes en ik hoopte dat de rest anders zou zijn. Ik haalde m'n schouders op, ik zou het vanzelf ook wel zien dit moest de tijd van m'n leven worden dus daar zou ik me ook naar moeten gedragen. Ik trok een sleutel van het haakje 2 stond erop, pas later kwam ik erachter dat het nummer aangaf welke kamer ik had.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 17:15 ]