• Palm spring's storyhouse

    Wat er gebeurde
    In een jaar is een oude villa in een prachtige villawijk, aan het strand en vlakbij het centrum volledig gerenoveerd tot een geweldig luxe paradijs. De grote villa werd bijna meteen opgekocht door een van de rijkere zakenmannen in Amerika, Michael Carter, hij had wel plannen met het huis. Binnen een week stond de volgende advertentie in verschillende tijdschriften en kranten.


    Deze villa gelegen in het prachtige palm springs, biedt ruimte voor 15 personen en eventuele gasten. Met alle faciliteiten in de buurt, uitgaansgelegenheden, eettentjes, universiteit etc. zou dit vooral voor jongeren een geweldige verblijfplaats zijn. De villa ligt op loopafstand van het strand en dichtbij het centrum, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. De villa heeft een grote luxe woonkeuken die uitmondt in een eetkamer met de ramen naar het Zuiden zodat je optimaal profiteert van het zonlicht, een ruime woonkamer ingericht met smaakvolle design meubels. Op de begane grond zijn nog enkele ruimtes geschikt voor recreatief gebruik denk nu aan een jaccuzzi, studeerkamer, een lounge enz. Natuurlijk is er boven en beneden beschikking over een ruim, sfeervol en schoon toilet. De bovenverdieping verschaft 10 ruime eenpersoonsslaapkamers en nog eens 5 slaapkamers voor 2 personen, een luxe badkamer incl. douche, bubbelbad, stoomcabine en wastafels. Verder heeft deze villa nog een prachtig dakterras, balkon en een geweldig grote exotische tuin met zwembad, vanuit de tuin kun je over de vlonders naar het strand lopen. Hieronder volgen enkele foto's, zoals je hoort is dit een perfecte villa voor jongere studenten, om je aan te melden op de volgende pagina staat het aanmeldingsformulier, even invullen en opsturen.




    Volledige naam:
    Leeftijd: *het liefst van min. 17 jaar tot ong. 20 jaar*
    Karakter: *zowel positief als negatief + evt. bijzondere eigenschappen en interesses*
    Uiterlijk: *graag met foto('s)en duidelijke beschrijving*
    Extra: *evt. extra informatie (geschiedenis enz.) + plaats van herkomst*
    Aankomst: *zet hierbij hoe jij je aankomst in de villa zou beleven dus eigenlijk een soort eerste comment*

    ik laat wel weten wie er uiteindelijk in de RPG zitten, ik wil graag ongeveer een even aantal jongens en meisjes en mensen die vaak kunnen komen "spelen". Zodra er genoeg mensen zijn kunnen we beginnen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    omg ik heb nu echt zin om te rpgen nu ik alles gwlezen heb. Hebben we ook iets van roosters ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    als iedereen alles ingevuld heeft hebben we 9 mensen 4 jongens/5 meisjes, dan kunnen we in principe beginnen. Dan kunnen er nog mensen inspringen ondertussen. Roosters is wel een leuk idee ik zal er even over nadenken en kijken wat ik verder nog kan verzinnen

    Oke en ik ben bezig met invullen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xMelodious schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk ik hou er eentje vrij


    ik ga er nu eentje invullen :P

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:00 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee schreef:
    (...)

    ik ga er nu eentje invullen :P


    helemaal goed(H)

    Volledige naam: Alex(is) Montegomery
    Leeftijd: 17 (bijna 18)
    Karakter: Alex is een vrolijk meisje maar kan bot uit de hoek komen. Als ze ergens geen zin in heeft doet ze het ook echt niet. Haar leven draait vooral om lol maar haar school vindt ze ook belangrijk. Verder zal ze het altijd voor haar vrienden opnemen.
    Uiterlijk:


    Kleding:

    In de zomer draagt ze altijd short met een topje en een blazer. Soms ook zonder blazer.
    Alex heeft ook altijd armbandjes om


    Extra: Alex had vroeger een jonger zusje maar die is dood gegaan bij de bevalling. Na dat haar moeder zelfmoord had gepleegd. Toen woonde ze alleen nog maar met jongens 2 broers en een vader. Haar oudere zus had het huis al verlaten. Na lang twijfelen ging ze toch maar bij haar zus wonen en had het erg leuk. Haar jongste broer kwam haar vaak opzoeken en ze hadden altijd veel lol. Ook houd ze heel veel van dansen maar na de zelfmoord van haar moeder heeft ze er niks meer aan gedaan.
    Aankomst: Ik zit naast Noud in de auto. Ik zet de radio wat harder want er is een leuk liedje op. Ik zwing mee op de maat. Ik maak zijn dashbord kastje open om te kijken of hij snoep heeft, want hij heeft altijd snoep. Ik zie nog een toffe liggen en pak hem. Noud steelt hem van mij en stopt hem snel in zijn mond. “Noud” zeg ik terwijl ik hem een tik geef. Hij lacht en let dan weer op de weg. Ik kijk om me heen naar de dure villa’s ik ben alleen een Panthouse gewend dus dit is echt luxe. We stoppen bij de villa en ik stap uit. Noud pakt mijn 2 koffers uit de achterbak en zet ze voor me neer. Ik kijk van de koffers naar hem en de tranen springen in mijn ogen. Ik heb hem nog nooit zo lang moeten missen en daar heb ik best wel moeite mee. Ik laat me zachtjes tegen hem aanvallen en hij omhelst me. Ik voel dat hij zich ook sterk moet houden. Ik omhels hem en hij geeft me nog en kus op mijn haar. Ik pak mijn koffers, kijk nog om en zeg: “bye” en zwaai nog even. “Bye we bellen nog” zegt hij en hij zwaait terug. Hij stapt in de auto zwaait nog snel en rijd dan weg. Ik veeg mijn tranen weg en loop naar binnen. “Kamer 7” mompel ik en loop ernaar toe en pak mijn spullen uit.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:43 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    :( Haal mij maar weg.. Ik heb waarschijnlijk niet genoeg tijd en dat vind ik zonde van de Rpg..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    :( Haal mij maar weg.. Ik heb waarschijnlijk niet genoeg tijd en dat vind ik zonde van de Rpg..


    jammer jammer

    ik neem aand at we naamveranderingen door moeten geven.

    MisPattinson-->MissEverdeen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Volledige naam: Niley Melsir
    Leeftijd: 19
    Karakter:
    +Behulpzaam
    +Rustig
    +Vriendelijk
    + Humorischtisch
    ± Trekt zich niet aan als mensen haar raar vinden
    ± Mysterieus
    - Achterdochtig
    - Soms beetje arrogant, maar niet vaak
    - Eigenwijs
    - Sarcastisch
    Uiterlijk:

    (het haar)


    Ze heeft een mooi figuur, maar daar is ze zichzelf niet bewust van. Vaak heeft ze zelfgemaakte sieraden om, meestal om haar armen. Haar haar is kort en roodbruin, haar ogen zijn bijna lichtgevend felgroen, wat veel mensen apart vinden. Ze heeft een door de zon gebruinde huid, komt door waar ze vandaan komt (zie extra) en sproetjes op haar gezicht, wat haar goed staat.
    Haar kleren zijn altijd erg verzorgd en is veel tijd in gestoken, ze ziet er ook daarom rustig uit, maar je merkt wel dat ze aanwezig is.
    Extra: Ze komt uit Australië en is tweetalig opgevoed (engels en nederlands). Haar naam is afkomstig uit de Aborginals, het betekend een schelp
    Daar heeft ze haar hele leven gewoond, todat ze naar de villa gaat. Haar moeder en vader waren veel weg dus heeft ze veel zelf moeten doen. Ze heeft daar veel dingen gedaan waar andere mensen een moord voor zouden doen (bij wijze van spreke), zoals met kangoeroes spelen en eekhoorns in haar kamer hebben, zwemmen met dolfijnen, maar die zij langzamerhand heel normaal, maar fantastisch, begon te vinden. Ze schrijft en schreef verhalen en kan ook heel goed tekenen. Ze houd van de natuur, van de regen, onweer, sneeuw, zon, alles eigenlijk wel. Ze wilt je wel vertellen over Australië, maar dan moet je het haar wel vragen.
    Aankomst:
    Ik zie de villa. Woow, dat is echt heel mooi. Ik kijk omhoog naar het grote huis. In Australië was ik het niet slecht gewend, maar dit was wel groter. Ik heb een koffer mee, zoveel spullen bezat ik nou ook weer niet. En een kleinere rugzak waar kleine en belangrijke dingen inzaten. Ik rek me uit en neurie zachtjes. Ik loop weer door naar de villa en open de deur. Het was hier warm, maar kouder dan in Australië en ik moet er wel aan wennen. Nouja, koude winters ben ik zeker gewend. Ik zie een sleuteltje bij mijn foto hangen. Er staat een 13 op en ik loop door naar die kamer. Ik draai de sleutel om in het slot en open de deur. Het is prachtig en ik voel me meteen thuis. Ik zet mijn koffer op de grond en uit mijn rugtas haal ik mijn zonnenbril. Ik doe hem op, draai mijn armbandjes zo dat ze lekker zitten en loop weer naar beneden.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 9:54 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Is het goed als ik mijn personage even aanpas??


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ow gosh nu wil ik echt heel graag beginnenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik ook:P


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Me 2!!!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kunnen we dan beginnen, als dinges het goed vidnt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan