• Ik heb vandaag een kort dagje met school. Het is vroeg opstaan, fietsen , paasviering, terug naar huis. Het fietsen heen en terug duurt nog langer dan de paasviering ._. Waarschijnlijk ben ik net na 10:00 thuis
    iemand ook een kort dagje?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lange dag. Van 8:15 tot 23:00 naar theater met school.

    een heleboel wel, ik moet van het eerste tot het zesde naar school
    en ik heb ook paasviering


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nope, gewoon 9 tot 5.


    "She would've made such a lovely bride What a shame she's fucked in the head, " they said

    Ja ik moet eerst naar het ziekenhuis en heel misschien hoef ik erna niet meer naar school (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nee, jammer genoeg niet.
    Ik ben rond half 4 thuis.

    10.30 tot 16.00 en dan door naar Assassin *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    10.30 tot 16.00 en dan door naar Assassin *O*

    Dit. Behalve dat ik niet naar Nikki ga daarna :'D


    -

    Jup. 13:30 tot 15:00. Hoef er alleen even heen om een toets te maken :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vrij!*O*


    everything, in time

    Ik keek gister op m'n rooster, toen zag ik dat mijn eerste en laatste uur uitvalt. Ging ik vanmorgen ook nog even kijken, valt geschiedenis ook uit, dus was ik eerste twee uur vrij en heb ik het 6e een tussenuur. Dus, lekker kort dagje. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Proefwerkweek, dit is meer een lijdensweg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben ook vrij, ga vandaag gezellig een dans oefenen met een paar vriendinnen ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik heb 3 uurtjes les, tot 12.50 (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nope, gewoon een volle dag hier. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gewone volle dag en in plaats van goede vrijdag vrij krijg ik de vrijdag voor de meivakantie vrij


    Physics is awesome