• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!


    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (myMOMENTS)
    -Alexia Thompson (myMOMENTS)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Matthew Livingstone (Muguet)
    -Amber Somers (NewUsername)
    -Amy Somers (myMOMENTS)
    -Jake Smith(Muguet)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (myMOMENTS)
    -Katherine Bright (Muguet)
    -Dana Nieon (NewUsername)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (myMOMENTS)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (NewUsername)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (myMOMENTS)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken



    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:



    Maandag


    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag


    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag


    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag


    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana Nieon
    'Jawel,' ging ik er tegen in. 'Jitse, gaan we nu serieus een wellus niettus spelletje spelen?' Ik zuchtte en liep de trap op. We kwamen op de boven verdieping aan en ik deed de deur open. Mijn kamer was best groot. Ik had een balkon met een uitzicht op de zee en mijn tweepersoonsbed stond op een opstap in de hoek. Aan de zijkant stonden een paar lage kasten waar foto's op stonden van mijn vrienden en ik en een paar van mijn broer, mijn zus en ik. Aan de andere kant van mijn kamer stond een grote witte piano. Opeens herinnerde ik me de belofte aan Jitse en wenste diep van binnen dat hij die allang vergeten was.


    Taylor Romant
    Ik had mijn haar in een vlecht over mijn schouder gehangen en had me omgekleed. Ik had mijn rokje en hempje verwisseld door een lichtblauwe spijkerbroek en een zwart hempje waardoor ik er heel naturel door uitzag. Mijn make-up had ik simpel gehouden door een beetje mascara en oogpotlood. Ik wist niet waarom maar ik wilde er vanavond gewoon goed uit zien. Ik deed mijn sandaaltjes aan en liep richting het strand. Daar zag ik Nathan liggen. Ik sloop naar hem toe en boog voor over.
    'Slaap je?' fluisterde ik zacht in zijn oor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Wauw." ik keek met grote ogen rond en glimlache even toen ik de piano zag. Ik was haar belofte niet vergeten, maar het was nu gewoon niet de tijd. Ik ging op het bed zitten.
    "Ik veronderstel dat nu de vragen komen?" vroeg ik met een vriendelijke glimlach.

    Nathan Bradley
    Mijn ogen schoten open, maar anders zou je niet zien dat ik geschrokken was.
    "Bijna." mompelde ik. Ik haalde mijn hand van achter mijn hoofd en klopte op het zand naast me. "Kom erbij."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik ging naast Jitse zitten en knikte. 'Dat klopt. Dus hier komt de eerste vraag: waar ben je allemaal geweest?' Ik keek Jitse nieuwsgierig aan.


    Taylor Romant
    'Je schrok he?' glimlachte ik breed. Ik keek even aarzelend naar het zand en schudde mijn hoofd. 'Ik blijf wel op mijn hurken zitten.' Een lichte broek met zand ging niet zo goed samen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "In de Franse Alpen in in Zuid- Italië." antwoordde ik glimlachend, voor haar nieuwsgierigheid.

    Nathan Bradley
    "Ja, best wel." glimlachte ik. Ik ging meteen rechtop en deed mijn jasje uit. "Ga hier maar op zitten. Op je hurken is niet zo comfortabel."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Europa dus,' mompelde ik. Ik slikte even toen ik mijn volgende vraag ging stellen. 'En Victor?' vroeg ik zacht.


    Taylor Romant
    'Dankje,' zei ik. Ik ging voorzichtig op het jasje zitten en glimlachte naar Nathan. Ik wist niet wat ik precies moest zeggen. Het voelde op dit moment best ongemakkelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Die is me twee keer komen opzoeken." begon ik mijn verhaal. "In Frankrijk heb ik hem van me af kunnen schudden. Best een spannend verhaal hoor. Er was een snowboardachtevolging en zo, maar het was anders dan de keren daarvoor. Geen spelletjes, hij wou me gewoon dood. Hij had een pistool. Ik had hem bewusteloos geslagen, maar ik hem hem niet vermoord. Ik kon het niet. Toen zijn we verdergetrokken naar Italië. Ik bleef een tijdje binnen, maar dat hield ik niet lgang vol. Al snel liep ik daar over het strand. En wie was daar ook? Victor, natuurlijk. Hij begon me weer wat te jennen, maar ik ging er niet op in. Hij wou me met een boot meenemen op
    zee en me daar zonder dat iemand het zou merken vermoorden. Ik wist te ontsnappen en sprong op een jetski. En toen... wanneer niemand ons nog kon zien." mijn ogen werden donker en ik staarde strak voor me uit. "Oom Carlos had me een geweer meegeven. Ik... Ik haalde het tevoorschijn. Ik richtte op hem..." ik zag alles weer voor me gebeuren en de tranen stonden in mijn ogen. "Hij is weg, het is gedaan." mijn stem brak en ik keek de andere kant op.

    Nathan Bradley
    "Hei, het spijt me echt." begon ik. "Maar ik... ik had geen gsm, nooit geen tijd en nou ja... Ik was misschien ook wel een beetje bang." gaf ik toe. "Ik bedoel: ik voelde me rot door mijn ouders en die psychologe en die bijles en ik kon er niets meer bij hebben. Als jij me dan zou afwijzen, ik..." ik liet mijn stem uisterven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik voelde zelf ook tranen in mijn ogen maar die negeerde ik. Jitse was nu het belangrijkst. Ik was nooit goed in troosten, wist nooit wat ik moest zeggen. Ik sloeg daarom maar mijn armen om Jitse heen en fluisterde zacht: 'Voor tranen hoef je je niet te schamen.'


    Taylor Romant
    'Dus negeerde je me, ontliep je me en hoopte zo dat al je problemen voorbij waren?' Ik keek Nathan aan en zuchtte even.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik legde mijn hoofd op haar schouder en zuchtte.
    "Het is niet voor de tranen dat ik me schaam. Ik schaam me om mezelf. Ik ben een moordenaar, Dana. Een moordenaar."

    Nathan Bradley
    Ik haalde betrapt mijn schouders op. "Ik ben nooit echt goed geweest met emoties en zo... En het feit dat ik zo vol zit met tegenstrijdige dingen. Liefde, zelfhaat, wanhoop,... Het is moeilijk alles op een rijtje te krijgen. En door die psychologe word ik steeds opnieuw met alles geconfronteerd."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik zuchtte en wist niks te zeggen. Ik wreef zachtjes over zijn rug heen. Ik sloot even zelf mijn ogen en dacht diep na.


    Taylor Romant
    Ik knikte begrijpend. 'Iemand negeren is niet de manier om alles op tel lossen,' mompelde ik. Ik liet hem niet zien dat hij me gekwetst had, want dat had hij zeker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik liet de tranen even over mijn wangen lopen en sloot mijn ogen. Het leek alsof ik pas nu, wanneer ik in Dana's armen lag, de gebeurtenissen kon loslaten en kon slapen. Mijn ademhaling werd regelmatiger en ik gleed weg in een welkome duisternis.

    Nathan Bradley
    "Ik weet het: het spijt me echt. Ik heb gewoon een gave om alles verkeerd te doen. Om iedereen waar ik van hou pijn te doen. Soms denk ik dat ik vervloekt ben."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik voelde dat Jitse in slaap was gevallen. Ik zuchtte opgelucht en duwde hem iets naar achter zodat hij ging liggen. Ik wist een of andere manier mijn paarse deken te pakken en die om ons heen te leggen. Ik bleef bij Jitse en keek naar hoe hij sliep. Ik kon niet beseffen dat de jongen hier voor me echt een moord had gepleegd.


    Taylor Romant
    Ik grinnikte. 'Goed. Ik vergeef je. Maar wel op een voorwaarde. Je moet het goed maken.' Ik keek hem met een ondeugende twinkel in mijn ogen aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "En je gaat me vast niet zeggen hoe?" probeerde ik. Die ondeugende twinkeling stond me niet aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Jawel,' zei ik. 'Wij gaan samen nog wat drinken.' Ik glimlachte. 'Als jij tenminste wilt.' Ik haalde mijn schouders op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Natuurlijk." zei ik snel. Ik zou nog meegegaan zijn als ze vroeg om naar een opera te gaan. Alles om het goed te maken, ik wist dat ik het goed had verpest.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik schoot in de lach. 'Oké. Daar hou ik je aan.' Ik gaf hem een knipoog en keek naar de zee voor ons. Ik zou hem nog een kans geven.


    "Ignite, my love. Ignite."