• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    Ik zacht Jane glimlachen en ik voelde een kneepje in mijn hand.
    Ik zuchtte opgelucht en bekeek haar.
    "Moet ik handdoeken halen?" Vraag ik zachtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jane
    Ik schud voorzichtig mijn hoofd. 'Ik droog mezelf wel. Misschien iets warms.. Thee ofzo...' praten gaat al beter, fijn dat ik iets met water heb, anders was ik dood geweest..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bill (schat, ze zijn in een kamer. ik ga slapen)

    Ik zie hoe Felice achterover valt en kreunt.
    'Oh nee het gaat helemaal niet!, dan had ik het liefer gehouden dan je zo te zien!' roep ik uit en ik schrik van een flits.
    Ik ga naast haar zitten gaat het? moet ik het terugnemen?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Chester

    "Ik droog mezelf wel. Misschien iets warms.. Thee ofzo..." Het deed me goed haar stem te horen.
    Aan haar aura te zien was er een hoop opluchting haar gevoel bracht echter iets meer angst uit.
    "Ik ben zo terug." Zeg ik zacht en sta op. Ren naar de woonkamer en zet de waterkoker aan.
    Ongeduldig tik ik met mijn vinger op het aanrecht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jane

    Ik lig stil en concentreer me op mijn lichaam. Het water stroomt langzaam van me af en ook mijn bed droogt op. Het water verdwijnt en dan is het droog. Ik haal rustig adem.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yara

    Ik kwam de woonkamer binnen en zag een jongen ongeduldig bij het aanrecht staan. Ik twijfelde of ik iets zou moeten zeggen maar deed het toch uiteindelijk, ik moest wel vrienden maken hier. "hoi." zei ik zachtjes.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Chester

    "Hoi." Hoor ik zacht naast me.
    Ik kijk op.
    "Hay." Zeg ik en glimlach even vluchtig.
    "Schiet op, word nou warm." Mompel ik geërgerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Sneller sneller sneller ik voelde mijn poten niet meer, Mijn hart hoorde ik niet meer. Was hij er nog wel? Mijn vacht ging overeind staan. Oeps bliksem ik sprong de andere kant op en gelukkig maar want achter me kwam de inslag, Goed dus opletten bij scheikunde.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Yara

    "Misschien kan ik je ergens mee helpen?" Ik had het gezegd voor ik er bij na had gedacht. Straks vond hij dat ik me er mee bemoeide of zoiets. Ik bijt zachtjes op mijn lip terwijl ik zijn reactie afwacht.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Die heb je van mij Lin. xD Dat had ik je ooit vertelt. Als je haar overeind gaat staan bij onweer, moet je uitkijken. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (yupyup en daarna was het nog ge herhaalt bij nask xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Chester

    "Misschien kan ik je ergens mee helpen?" Hoor ik har vragen.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Het water sneller laten koken?" Zeg ik en kijk haar aan.
    Ik sla geïrriteerd met hand op het aanrecht.
    Dan kijk ik verontschuldigend naar. "Sorry." Zeg ik dan.
    Aan haar Aura te zien is ze onzeker.
    "Wat maakt je onzeker?" Vraag ik voorzichtig.
    Eindelijk, ik hoor het water borrelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kan ik me niet herinneren xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (STOUT! let eens op xD oh wacht te veel gevraagt is dat bij nask :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Yara

    "Het water sneller laten koken?" Hoor ik hem geïrriteerd zeggen. "Sorry." Zegt hij daarna gelijk. Hij kijkt me aan en voordat ik de tijd heb om te reageren zegt hij:"Wat maakt je onzeker?" Ik hoor het water borrelen en zeg voorzichtig: "uh, dat weet ik niet.." Ik kijk hem aan, hoe kon hij dat nou weer zo snel aan mij opmerken? Vroeg ik me af.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 22:27 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.