• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 14:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:09 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Suggesties voor een titel zijn overigens ook welkom ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vraag me af of dat wel iets voor jou is, gezien bepaalde dingen.
    Maar ik hou je niet tegen, vaak zijn de verhalen wel leuk, maar ik heb nooit zin om iets te lezen haha. Heb je al een idee?


    Your make-up is terrible

    Ik zou een erotisch verhaal doen over Hitler, als ik jou was.
    Dat sexy snorretje doet ieder meisje verlangen naar meer!
    Ja, ik verveel me.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Ik vraag me af of dat wel iets voor jou is, gezien bepaalde dingen.
    Maar ik hou je niet tegen, vaak zijn de verhalen wel leuk, maar ik heb nooit zin om iets te lezen haha. Heb je al een idee?


    Het is maar fictie. And that's another thing what makes it feel very awkward.
    NEE. Ik heb echt nog geen idee. Het leek me leuk als een SA, maar ik weet het nog niet helemaal zeker... Beetje een dubbel gevoel erbij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Ik vraag me af of dat wel iets voor jou is, gezien bepaalde dingen.
    Maar ik hou je niet tegen, vaak zijn de verhalen wel leuk, maar ik heb nooit zin om iets te lezen haha. Heb je al een idee?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Colorblind schreef:
    (...)

    Het is maar fictie. And that's another thing what makes it feel very awkward.
    NEE. Ik heb echt nog geen idee. Het leek me leuk als een SA, maar ik weet het nog niet helemaal zeker... Beetje een dubbel gevoel erbij.


    Hm, een SA. Die lees ik wel.


    Your make-up is terrible

    Oh my, nu ga ik weer terugdenken. Dank u allen zeer, maar het gaat denk ik niet door. Misschien een SA.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Alstublieft. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Alstublieft. (:


    Wanneer goadde gy eigenlijk ook al weer trouwen met die Nieuw-zeelander? :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Wanneer goadde gy eigenlijk ook al weer trouwen met die Nieuw-zeelander? :"D


    Sorry?
    Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt. Ik ben niet Nancy, ik ben Naomy...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    SA's worden vaak gelezen en zijn makkelijker, vind ik persoonlijk.


    Life is hard and then we die

    Valentino schreef:
    (...)

    Sorry?
    Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt. Ik ben niet Nancy, ik ben Naomy...


    Whoops, sorry Naomy. Heb inderdaad de verkeerde voor me :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Whoops, sorry Naomy. Heb inderdaad de verkeerde voor me :"D


    Lol, geeft niet, fouten maken is menselijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    LOL ik heb het net geactiveerd in een SA-story van mij. Ik doe het nooit meer, wat was dat awkward om te schrijven zeg xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Barnabas schreef:
    Ik zou een erotisch verhaal doen over Hitler, als ik jou was.
    Dat sexy snorretje doet ieder meisje verlangen naar meer!
    Ja, ik verveel me.


    :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."