• Jooj, de projectweek is weer begonnen op mijn school ^^
    Een week waarin we maar 2 tot 4 uur les hebben en dan leuke projecten doen of uitjes maken naar Nemo ofziets ^^
    Hebben jullie ook wel eens zo'n week?


    Cookies!

    Vorige week gehad. De bovenbouw heeft dan proefwerkweek, en volgens mij de onderbouw van Havo, Vwo, Mavo en Gymnasium ook. Maar wij als TTO hebben dan altijd random projecten die verdomd slecht geregeld zijn. Er is áltijd wel iets mis waardoor we het nooit helemaal goed kunnen maken. En bij ons zijn het helaas ook geen leuke projecten... wiskunde onderzoek.. x'd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nog nooit gehad. Dat deden we in mijn school ook niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben ook weleens naar Nemo geweest met school, is leuk!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik had geen ': D' verwacht achter het woord projectweek x)
    Ik heb alleen toetsweken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Die hebben wij altijd in de week voor de vakantie. Maar deze week is heel relaxt, want bijna alle leraren zijn weg. Deze week zijn de voorexamenklassen weg en bij ons gooien ze dat op 1 hoop :'D Dus die zijn allemaal naar Berlijn, Parijs of Londen. Dus nu heb ik wel heel 9 uur les:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Waarom heeft iedereen van die leuke dingen?
    Wij hebben de week voor de vakantie altijd nog 1 dag proefwerk, schoolreis, boeken inleveren enzo
    Maar vorig jaar had ik romeinen project omdat ik in de eerste gymnasium had gedaan en dat was wel heel leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, dat hebben wij niet. Wij gaan wel een keer ergens heen, maar dat is ook echt alles.

    Nee, helaas. Mijn school is saai. D:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    In deze projectweek (ookwel activiteitenweek genoemd bij ons) ga ik naar Parijs! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuk! Wij hadden die afgelopen jaar vlak voor de Kerstvakantie.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    De derde klas op mijn school heeft dat nu.
    Serieus, ik heb de derde twee keer gedaan en heb nog nooit een projectweek gehad en nu doen ze er opeens wel aan (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Dat had ik in de eerste, maar ik zat tot 3 uur op school en dan moest ik een project maken. En ik vond het echt niet leuk. Maar ik heb sowieso een hekel aan projecten.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Zo leuk :'D En ja ik heb ook zo een week, bij ons noemt dat GWP. En dan heb je de hele week geen les, en doe je vanalle leuke dingen met je klas, wij hadden dat vorige week :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Wij hebben een reisweek in 5VWO, maar dat is in de week voor de herfstvakantie. Verder hebben we nu toetsweek ><


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.