• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic


    El Diablo.

    (XD Ik luister eigenlijk naar de verkeerde muziek nu... Hannah Montana. XD Staat nog steeds op mijn iTunes...)

    Wyn

    Ik scheur een stuk van mijn trui en negeer gewoon de man en de rest, terwijl ik - alweer - mijn wonden begin te kuisen. Ik doe al de hele week niets anders. Ik zucht even.


    help

    Samantha


    Wyn begon haar wonden te kuisen, en ik besloot de man maar overeind te helpen. ''Gaat het?'' vroeg ik aan hem, terwijl ik mijn hand uitstak. Hij pakte die aan en stond op. Hij knikte even en wierp een schijnheilige blik naar Wyn. Waarom praatte hij niet? Ik wou zijn stem horen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    Op de één of andere manier voel ik me schuldig. Maar het was toch niet mijn schuld? Of wel? Ik begin te twijfelen en blijf even gewoon bij het water zitten, terwijl het bloed over mijn wang stroomt.


    help

    Tyler

    Ik kijk naar Wyn, en loop dan zuchtend naar haar toe. Ik ga bij haar zitten, 'Gaat het' vraag ik een beetje bezorgd.


    El Diablo.

    Wyn

    "Best wel", mompel ik. Helemaal niet, eigenlijk. Ik speel wat met één van mijn ringen en laat die dan in het meer vallen.


    help

    Tyler

    Ik kijk even naar de ring, en daarna naar Wyn. 'Het gaat helemaal niet' zeg ik zuchtend. Ik weet dit soort dingen.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik ga met mijn voeten in het meer zitten. "Ik heb morgen een concert van samenspel en het erge is dat ik niet eens geoefend heb", mompel ik. Dat is eigenlijk niet echt het probleem, maar daar dacht ik nu even aan. Ik vraag me af of de tijd gewoon verder gaat thuis. En ik denk weer over veel te vreemde dingen na...

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:16 ]


    help

    Samantha

    De man steunde op mijn schouder, toen ik hem naar een boomstronk had geholpen. ''Ga hier maar zitten'' zei ik tegen hem, en voor een moment verdronk ik in zijn ogen. Mooie, blauwe ogen.. Ik hervatte me snel weer, en bekeek zijn schenen, waar wondjes opzaten. Wyn had hem hard getrapt.. ''Ik haal wel even ontsmettingsspul'' mompelde ik, en draaide me om.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Ik voel me nu heel dom maar wutt??' grinnik ik, ik had echt geen idee waar ze het over hebt.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik moet toch beginnen lachen. "We hebben een bandje van een violiste, een pianist, accordeonist, zanger en gitarist", verklaar ik. "Ik doe muziekschool, remember?" Ik lach even en schud met mijn hoofd, kijk dan vanuit mijn ooghoek naar Sam en mijn hele uitdrukking veranderd weer. "Wie is die gast?", mompel ik. Ik neem weer het stukje trui dat ik had afgescheurd en kuis het opgedroogde bloed van mijn wang. Het is eindelijk gestopt met bloeden.

    (Ben daarnet naar de kapper geweest... Nu lijk ik op een zakenvrouw... XD)


    help

    Tyler

    'Weet ik niet, maar ik vind hem weird' mompel ik.

    [ Ik heb zin om die gast te spelen ^^]


    El Diablo.

    [Haha waarom? :'D]

    Samantha

    Ik kwam terug met het ontsmettingsspul, en smeerde het voorzichtig op zijn schenen. Hij kreunde pijnlijk, en ik keek hem medelevend aan. ''Sorry'' mompelde ik, en toen ik klaar was legde ik alles naast me neer. ''Gaat het een beetje?''

    [Ry, doen! ;3 ik kan me absoluut niet inleven :"D]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:23 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason (ben slecht in namen D: )

    Ik knikte, en zuchtte toen. Hoe kon ik hun nou vertellen dat ze net als mijn gedoemd waren om dood te gaan? Ik was de laatste overlevende van mijn vriendengroep. Allemaal dood gegaan in 3 avonden. Elkaar vermoord omdat ze gek werden. Gek van de mist en hun gave. En het duurde vast niet lang voor hun aan de beurt waren.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Wyn

    "De volgende keer ga ik hoger mikken", zeg ik een beetje boos. Ik sta op en ga ontsmettingsmiddel en pleisters halen, ga terug naast Tyler zitten en probeer een beetje te mikken waar mijn wond zit. Het misluk echt volledig, want ik kan nergens een spiegel vinden.

    (What about: Nathaniel, Blake, Harry (^^), Flynn, Zack, Daniel, Jake,... Maar Jason... "--)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:29 ]


    help

    Tyler

    Ik grinnik, en doe het dan goed bij haar. Ik kijk weer voor me uit, en zucht.


    El Diablo.