• Copyrights TheRumIsGone

Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

Personage's

Meisjes:

Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

RollenTopic

El Diablo.

[Ik ga zaterdag!]

Samantha

"De enge psychopaat?" zei Wyn, en ik grinnikte nerveus. ''Laten we hopen van niet'' mompelde ik, terwijl ik mijn mes uit mijn laars tevoorschijn haalde en wat dichterbij kwam. Mijn hart bonkte in mijn keel, maar aan de andere kant was ik benieuwd wie hier nogmeer vast zat.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Ik heb er zo'n foking zin in ^^.. En heb nu al 30 abbo's op mn hunger games story ^^]

[Ik volg niet helemaal waar we zijn XD.. Help?]

Don't be like the rest of them, darling

TheRumIsGone schreef:
    [Aaa.. Oke XD.. IK GA MORGEN NAAR DE HUNGER GAMES HE! ^^ I'M HAPPY!

(IK BEN AL GEWEEST EN IK WIL NOG EENS. ECHT WANHOPIG NOG EENS. En nu komt de enge psychopaat btw uit de bosjes gekropen... xd)

Wyn

Ik draai me even om naar de rest en sta stil, een meter of twee verwijderd van de man die nog steeds zo in het licht staat dat je hem nog niet goed kunt onderscheiden. "Ik dacht dat iedereen die op dit eiland is geweest dood was...", mompel ik. "Behalve wij dan..."

help

Samantha

''Ik dacht dat iedereen die op dit eiland is geweest dood was..'' mompelde ze. ''Behalve wij dan..'' voegde ze er nog aan toe, en ik snoof. ''Komt nog wel'' mompelde ik, terwijl ik het silhouet goed in de gaten hield. ''Kom tevoorschijn'' siste ik naar de persoon, terwijl ik mijn mes voor me hield.

John

'Bang kijk ik naar de man, 'Ik dacht dat iedereen die op dit eiland geweest dood was..' 'Behalve wij dan..' Hoorde ik Wyn mompelen 'Dat dacht ik ook mompelde ik terug terwijl ik nogsteeds naar de man keek.

Wyn

Er klinkt wat gefluister achter me, en volgens mij is de man uit de struiken gestapt. Eerlijk gezegd durf ik me niet omdraaien.

help

Samantha

De persoon was uit de bosjes gestapt, en ik keek hem vol verbazing aan. Hij was knap, heel knap.. Ik was niet in staat om iets te zeggen, en liet mijn mes zakken. ''Eh, wat doe jij hier?'' vroeg ik hem uiteindelijk, en keek toen ongemakkelijk om me heen. Hij had zo'n blik die je doordringend aankeek, alsof hij je allang kende.

Wyn

Uiteindelijk draai ik me om, als ik zie dat Samanta naar hem staart en knalrood wordt. Ik maak een paar stappen terug en leun naar Sam, als ik de jongen even in me opgenomen had. Hij keek koeltjes, maar op de één of andere manier zo, dat je zou kunnen zeggen dat hij al altijd je beste vriend was geweest. "Sam", fluister ik, kijkend naar zijn hand. "Hij heeft een mes vast", voeg ik nog steeds fluisterend toe.

help

John

Ik vertrouwde de man niet, hij mocht er dan niet lelijk uitzien maar dat veranderde nog niks aan de situatie.

Samantha

"Sam", fluisterde Wyn. "Hij heeft een mes vast", voegde ze toe, en ik wist mijn blik niet van zijn gezicht af te wenden. ''Komt wel goed'' antwoorde ik, zonder haar aan te kijken. ''Ik heb ook een mes'' fluisterde ik, en grinnikte toen. ''Hij zal ons toch niks aandoen? Daar lijkt hij mij niet het type voor'' fluisterde ik nog, terwijl ik hem nogsteeds aankeek.

John

'Schijn bedrieft Sam' Fluister ik terwijl ik mijn blik naar de man richt,

Wyn

De jongen kijkt eerder verbaasd, nu. Hij lijkt nog steeds geen actie te ondernemen. Wij ook niet. Ik neem de tijd om hem in me op te nemen. Zijn kleren zijn gescheurd en zijn haar is verwilderd. Hij zat hier dus waarschijnlijk al een tijdje. We blijven maar tegenover elkaar staan. Sam, ik, John en Tyler tegenover die jongen die nog steeds niets gezegd had. Het was eigenlijk best wel een zielig zicht, dat hij er zo verbaasd en uit zijn lood geslagen uitzag. "Misschien is hij een creatie van de mist?", mompel ik. De mist was ondertussen al redelijk dik geworden.

help

Samantha

Ik keek de man bedenkelijk aan. Zijn haar zat warrig, hij had gescheurde kleding aan, en had wat stoppeltjes. Ik hield wel van stoppeltjes.. Totaal onverwacht schoot hij naar voren, richting Wyn. Geschrokken en niet in staat om snel te reageren, keek ik toe. Wat was hij van plan?

[Hahaha stoppeltjes-liefhebber hier :'DDD]

(Ik alleen bij Alex Pettyfer... Is zowat de enige celebrity die met een baard staat... XD)

Wyn

Hij grijpt me aan mijn armen vast en zet het mes tegen mijn keel. "Ben je gestoord ofzo?", roep ik geschrokken met overslaande stem. Het mes duwt harder tegen mijn keel en ik durf haast geen adem meer te halen uit angst dat het mes mijn keel zou oversnijden. Na vijftien seconden die een uur leken te duren, schop ik hem keihard tegen zijn schenen. Ik voel het mes over mijn nek en wang snijden en loop geschrokken grijpend naar mijn nek terug naar de rest. "Gek!", mompel ik beverig. Nu ben ik toch wel bang. Ik haal mijn hand van mijn nek. De snee is niet diep, maar het doet wel pijn als ik adem. De snee in mijn wang is wat dieper en ik voel het bloed in een straaltje naar beneden lopen.

help

Samantha

Geschrokken keek ik naar het tafereel voor me. Wyn bloedde nu, en de man viel kreunend van de pijn op de grond, door de schop tegen zijn schenen. Ik keek van de man en weer naar Wyn.

[Mehehehe Sam komt zo in actie, hoor :3]