• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic


    El Diablo.

    Wyn

    "Best wel", mompel ik. "Je krijgt honger van tekenen", voeg ik stilletjes toe. En je wordt er verschrikkelijk moe door. "Denk jij dat we hier nog zullen weggeraken?", mompel ik dan nog stiller. Ik neem snel een hap van het vlees en doe alsof ik niets gezegd heb.


    help

    Tyler

    'Misschien, tot nu toe moeten we overleven' mompel ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Hmm... Misschien lukt het ons om contact te maken met onze familie, op de één of andere manier", zeg ik. Ik heb echt honger als een paard en neem nog een hap van het vlees.


    help

    Tyler

    'Denk het niet' zucht ik. Ik gaap even, en kijk naar mijn wonden.


    El Diablo.

    Wyn

    "Gaat het al wat beter?", mompel ik, nog steeds bezorgd omdat hij zoveel bloed verloren heeft.


    help

    Tyler

    'Ja, gaat wel' mompel ik. Ik kijk naar het meer, en zak een beetje weg in gedachten.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik geeuw en rek me uit, leun op mijn ene arm en staar ook naar het meer, terwijl mijn andere arm slapjes langs mijn zij hangt en ik bijna onhoorbaar P!nk's Sober neurie.


    help

    Tyler

    'Ik ga slapen' mompel ik, en loop mijn tent in. Ik plof neer op mijn bed, en val gelijk in slaap.


    El Diablo.

    Wyn

    "Slaapwel", mompel ik. Ik blijf nog een hele tijd naar het meer staren, terwijl het vuur langzaam uitgaat en de mist weer begint op te trekken.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 21:58 ]


    help

    Samantha

    Ik besloot maar naast Wyn te gaan zitten, die alleen bij het meer zat. Ik sjokte er naartoe en plofte naast haar neer. ''Hee'' mompelde ik, een tikkeltje afwezig. Na een lang moment van stilte, klonk er opeens geritsel. Ik frons en keek even op. Er bewoog iets in de bosjes, en op een gegeven moment kroop er iemand uit. Het was een silhouet van een mens..
    ''W-wyn? Wie is dat?'' mompelde ik, aangezien ik diegene niet herkende als iemand van ons. Het was een man, een brede man. Dat is het enigste wat ik kon zien..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik had mijn pistool laten liggen, dus ik kroop mijn tent weer uit. Opeens zag ik een brede gast. 'The fuck is dat' gromde ik.


    El Diablo.

    [Sorry.. Ik heb al een tijdje niet gepost
    (Had het druk en mn moeder is boos ofzo) kan iemand samenvatten?]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Actie is in aantocht... XD)

    Wyn

    Hij kwam uit de struiken gekropen. "Geen idee", mompel ik, terwijl ik opsta en een beetje dichterbij kom. Ik kan nog steeds niet echt onderscheiden hoe de man eruit ziet. Hij zag er oud uit, dat was het enige. "De enge psychopaat?", zeg ik tegen Sam, in een poging te glimlachen. Het lukt niet echt.


    help

    TheRumIsGone schreef:
    [Sorry.. Ik heb al een tijdje niet gepost
    (Had het druk en mn moeder is boos ofzo) kan iemand samenvatten?]


    (Ze zijn erachter gekomen dat ze niet wegkunnen, dat het bos en het meer in een eiland op een hoge klif is veranderd en dat ze op geen enkele manier contact kunnen maken met kennissen of mensen die hen zouden kunnen helpen. Nu komt er een enge man het bos uitgekropen... XD)


    help

    [Aaa.. Oke XD.. IK GA MORGEN NAAR DE HUNGER GAMES HE! ^^ I'M HAPPY!


    Don't be like the rest of them, darling