• Bedankt dat u hier allen bijeen bent gekomen om mij mijn shit te laten vertellen.
    Maar, even serieus. Mijn beste vriendin, Amber (Quebec) is morgen jarig en ze wordt 16 (woo, sweet sixteen). Normaal doe ik dit soort dingen niet, maar dit zou veel voor haar betekenen, en nja, ze is mijn beste vriendin...
    Dus, Amber is een HUGE fan van Simple Plan (geloof me daarin, je wilt niet in haar buurt zijn als ze erachter komt dat ze naar hun concert mag) en ik zou het écht heeeeeel erg, extreem fijn/lief/awesome vinden als jullie me willen helpen haar een geweldig cadeau te geven: Een Tweet van één van de Simple Plan leden.

    What I ask/dare you to do: Ga naar je twitter, en klik op nieuwe tweet (ofzoiets) en stuur naar een van de leden:
    It's @Earth_to_Amber her 16th b'day tomorrow, can you wish her a happy b'day? That would make it a day she'll never forget (:

    En stuur het dan naar: @chuckcomeau of @jeffstinco of @SebLefebvre of @pierrebouvier of @daviddesrosiers


    Ik zweer het als ik zeg dat ik dit niet zou doen als het niet voor een goed doel is, het zou haar verjaardag (wat zeg ik, het zou haar jáár) maken.

    Voor iedereen die dit doet: Enorm veel bedankt, van mij én Amber, en ik hou van je (H)
    Voor iedereen die dit niet doet: Veel plezier met je saaie, hartloze leventje, nog een prettige dag (kuchkuch)


    Music is what feelings sound like

    Titel mag niet in hoofdletters ;$
    En helaas kan ik niet helpen, heb geen Twitter D: Maar succes!


    Alis volat propriis.

    Volunteer schreef:
    Titel mag niet in hoofdletters ;$
    En helaas kan ik niet helpen, heb geen Twitter D: Maar succes!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    > Titel aangepast i.v.m. hoofdletters


    "I shut my eyes in order to see.'

    heb geen twitter ik ben 4 april jarigxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I'll do it. :3

    Sorry, geen twitter, maar happy bithday!!!


    ~Live your life!~

    Ik heb naar ze allemaal getweet, haha. :D

    Ik zou het wel willen doen, maar ik heb geen twitter, sorry.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor de mensen die geen twitter hebben: Dat is niet erg! Ik heb het lange tijd ook niet gehad. Dus toch bedankt, en have fun? Good day =)


    Music is what feelings sound like

    Ik ga het eventjes doen, give me a second. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Did it allemaal een tweet gestuurd


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Did it, ik heb 'm naar Pierre gestuurd. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I'll do it, naar alle vier en ik zal Jasper/Flagrate dwingen het ook te doen, all right?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.