• Ik wist niet zeker of ik het hier moest plaatsen, maar afijn.

    Ik vind 't echt knap wat hij doet met zijn viool, aan de hand van die loops enzo. Ik vind hem ook een geweldig goede speler:Y)
    Hij heeft nog enkele van die video's, maar deze vind ik 't knapste, omdat hij dat gewoon op straat doet.

    Wat denken jullie?

    Ik vind het vooral leuk dat hij eruit ziet als een 'mooiboy' en ondertussen viool speelt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    Ik vind het vooral leuk dat hij eruit ziet als een 'mooiboy' en ondertussen viool speelt.


    Haha, ja, dat wel. :3

    Rajah schreef:
    Ik vind het vooral leuk dat hij eruit ziet als een 'mooiboy' en ondertussen viool speelt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hij is awesome c:
    alleen ben ik niet zo weg van z'n uiterlijk omdat hij zoals hierboven al gezegd wordt, een beetje op een mooiboy lijkt met zijn zonnebril, haar en jas


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb niet zoveel verstand van klassieke muziek en violen, maar ik vind dat hij echt heel erg mooi speelt!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    FlowerOnFire schreef:
    hij is awesome c:
    alleen ben ik niet zo weg van z'n uiterlijk omdat hij zoals hierboven al gezegd wordt, een beetje op een mooiboy lijkt met zijn zonnebril, haar en jas


    Haha, ja, die zonnebril, terwijl de zon niet eens schijnt. :W

    Mercurial schreef:
    Ik heb niet zoveel verstand van klassieke muziek en violen, maar ik vind dat hij echt heel erg mooi speelt!


    't Is eigenlijk niet echt klassieke muziek, het is een cover van Secrets van OneRepublic op de viool. :3

    Goulding schreef:
    (...)

    't Is eigenlijk niet echt klassieke muziek, het is een cover van Secrets van OneRepublic op de viool. :3

    Soms kan ik toch zo slim uit de hoek komen. (krul)
    Ach ja, het klonk voor mij als klassieke muziek, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    (...)
    Soms kan ik toch zo slim uit de hoek komen. (krul)
    Ach ja, het klonk voor mij als klassieke muziek, haha.


    Haha, ja, dat kan ik wel begrijpen. (cat)
    Ik had het ook pas na de derde keer luisteren door.

    Ik altijd al zó veel respect gehad voor violisten!
    Mijn zus kan ook viool spelen en ik vind het zo vet!

    Vet goed gedaan!


    Deep inside, I've never felt alive

    Rajah schreef:
    Ik vind het vooral leuk dat hij eruit ziet als een 'mooiboy' en ondertussen viool speelt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Rajah schreef:
    Ik vind het vooral leuk dat hij eruit ziet als een 'mooiboy' en ondertussen viool speelt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rajah schreef:
    Ik vind het vooral leuk dat hij eruit ziet als een 'mooiboy' en ondertussen viool speelt.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    super knap! ^^


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Wauw, dat is echt zo mooi en knap gedaan!


    The odds are néver in our favor.