• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    'Nou, dames eerst.' De rest was al omhoog geklommen, en achter me hoorde ik het geluid van de bewakers die het luik probeerde open te krijgen. Maar ik was neit dom genoeg om ze me te laten pakken. Het luik zouden ze alleen open krijgen met de code die ik als laatste intikte. Adelynn keek me bedenkelijk aan.
    'Of heb je een zetje nodig?' vraag ik dan met een glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Onwillekeurig knipperde ik een paar keer met mijn ogen door de plotselinge glimlach op zijn gezicht, om mijn blik vervolgens weer af te wenden.
    Ik mompelde iets dat neerkwam op "nee", en klom het dak op. De frisse lucht sloeg tegen mijn gezicht, de sterrenhemel zorgde voor dezelfde gloed in mijn ogen als eerst, en deed mijn haar zilver glanzen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    Behendig klom ik achter haar aan tot mijn grote opluchting had ik gelijk, er waren altijd verschillende hovercrafts tot Nathaniel's beschikking. De ene man, Saph, had er zelfs al één zo gesaboteerd dat hij open en operationeel was. Aangezien hij een rebel was zou hij het wel eerder hebben gedaan. ik wierp een blik naar Adelynn. Haar haren glommen en haar ogen hadden die angstaanjagende gloed weer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    De rest klom de hovercraft in, bedenkelijk bleef ik op dezelfde plek staan. Mijn lichtbruine, groengespikkelde ogen keken twijfelend naar de open deuren. Ik schudde mijn lange, glanzende lokken uit mijn gezicht.
    Wat zou er gebeuren als ik mee ging? Ik was gemaakt om te moorden, en ik betwijfelde of ik dat de rest van mijn leven kon blijven doen. Dus het had allemaal verdomd weinig nut.
    Maar als ik hier bleef staan, hield ik de rest op. Met een zucht glipte ik de hovercraft in, en liep meteen door naar achteren. Stilletjes ging ik zitten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [en nu meot ik gaan slapen. ._. bye D:]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Byee *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    MAAR WACHT.
    Laten we Ferron nou achter? En de tweeling dan D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hello people ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Helloa*O*
    *gaat post schrijven*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Snow mag echt niet dood, dat zou namelijk een groot einde van deze RPG betekenen D:
    Yentl
    Ik probeer overeind te krabbelen, maar bij de minste beweging klap ik al dubbel en geef ik over. Het bloed blijft uit mijn buik gutsen, het mes heeft zich er diep ingeboord. Gelukkig val ik niet flauw bij bloed, ik ken genoeg mensen die dat wel doen.
    Kruipen dan maar? Dat gaat al iets beter, maar ik hoor voetstappen op de gang. Ik heb eigenlijk liever dat Snow mij vermoord, dan sterf ik tenminste eervol.
    Ik hoest wat bloed op, kruip naar het paneel en toets de code in die ik Snow ook heb zien intoetsen, en die volgens mij alleen híj weet. De deur slaat met een klap dicht en ik weet dat er niets meer aan te doen is. Nu gaan Snow en ik er allebei aan.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:59 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Snow is al dood


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hij is gestoken door zijn hart, nog niet dood*O*
    -wel spoedig, but yeah-
    En misschien hadden de Capitoolmensjes hem nog kunnen redden met hun wonderreanimatie?(wbw)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hij heeft een mes in zijn borst, en één door zijn hart en twee in zijn buik. I don't think he'll survive...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het Capitool verricht wonderen:Y)
    *gelooft nog steeds heilig in het fabeltje*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Maar waarom zou ie het overleven? Hij moet toch een keer dood en ik weet niks meer voor hem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen