• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cass schreef:
    Mensen, ik lees mee, maar weet echt even niets dus komt er geen post voor Cassie. Ze begint trouwens sowieso vrij saai te worden.

same want Jem zit in die kamer ogpesloten en Saph is bij Fayan. ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Nathaniel Snow
    "Inderdaad, vijanden gaan je wat makkelijker af. Maar waar wacht je nog op? Het is nu twee tegen één, je zou me toch bijna met je ogen dicht kunnen overmeesteren."

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Adelynn Jae Daesha
    'Je doet net alsof je me niet meer kent, Nathaniel. En dat terwijl ik zo ongeveer jouw creatie ben.'
    Misschien had hij daar wel expres om gevraagd. Om een sadistisch meisje die moorden zo lang mogelijk uitrekte, zodat hij de tijd kreeg om me te overmeesteren mocht zijn geliefde mutantje zich ooit tegen hem keren.
    Ik hield van spelletjes. Niet alleen van spelletjes met iemand's leven.
    Het mes hield ik tussen mijn vingers, terwijl ik een stap dichterbij zette. 'Mis je me niet een klein beetje?' vroeg ik met een zoete, uitdagende stem. 'Niet in je bed, of heb je alweer een vervanger gevonden?'

"Do you believe monsters are born or made?"

Nathaniel Snow
    "Missen? Nee hoor. Je kunt gewoon niet te lang met één soort speelgoed spelen, maar maak je geen zorgen, ik verveel me niet hoor. Ik heb nog een winkel vol."

Adelynn Jae Daesha
    Rustig leunde ik met mijn rug tegen de muur, liet mijn blik even veelbetekend over zijn lichaam glijden.
    Soms vond ik de spelletjes die Nathaniel met me speelde niet erg. Simpelweg omdat ik toen niet anders gewend was. Het was pas later dat ik me besefte wat een zieke man het eigenlijk was, en hoe gemakkelijk ik me erin mee had laten slepen.
    'Je hebt alleen geen speeltjes meer zoals mij.'
    Ik had mijn vader erover horen praten met zijn "collega's". Blijkbaar was het ontstaan van een nieuw DNA door mensen- en zwanenchromosomen te mengen met een wetenschappelijk ontwikkelde soort niet erg veilig.

Ik ga (no_chears)

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Boe! Mag ik een samenvattinkje van de afgelopen twee dagen? Ik had leuk bezoek.. :3

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Nathaniel Snow
    "Nee, maar variatie moet er wezen, hè. Maar volgens mij kom jij niet om te kletsen, of wel? Zal ik even voordoen hoe je dat mes gebruikt?" En ik maakte een steekbeweging richting Yentl, zonder haar echt te verwonden.

Dag dag ):

Rose, why are you leaving? (no_chears)

Adelynn Jae Daesha
    "Zal ik even voordoen hoe je dat mes gebruikt?"
    Om de één of andere reden irriteerden zijn woorden me. Mensen verwonden of vermoorden was de enige reden waarom ik er was, dus om welke reden zou iemand me iets dergelijks voor moeten doen?
    Een hese sis glipte over mijn lippen, waarna ik één van de kleinere werpmessen uit de riem trok en die in een kaarsrechte lijn naar Nathaniel gooide. Het mes sneed een oppervlakkig stukje van zijn oor eraf, om vervolgens de muur achter hem te doorklieven.
    'Je weet dat ik meer van spelletjes houd dan me lief is,' mompelde ik half, terwijl ik mijn slanke lichaam weer ophief.

Because I'm twelve and have parents?

Yentl
    'Ik ga toch ook niet weg,' zeg ik rustig.
    Ze lijken geen aandacht meer te besteden aan mij dus heb ik even de tijd de knoppen te bestuderen, aangezien er vast wel iets handigs tussen zit. Dan voel ik opeens een klein prikje en zie dat Snow een schijnbeweging met zijn mes heeft gemaakt en een minuscuul wondje heeft gemaakt.
    'Dacht je mij of Adelynn bang te maken, Snow?' zeg ik sceptisch.
    Dan gooit Adelynn opeens een mes naar hem en snijdt een klein stukje van zijn oor eraf. Het mes schiet recht op me af en ik kan net snel genoeg bukken om het te ontwijken.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:41 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Woops *past post aan*

Peacekeeper schreef:
    Yentl
    'Ik ga toch ook niet weg,' zeg ik rustig.
    Ze lijken geen aandacht meer te besteden aan mij dus heb ik even de tijd de knoppen te bestuderen, aangezien er vast wel iets handigs tussen zit. Dan voel ik opeens een klein prikje en zie dat Snow een schijnbeweging met zijn mes heeft gemaakt en een minuscuul wondje heeft gemaakt.
    'Dacht je mij of Adelynn bang te maken, Snow?' zeg ik sceptisch.
    Dan gooit Adelynn opeens een mes naar hem en snijdt een klein stukje van zijn oor eraf. Het mes schiet recht op me af en ik kan net snel genoeg bukken om het te ontwijken.

Adelynn kan goed genoeg mikken om niet op Yentl te gooien hoor :W

Carmella schreef:
    (...)
    Adelynn kan goed genoeg mikken om niet op Yentl te gooien hoor :W

Yentl staat achter hen bij het paneel, dus als hij langs Nathaniel gaat gaat hij recht op haar af en als ze bukt komt die in de muur:Y)
    -vage uitleg:W-