• LEEUWARDEN - Huizen rondom de Westersingel in Leeuwarden zijn zondag aan het begin van de middag ontruimd in verband met een mogelijk explosief dat in het water drijft. Ook het vaarverkeer is stilgelegd.

    De politie houdt rekening met een 1 aprilgrap, maar neemt geen risico's en neemt de melding uiterst serieus. Er is een foto van het drijvende object opgestuurd naar de EOD in Den Helder.

    Rond half drie arriveerde een bomverkenner van de EOD in Leeuwarden om de mogelijke zeemijn (zie foto) te onderzoeken.

    Burgemeester Ferd Crone kwam rond kwart over twee ter plaatse. Achter de afzettingslinten staan tientallen kijkers. Alle aanwezigen moeten op minimaal 300 meter afstand blijven.



    Wauw, er gebeurt eens iets op de plek waar ik woon! Ik vraag me alleen af of het nou een uit de hand gelopen één april grap is, of niet..

    Wat vinden jullie? :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Als het een 1 april grap is vind ik hem echt zielig. Dit is dus de reden dat ik 1 april haat, al die zielige niet grappige grappen of niks word meer serieus genomen omdat het een grap kan zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien dacht degene die dat heeft gedaan ' oh, het is 1 april, dan geloven ze niet dat het echt is'. als het een 1 april grap is, is hij heel goed gelukt. zoniet, dan zou ik oppassen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind het eerlijk gezegd echt erg dat mensen op 1 april zo'n dingen doen. Dat is gewoon niet grappig meer. Je maakt mensen bang en doet anderen oprukken voor niets.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd echt erg dat mensen op 1 april zo'n dingen doen. Dat is gewoon niet grappig meer. Je maakt mensen bang en doet anderen oprukken voor niets.

    WhiteQueen schreef:
    Als het een 1 april grap is vind ik hem echt zielig. Dit is dus de reden dat ik 1 april haat, al die zielige niet grappige grappen of niks word meer serieus genomen omdat het een grap kan zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Negligible schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd echt erg dat mensen op 1 april zo'n dingen doen. Dat is gewoon niet grappig meer. Je maakt mensen bang en doet anderen oprukken voor niets.


    I'll lick the poison from right off your kiss