• Mijn beste vriendin-issue
    Ik heb de laatste tijd het idee dat mijn beste vriendin en ik nogal uit elkaar groeien, ik weet dat dit komt omdat we allebei op een andere school zitten en elkaar dus een stuk minder zien als eerst. We moeten in het weekend ook beide werken dus we zien elkaar vergeleken met vroeger echt bijna niet meer. Nu heb ik de laatste tijd een wat ruimer werkschema en ben ik in het weekend vaker vrij, nu heb ik haar al een aantal weken gevraagt of ze in het weekend iets leuks wil gaan doen maar dan zegt ze dat ze niet kan.

    Hetgeen waar ik nu mee zit, is dat ze tegen mij zegt dat ze niet kan (want ze moet werken, huiswerk maken, helpen in het huishouden etc), maar dat ik dan vervolgens op haar facebook zie dat ze vanalles heeft gedaan met andere vriendinnen (naar de stad, snowboarden etc). Daar maak ik me echt zorgen over, aangezien we altijd eerlijk tegen elkaar zijn. Maar nu lijkt het wel alsof ze ineens geen tijd meer met me wil doorbrengen, maar met nieuwe mensen van haar nieuwe school. En in plaats van dat ze dat eerlijk tegen mij zegt, liegt ze.

    Heeft iemand zoiets ook meegemaakt? Of enig advies? Want ik weet eigelijk niet hoe ik dit tegenover haar moet aankaarten.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Uhm, laatst, alleen niet met mn beste vriendin.
    Confronteren. Naar haar toegaan en gewoon vragen waarom ze liegt en zelf eerlijk zijn in je gevoelens.
    It's what i did.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Had ik ook. Ik ben gewoon naar haar toe gegaan -toen we allebei op diezelfde plek waren, maar niet met elkaar hadden afgesproken -
          Toen werden we beide boos, en zijn zonder elkaar verder gegaan, ik moet zeggen dat het veel luchtiger is zo.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Misschien wil ze zich aanpassen op haar nieuwe school? Erbij horen,je weet wel.
    Ik had begin dit jaar ook wat problemen met mijn beste vriendin (ze liet me steeds links liggen),maar ik heb het eerlijk tegen haar gezegd. Ze zei dat ze erop ging letten -ze had het zelf niet eens door- en sinsdien hebben we geen problemen meer. Praten helpt dus. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Misschien wil ze zich aanpassen op haar nieuwe school? Erbij horen,je weet wel.
    Ik had begin dit jaar ook wat problemen met mijn beste vriendin (ze liet me steeds links liggen),maar ik heb het eerlijk tegen haar gezegd. Ze zei dat ze erop ging letten -ze had het zelf niet eens door- en sinsdien hebben we geen problemen meer. Praten helpt dus. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    belachelijk.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ken het, maar ik heb geen advies jammer genoeg.
    Ik en mijn 'beste vriendin' hebben nu al bijna twee jaar ruzie daardoor.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rembrandt schreef:
    Misschien wil ze zich aanpassen op haar nieuwe school? Erbij horen,je weet wel.
    Ik had begin dit jaar ook wat problemen met mijn beste vriendin (ze liet me steeds links liggen),maar ik heb het eerlijk tegen haar gezegd. Ze zei dat ze erop ging letten -ze had het zelf niet eens door- en sinsdien hebben we geen problemen meer. Praten helpt dus. :')

    Excuse me? Noem jij zoiets een 'beste' vriendin? D:


    26 - 02 - '16