Colorblind schreef:
(...)
Lol, niet echt. Allemaal van die vage hulpjes die toch altijd maar hetzelfde zeggen. Ik zat aan Navi te denken, maar dan denken de meesten niet aan de helper van Link, maar aan die blauwe kereltjes, snap je? En als je er als achtjarige achterkomt (met je Gameboy dus) dat die mensen altijd hetzelfde zeggen... Dan word je echt zó verdrietig! Ik vond alleen Link en Zelda leuk. En ergens in mei (ik kon eerst niet, maar heb me eruit weten te lullen) ga ik samen met mijn vriendje naar de Animecon in Almelo... En hij kwam dus met het idee; 'JA REBECCA, we doen Zelda! Jij als Zelda, ik als link! JA HÈ? GOED IDEE HÈ?' (hij was helemaal hyper). En nu hebben we die cosplay-dingen al in huis gehaald. Inclusief pruiken
Ja, daar was ik ook echt door teleurgesteld :'D Nouja, ik heb eigenlijk maar één Zelda spel gespeeld maar toen was ik wel echt teleurgesteld :c
Haha, supervet
Dat is echt leuk, Zelda ziet er altijd vet mooi uit
En Navi is op zich wel vet, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik ook meteen aan die blauwe figuren dacht :')
Doe anders een van de slechteriken! Ik zit nu even door
de lijst heen te scrollen ;x De bovenste, Agahnim, klinkt wel mooi ^-^ Of Tatl, een ander hulpje. Tatl klinkt wel echt lief
En je kan altijd Navi doen met een plaatje van Navi, dan snappen mensen het wel