• Hoe krijg je filmpjes op WMM allemaal fullscreen? (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hoe bedoel je fullscreen?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Myungsoo schreef:
    Hoe bedoel je fullscreen?


    Dat er geen ruimte meer rond de filmpjes heen zit, maar dat de filmpjes -als je ze op YT zet- geen ruimte meer overhouden aan de zijkanten.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Dat er geen ruimte meer rond de filmpjes heen zit, maar dat de filmpjes -als je ze op YT zet- geen ruimte meer overhouden aan de zijkanten.


    Oh, hm, in HD opslaan?
    Ik gebruik moviemaker niet echt meer en heb al heel lang niks meer geupload wat ik in moviemaker gemaakt heb ._. So I don't know, sorry~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Volgens mij kan dat niet en als dat wel kan, leg het dan ook even aan mij uit als je erachter bent gekomen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Volgens mij kan dat niet en als dat wel kan, leg het dan ook even aan mij uit als je erachter bent gekomen.

    Je kan onder tabblad project 2 opties kiezen om het op te slaan, standaard of HD, moet je zelf ff kijken wat het meest makkelijk is. Kan je op youtube je formaat niet wijzigen?? (ik ben youtube upload noob.)