• Hai, ik ben vandaag mijn iPod kwijtgeraakt op school, die ik al 4 jaar had, en de kans is zegmaar wel 100% dat hij al gejat is enzo, dus die ga ik niet meer terugzien t.t Maar ik ben nu dus aan het kijken voor een andere, alleen mijn probleem is, ik wil dus alleen zo een als ik al had. Ik vind die kleine dingen echt raar en ik zou er chagerijnig van worden, en iPod touch is ook niks voor mij xd Ik wil dus gewoon die oude iPod nano, zónder camera enzo. Worden die nog verkocht? D: Deze bedoel ik:


    Alis volat propriis.

    Ik denk het wel. De laatste keer dat ik in de krëfel kwam stonden ze er nog tenminste. Al kan het wel zijn dat die met camera is.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:21 ]


    comfort in c h a o s

    Zonder camera vast niet :'D


    -

    Zo'n jaar geleden verkochten ze wel de nog de oude nano, met camera, maar de oude voorzover ik weet niet meer.
    Ik denk dat je ergens misschien nog een tweedehands op het internet kunt vinden, maar deze kopen in de winkel, nee. Ik denk toch van niet^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    @ Austen
    Oké, ik hoop maar dat ze ze dan hier bij de Saturn ook nog hebben D:
    @ Genius
    Blergh t.t Ik vind heel die camera en luidspreker dingen zo'n onzin. Alsof ik een iPod koop om foto's te maken, dat doe ik wel met een échte camera :l


    Alis volat propriis.

    Austen schreef:
    Ik denk het wel. De laatste keer dat ik in de krëfel kwam stonden ze er nog tenminste. Al kan het wel zijn dat die met camera is.


    Ex astris, sciencia

    Die rode heb ik (cat) Gebruik 'm alleen nooit meer :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Marktplaats?
    Ik zou het anders niet weten, want volgens mij verkopen ze overal nu die met camera. Of je moet heel veel geluk hebben en even de mediamarkt, intertoys of Bart Smit of zo binnenlopen.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Khaleesi schreef:
    Die rode heb ik (cat) Gebruik 'm alleen nooit meer :'D

    Inleveren die handel D:


    Alis volat propriis.

    Cooper schreef:
    Marktplaats?
    Ik zou het anders niet weten, want volgens mij verkopen ze overal nu die met camera. Of je moet heel veel geluk hebben en even de mediamarkt, intertoys of Bart Smit of zo binnenlopen.

    Marktplaats liever niet, ik heb mijn apparatuur graag nieuw (cat)
    En ja ik zal binnenkort maar eens naar de Mediamarkt en Saturn gaan ;3 Volgensmij bij de Bart Smit enzo verkopen ze geen Apple iPods toch?


    Alis volat propriis.

    Haifisch schreef:
    (...)
    Inleveren die handel D:

    Herinneringen, herinneringen. NEE (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Khaleesi schreef:
    (...)
    Herinneringen, herinneringen. NEE (no_chears)

    Same :c Ik mis dat ding echt nu al zwaar. Hij had zelfs een naam x_x


    Alis volat propriis.

    Ik weet 't niet, ik hoop iig dat mijn oude vertrouwde Nano (die jij in de beginpost noemt) nooit kapot gaat, want die nieuwe dingen vind ik niks. ):


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Cooper schreef:
    Marktplaats?
    Ik zou het anders niet weten, want volgens mij verkopen ze overal nu die met camera. Of je moet heel veel geluk hebben en even de mediamarkt, intertoys of Bart Smit of zo binnenlopen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Parachutes schreef:
    Ik weet 't niet, ik hoop iig dat mijn oude vertrouwde Nano (die jij in de beginpost noemt) nooit kapot gaat, want die nieuwe dingen vind ik niks. ):

    Nee ik dus ook niet ;( I mean, why da fuq een camera. En die iPod touch, ja heel leuk. Voor spelletjes. De enige die dan nog kan is een Classic, maar die zijn véél te duur. D:


    Alis volat propriis.

    Haifisch schreef:
    (...)
    Marktplaats liever niet, ik heb mijn apparatuur graag nieuw (cat)
    En ja ik zal binnenkort maar eens naar de Mediamarkt en Saturn gaan ;3 Volgensmij bij de Bart Smit enzo verkopen ze geen Apple iPods toch?

    Haha, snap ik.
    En volgens mij bij de Bart Smit wel, maar het kan ook zijn dat het gewoon van die neppers zijn die erop lijken haha. Ik let daar nooit echt op eigenlijk ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.