• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    'O kom op Wyn. De abs van Tyler beschermen ons wel.' Lach ik spottend. 'Bovendien, jij hebt toch een zakmes? Als er een enge bosjesman aankomt steek je hem gewoon neer.' Zeg ik droogjes.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:55 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    'Mijn hoofd is eng, heb je jezelf wel is goed bekeken in de spiegel? Dat is eng' grom ik. Ik loop naar Wyn. 'En ik bescherm je wel hoor' grijns ik, en sla een arm om haar schouder.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik heb niet alleen een zakmes, denk ik. Maar die andere ligt in mijn tent. Ik grijns naar Yasmin. "Ja, maar als Tyler nu zijn abs kwijtraakt in het bos?", zeg ik. Ik hap gespeeld geschrokken naar adem. "Dat zou pas een enorm drama zijn." Ik schud Tyler half van me af en sta op. "Okay, wie wilt er het bos gaan verkennen?"

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:57 ]


    help

    Tyler

    'Gebeurt never nooit' grijns ik. 'Ik natuurlijk' grijns ik. En sta op. Dus, ik ga gewoon zonder shirt het bos in. No big deal.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:00 ]


    El Diablo.

    Yasmin

    'Iets wat je niet hebt kan je niet verliezen,' giechel ik nog even pestend. Ik sta ook op en steek mijn hand op. 'Ik ben voor.' Oef, en ook voor een goede manicure.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    "Ja, net zoals jij mij never nooit zal moeten beschermen", zeg ik. Ik speel met mijn zakmes in mijn broekzak en haal de staart uit mijn haar. "En waarschijnlijk ook net zoals jij never nooit eens fatsoenlijke kleren gaat aantrekken", voeg ik toe.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:02 ]


    help

    Tyler

    Ik grom even door Yasmin, en loop dan alvast het bos in. Ik krijg opeens een idee, en klim gemakkelijk in een boom. Door alle blaadjes kan niemand me zien. 'Ik laat een horrorschreeuw horen, en wacht grijnzend af.


    El Diablo.

    [OKEE NU KOMT EEN GROTE VERANDERING! DIT IS HET PERFECTE MOMENT OM YASMIN HAAR GAVE EVEN TE ONTDEKKEN ;D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    Als ik Tylers horrorschreeuw hoor, schiet ik in de lach. "Kan je echt nog erger zijn dan je al bent?", roep ik naar de boom waar hij in is geklommen. "Ik ga even iets halen", mompel ik. Ik kruip mijn tent in en laat mijn mes achter de rekker van mijn short glijden, ga terug naar buiten en kijk naar de rest. "Wel, gaan we het bos verkennen?", zeg ik grijnzend.


    help

    [Tyler is zowat onzichtbaar door alle blaadjes, en best ver in het bos.. Mag hij jullie even laten schrikken? ^^ ]


    El Diablo.

    Yasmin

    Plotseling hoor ik een harde schreeuw en schrik zo enorm dat ik over een grote steen val. Met een grote klap belandt mijn hoofd tegen de grond en dan wordt alles zwart.

    Wacht, het wordt weer helder! Ik voel me vreemd. Anders. Ik kan niet helder nadenken. Oh wacht, daar lig ik. WAT? IK LIG DAAR? ZIE IK MEZELF? Ok, dit moet een vreemde droom zijn. Ik heb het gevoel dat ik ga hyperventileren, maar kan geen spier verekken. Ik zie bleekwit en lig helemaal stil. Ik loop naar mezelf toe om me wakker te maken en probeer mezelf aan te raken, maar mijn hand zakt in mijn lichaam. Geschrokken haal ik hem terug. Ik kijk naar Wynter. 'WYN!' Wil ik roepen. 'Hoe kan dit?' Maar er komt niets over mijn lippen. Ze kijkt me niet aan. Ze ziet me niet. God, dit is griezelig.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:11 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    -fout-

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexis

    Verveeld gooi ik de sigaret in het vuur, en ga bij de groep staan. 'Dus, gaan we?' vraag ik, en kijk ze aan.


    El Diablo.

    [Nou, goed genoeg geschrokken? Yasmin's ziel is perongeluk uit haar lichaam vrij gekomen en ze heeft geen flauw idee wat haar over komt.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik rekte me verveeld uit, tot er ineens een helse hoofdpijn opdook. Waar komt dat nou weer vandaan? Pijnlijk wrijf ik over mijn slapen.
    Stemmen. Vele stemmen, door elkaar. Ze klonken ver weg, en langzaam werden ze harder. Wat was dit? Gefrustreerd knijp ik mijn ogen dicht. ''Ga. Weg'' mompelde ik hardop, maar tevergeefs.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''