• ik wil van die fel kleurige all stars.. maar heb geen idee waar ik ze kan kopen. Ik wil ze sowieso in een winkel kopen. dus niet via internet enz.

    oja ik woon in delft btw dus het moet hier niet al te ver vandaan zijn : P


    My heart is yours and so am I

    Rythmix schreef:
    (...)
    gaaf, welke klas? ik heb zo'n gevoel dat je derde gaat zeggen


    En dat zeg ik ook. 3VC en jij ook de derde?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)

    En dat zeg ik ook. 3VC en jij ook de derde?

    nee tweede, 2l. misschien moet ik hier niet zoveel persoonlijke info zetten, nou jammer dan :)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    (...)
    nee tweede, 2l. misschien moet ik hier niet zoveel persoonlijke info zetten, nou jammer dan :)


    Ach, wie wil mij nou iets aandoen -a-
    Nee, maar ik ben nu wel enorm nieuwsgierig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)

    Ach, wie wil mij nou iets aandoen -a-
    Nee, maar ik ben nu wel enorm nieuwsgierig.

    zo raar hoe je via een vraag over all stars erachter komt dat er mensen in de buurt wonen (Y)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    (...)
    zo raar hoe je via een vraag over all stars erachter komt dat er mensen in de buurt wonen (Y)


    Hahaha inderdaad


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)

    Hahaha inderdaad

    dus, jij hoort nu ook te leren voor toetsen?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    (...)
    dus, jij hoort nu ook te leren voor toetsen?


    Hoorde, ik ben al gestopt. Zinloos, hihihi. Nee, ik had absoluut geen zin meer en Quizlet leid me al de hele middag af. Maar ik hem morgen toch Duits, Geschiedenis en WIVA dus moeilijk zal het niet worden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kun je die niet gewoon in een schoenen winkel kopen? Tenminste, daar heb ik de mijne ook vandaan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Rajah schreef:
    (...)

    Hoorde, ik ben al gestopt. Zinloos, hihihi. Nee, ik had absoluut geen zin meer en Quizlet leid me al de hele middag af. Maar ik hem morgen toch Duits, Geschiedenis en WIVA dus moeilijk zal het niet worden.

    ja, ik heb wiva en engels, dus dat gaat wel lukken. weet je wat raar is, waarschijnlijk heb ik je al wel eens zien rondlopen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    (...)
    ja, ik heb wiva en engels, dus dat gaat wel lukken. weet je wat raar is, waarschijnlijk heb ik je al wel eens zien rondlopen.


    De meeste herkennen mij aan mijn vele krullen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)

    De meeste herkennen mij aan mijn vele krullen.

    ik zou je alleen kunnen herkennen als ik weet hoe je eruit ziet ;)
    maar krullen zijn wel speciaal. ik zou een moord doen voor krullen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    (...)
    ik zou je alleen kunnen herkennen als ik weet hoe je eruit ziet ;)
    maar krullen zijn wel speciaal. ik zou een moord doen voor krullen


    Niet voor deze maar heb je FB dan kan ik je toevoegen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ja, ik stuur je de link wel in een pb


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    woow geniaal jullie zitten op zelfde school! ik niet huil en dat ontdek je even hier hahah oke dit vond ik gewoon echt gewoon echt heel geniaal
    ot; in bijna elke schoenenwinkel die je daar hebt kun je wel all stars vinden? miss pro of sidestep ofso.. ? xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    in de meeste schoenenwinkels waar je merken kan kopen , hebben ze toch allstar ? bij ons toch ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.