PUKKELxDING schreef:
(...)Ik beledig je niet, ik probeer je alleen een spiegel voor te houden. Maar goed, schijnbaar ben je nog niet aan die fase toe dus sorry als het beledigend was. Ik hoop oprecht dat je dit in de toekomst wel inziet.
Je beledigt me niet?
Sorry hoor, maar volgens mij heb je toch echt net gezegd dat ik continue mensen belachelijk maak, altijd zit te zeiken om kleine dingetjes, ik uitlok en dat ik blijkbaar niet 'oud en wijs' genoeg ben om dit te snappen.
En dat vind jij niet beledigend overkomen?
En hoe wil je mij een spiegel voor houden, als je geen flauw idee hebt hoe ik ben? Dat kùn je niet weten , niet uit die paar woorden die ik hierboven getypt heb. Ik weet heus wel dat ik soms wat overdreven reageer op dingen, en dat ik niet perfect ben, maar ik weet ook dat ik mijn zusje half heb opgevoed en zei vervolgens de ene moordpoging na de andere op pleegt omdat bijvoorbeeld haar laptop is vast gelopen en ze dat moet afreageren. En zoals ik al zei, weet ik ook wel dat ik soms chagrijnig word om dingen die nergens over gaan en ik weet ook wel dat dit iets 'kleins' is, maar het zit me al langer dwars en nu komt het er gewoon uit
The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.