• we waren ooit eens met onze klas naar Plankendael gegaan en daar heeft een jongen van mijn klas een balk op zijn hoofd gekregen.Hij heeft lang in het ziekenhuis gelegen,maar hij was voor de proefwerken van Kerstmis terug,maar altijd als ik hem zie,zie ik het ongeval weer gebeuren,wat moet ik doen?

    xxx Nele


    Stan talent, stan RIS17

    Verander van school? Idk..

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 15:22 ]

    Goulding schreef:
    Verander van school? Idk..


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Er over praten? Met hem?

    Van school veranderen lijkt me een beetje drastisch. Praat er eens over met je ouders of die jongen zelf. Je kunt ook naar je mentor of mentrix toe gaan, die horen je ook te helpen bij dit soort dingen. Verder zou ik me er niet al te druk om maken. Het klinkt alsof die jongen er geen last meer van heeft, dus probeer het uit je hoofd te zetten.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 16:02 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Huh wtf, gewoon, eroverheen komen? Ik neem aan dat hij er meer last van heeft gehad dan jij..?


    ars moriendi

    Sarabi schreef:
    Huh wtf, gewoon, eroverheen komen? Ik neem aan dat hij er meer last van heeft gehad dan jij..?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sarabi schreef:
    Huh wtf, gewoon, eroverheen komen? Ik neem aan dat hij er meer last van heeft gehad dan jij..?


    Shoganai i ne~

    Sarabi schreef:
    Huh wtf, gewoon, eroverheen komen? Ik neem aan dat hij er meer last van heeft gehad dan jij..?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer