• Hoii, Ja kom ik weer hoor :P
    Maar ik vroeg me eigelijk af,, Hoezo Hater !?!
    Ja,, Ik heb het ofer ToHo haters,,
    Ik Snap ze niet helemaal, Oke dat ze ToHo niet goed vinden, dat kan ik snappen, aangezien dat een mening is, Maar hoezo |Haten?! Omdat Bill, Volgens Hun Homo is,, Maar hoezo Moet je hem dan Haten? Omdat Tom, Volgens hun een NepNeger is, Maar hoezo moet je hem dan haten?! Als ik het aan hn vraa, word er gezegt, OMdat Bill een wijf is, en niet kan zingen, Maar is dat een reden om Iemand te haten?!? 0.o
    Ik Will nu geen ruzie ofzo !! echt niet, maar ik wil het nu gewoon weten,, Hoezo HATEN?!?!?!
    Oja nog even voor de duidelijkheid!!! Ik wil nu niet zeggen, dat ik ToHo hater Haat!!! Zomige zijn me beste Vrienden,, maar ik wil weten,, hoezo!!!!


    Dunno ><

    geen idee we zijn allemaal vage mensen op een hele vage planeet

    Ja Kijk,, zo kan je het ook bekijken :P


    Dunno ><

    waarom zijn er zo 300000 van deze topics?-.-


    <3

    Ike niet weten^^ Omdat het gewoon raar is!! Dat er Haters zijn,, Dat ze ToHo niet leuk vinden oke,, maar HAten?! >.0 Is dat niet een betje overdreven,, En hoezo er zoveel topics over zijn, omdat blijkbaar heel veel mensen dat vinden :D


    Dunno ><

    Ik Haat Ze Niet ...
    Ik Bedoel Eigenlijk ,
    Het Is Zo overdreven ,,
    Het Was Constant In De Joepie : Tokio Hotel ...
    Dat Was Egt beu !

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik Haat Ze Niet ...
    Ik Bedoel Eigenlijk ,
    Het Is Zo overdreven ,,
    Het Was Constant In De Joepie : Tokio Hotel ...
    Dat Was Egt beu !

    x

    Dat vond ik nouw helmaal niet erg^^ Maar dat is altijd zo,, Kijk naar de Hirkrant,, eerst altijd die Zac,, toen ToHo en nu krijg je Jonas Brother,, en zo is het weer een ander!!


    Dunno ><

    Ze haten TH niet [behalvedatBillgayzouzijndan], ze hebben een grotere hekel aan de fans, omdat zij over niets anders kunnen praten dan TH.

    Hoe kom je drbij dat ik op een Anti-TH-site ben geweest (A)

    uuuuuum srry hoor maar al mn vrienden die TH haten willen de JONGENS van th vermoorden en ik ben fan en ze vinden mij egt lief(H)


    take me away

    Sorry maar ik heb vaak genoeg in mijn gezicht gehoord; 'IK HAAT TOKIO HOTEL.'
    Dat zegt toch genoeg xD


    I recycle my thoughts.

    Mijn god, zeg. o_O
    Kunnen we het niet bij één topic houden?


    -

    Sorry maar ik heb vaak genoeg in mijn gezicht gehoord; 'IK HAAT TOKIO HOTEL.'
    Dat zegt toch genoeg xD

    Ja kijk ik dus ook,, Ik was gistere nog een KK Hoer omdat ToHo KK was :S


    Dunno ><

    Ik vind die Haters like zoo grappig hea!! in die haat sites staan de meest grappigste dingen over TH!! die natuurlijk niet waar zijn but I mean laat ze lekker hun tijd verdoen.. ik vermaak me wel met die sites als ik down ben en ik kijk op zo'n site kan ik weer lachee!!

    Ike ook van Haatsities houden,, laats eentje,, lag gewoon dubbel. en van die Fans,, helemaal histiries doen, daarover!! Ik wil MET DEZE TOPIC NIET ZEGGEN, DAT IK HAAT HEB AAN HATER!! Ik wil aaleen weten,, hoezo ze TOHo haten..


    Dunno ><