• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:15 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik lach zachtjes om Luca's serieuze toon. 'Wat denk je zelf? Heb ik er wel of niet problemen mee?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wel wel wel wel wel! Ghehehe]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik hou mijn hoofd schuin terwijl ik haar bestuderend aankijk. "Ja." zeg ik uiteindelijk. "Omdat je dan opgewonden word."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik lach even. 'Ik denk eerder dat jij er opgewonden van wordt wanneer ik naakt of halfnaakt rondloop dan ik wanneer jij naakt of halfnaakt rond loopt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Denk je?" glimlach ik. "Ja, dat eerst is wel waar natuurlijk." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ha,' zeg ik triomfantelijk. 'Meisjes zijn gewoon niet zo snel opgewonden, jongens daarentegen...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ja?" lach ik en ik kijk haar vragend aan. "Denk je dat?"


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Als ik heel eerlijk ben dan ja. Ik denk dat jongens sneller opgewonden worden dan meisjes,' geef ik toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grinnik even. "Ja, ik weet het wel zeker. Onder normale omstandigheden dan." zeg ik erachter aan.


    Your make-up is terrible

    (ohohoh Luca toch! Zomaar beetje uitdagen, terwijl Chelle heel zielig en alleen op haar kamer zit. Bah nog een uurtje jongens!)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Succes Naomster!]


    Your make-up is terrible

    (will need it, ben al sinds gisteren ochtend misselijk en door Joy weer amper geslapen...)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Hmmm, en wat versta jij onder normale omstandigheden en wat niet?' vraag ik nieuwsgierig.

    [haha, je had Luca moeten zien toen Chelle er nog niet was xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Normaal is gewoon een leuke jongen en een leuke meisje, niet normaal vind ik dan een meisje dat weinig aandacht krijgt, of al héél lang droog staat." mijn gedachtes gaan onwillekeurig uit naar Chèlle. Gelukkig sta ik niet al heel lang droog dus kan ik het wel weerstaan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik frons even. 'Ik snap je niet helemaal,' mompel ik nadenkend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered