• Kennen jullie dat? "Het derde wiel"?
    Nou ik wel...
    Vrijdag avond had ik leuk met twee vriendinnen afgesproken, ze zouden om kwart over acht hier komen, en we zouden om negen uur naar de kroeg gaan.
    Ondertussen deed M mijn haar en stijlde het, en keken we ondertussen GTST.
    Ik moest me make up nog doen, en ik klaar was liep ik mijn slaapkamer weer in en zei N dat ze honger had.
    Ze wou chips... Ik zei duidelijk dat ik geen eten op mijn kamer wou, omdat ik weet, als ze de helft laat vallen ze het niet opruimt, en ik het weer mag opruimen.
    Ik naar beneden en het uitgelegd bij mijn moeder, die vond het ook al nergens op slaan.
    Want ze wou perse wat eten.
    Nou ik ging dus naar beneden om een stroopwafel te halen, maar omdat ze een gluten dieet heeft 'mocht ze dat niet',
    Ondertussen eet ze ook van alles waar wel tarwe in zit, en in die chips zit ook tarwe.
    Ondertussen wat het al negen uur, en zaten ze allebei the voice kids te kijken terwijl toen al weg zouden gaan.
    Soms behandeld N me echt als een hondje. - vind ik -
    Nou ik was dus maar beneden gaan zitten, want ik kijk dat programma nooit.
    Gaat M pingen WAAR IK BEN?! En dan ook nog aan de trap roepen.
    Serieus kom dan naar beneden?!
    Ik ken M al sinds de peuterspeelzaal, en ze gaat van de ene jongen naar de andere.
    & M ging met een jongen die ik leuk vond, en nu vind N ook een jongen leuk, die ik zeer aantrekkelijk vond.
    Dat hoort toch niet zo als je VRIENDINNEN bent?!
    Ze kwamen toen dus beneden en mijn moeder zei er wat van, en begonnen ze te bekvechten naar mijn moeder.
    Want ik en N hebben allebei een probleem (pddnos), dus misschien lag het daar wel aan, dat we dan teveel botsen.
    Maar M ken ik langer dan N en dan gaat ze opeens veel met N om?!
    Net stuurde ik N een ping of we weer vrienden kunnen zijn, maar die heeft ze dus weggeklikt.
    & Voor de rest heb ik ook geen vriendinnen, jawel van school, toen ik nog naar school ging, maar die spreek ik amper meer, en wonen iets meer dan een halfuur met de auto rijden.

    Sorry, ik moest dit kwijt, en ik weet nu echt niet wat ik moet doen..


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Eerlijk? Ik vind je heel hard aanstellen. Ten eerste, wie zegt dat ze eten zal gaan morsen. Als je haar een potje geeft met chips, dan zal ze volgens mij niet plots de helft op de grond gaan gooien. Enkele kruimels, oke, maar dat is met een stofzuiger zo weg.
    Over dat van het pingen en roepen aan de trap, ik snap vooreerst al niet waarom je beneden ging gaan zitten? Je spreekt met drie af om wat te doen en dan ga jij asociaal tv gaan kijken. Jullie hadden afgesproken om tegen 21u naar de kroeg te gaan. Doe dan toch gewoon de tv uit en vertrek.
    Wist M dat je die jongen leuk vond? En weet N dat nu?
    Sorry, maar persoonlijk vind ik ook wel dat jij er schuld in hebt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wow, jij bent ook best lastig vind ik. Waarom ga je gelijk weg als ze iets kijken wat jij niet leuk vind? Dan kan je er toch voor de gezelligheid bij gaan zitten? En als ze iets te eten wilt, dan is het toch niet zo'n probleem om dat te geven? Dan geef je haar desnoods een bordje ofzo.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Wow, jij bent ook best lastig vind ik. Waarom ga je gelijk weg als ze iets kijken wat jij niet leuk vind? Dan kan je er toch voor de gezelligheid bij gaan zitten? En als ze iets te eten wilt, dan is het toch niet zo'n probleem om dat te geven? Dan geef je haar desnoods een bordje ofzo.


    Ex astris, sciencia

    nouja ik voel me wel eens buitengesloten maar dit overtreft echt alles qua raarheid, no offence maar ETEN KNOEIEN? daarvoor is de stofzuiger ontworpen.. en die tv? zet um uit en dwing ze om naar de kroeg te gaan.. dit klinkt niet echt alsof jullie nog goede vriendinnen zijn..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Poseidon schreef:
    Wow, jij bent ook best lastig vind ik. Waarom ga je gelijk weg als ze iets kijken wat jij niet leuk vind? Dan kan je er toch voor de gezelligheid bij gaan zitten? En als ze iets te eten wilt, dan is het toch niet zo'n probleem om dat te geven? Dan geef je haar desnoods een bordje ofzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lol, hoe oud zijn jullie? Twaalf?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Lol, hoe oud zijn jullie? Twaalf?


    op haar profiel staat 18..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hoho, jongens er staat duidelijk in de tekst dat zij en een meisje PDDNOS hebben. Dat is een vorm van autisme... Just for your information. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk dat het beste is als je met je vriendinnen er over praat. Want volgens mij komt dit allemaal door miscommunicatie, je zegt immers niet tegen hen dat je dat programma nooit kijkt en dat je bang bent dat N op de vloer zal knoeien maar als je het niet zegt, weten ze ook niet wat er aan de hand is en kunnen ze niks doen of veranderen

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 23:13 ]


    Physics is awesome

    Cogsworth schreef:
    Hoho, jongens er staat duidelijk in de tekst dat zij en een meisje PDDNOS hebben. Dat is een vorm van autisme... Just for your information. (cat)


    o my ! sorry ik wist niet dat pddnos een vorm van autisme is! :# maar als nog is het een beetje vaag.. handicap mag geen excus zijn


    Shit happens but pee happens a lot more.

    curlybiatch schreef:
    (...)

    o my ! sorry ik wist niet dat pddnos een vorm van autisme is! :# maar als nog is het een beetje vaag.. handicap mag geen excus zijn

    No offence tegen de topicmaakster, maar autisme is meer dan een handicap. Ik ken niet iemand met autisme, maar mijn moeder werkt met heel veel van dat soort mensen. Autisten kunnen vaak geen emoties inschatten en weten ook niet hoe ze goed met andere mensen moeten omgaan.
    Dus ik vind dit wél een goed excuus.
    Dit is niet aanvallend tegen jou bedoeld, hoor. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    (...)
    No offence tegen de topicmaakster, maar autisme is meer dan een handicap. Ik ken niet iemand met autisme, maar mijn moeder werkt met heel veel van dat soort mensen. Autisten kunnen vaak geen emoties inschatten en weten ook niet hoe ze goed met andere mensen moeten omgaan.
    Dus ik vind dit wél een goed excuus.
    Dit is niet aanvallend tegen jou bedoeld, hoor. ;]


    Lol, dit is gewoon... Dat ga ik niet eens uitleggen. Ik ken autisten, ook hele zware autisten - en ik weet dat ze zich geen houding kunnen geven (of moeilijk) - maar dit is gewoon bullshit. Het is geen excuus, het is een soort van maatschappelijke "blessure", maar autisten zijn wél zo ver dat ze kunnen bedenken dat je een bordje kunt pakken tegen kruimels e.d. . Man, wat ze tegenwoordig al niet als excuus gebruiken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Lol, dit is gewoon... Dat ga ik niet eens uitleggen. Ik ken autisten, ook hele zware autisten - en ik weet dat ze zich geen houding kunnen geven (of moeilijk) - maar dit is gewoon bullshit. Het is geen excuus, het is een soort van maatschappelijke "blessure", maar autisten zijn wél zo ver dat ze kunnen bedenken dat je een bordje kunt pakken tegen kruimels e.d. . Man, wat ze tegenwoordig al niet als excuus gebruiken.

    Ik had met dat 'excuus' meer over het feit dat ze wegliep bij die serie of whatever ze aan het kijken waren.
    Maar dat is dan jouw mening. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnabas schreef:
    Lol, hoe oud zijn jullie? Twaalf?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn 'oude' vriendin kende ik al sinds mijn geboorte. Zij ging altijd gewoon bij mij koekpakken openmaken, terwijl ik zei dat dat niet mocht, omdat ze vOnd dat ik voor eten moest zorgen terwijl i haar al veel gegeven had, en ze werd dan helemaal chagarijnig en zei niets totdat ze haar zin kreeg, en allemaal ander bitchy dingen. Ik herken het, ik voelde me het 5e wiel.