• Mijn hoofdstuk van Aardrijkskunde ging daarover, en over de verschillende meningen van mensen, dus ik was wel nieuwsgierig wat jullie van de Europese Unie vinden.
    Daarom die vraag(A)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 17:51 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Cheops schreef:
    Heeft zowel voor als nadelen. Hoe de Britten tegenover de EU staan zou ons land ook moeten staan: wel in de EU, maar niet per se gebonden. Groot-Brittannië heeft ook nog steeds haar eigenlijk geld die ze voor geen goud willen missen en ze doen in ieder geval ook niet mee aan van die achterlijke wetjes, in dat opzicht zeg ik: GO BRITAIN!



    En het zorgt er ook voor dat iedereen staat te ragen op GB. Bovendien is Nederland veel afhankelijker van Europa dan de UK.

    Cheops schreef:
    En tegen de mensen die hier voor een dictatuur zijn zeg ik: ga naar noord-korea :P


    Democratie is het minst slechte politieke systeem, maar dat betekent niet dat het een goed systeem is :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    (...)

    Democratie is het minst slechte politieke systeem, maar dat betekent niet dat het een goed systeem is :3


    Dat is ook zeker niet mijn conclusie :p Ik zeg alleen dat ik de dictatuur-liefhebbers doorverwijs naar Noord-Korea. :Y)

    En dat Europa to staat te ragen op GB maakt ze volgens mij niet eens uit. Klopt ook dat Nederland afhankelijk is van Europa(wat andersom ook zo is), maar als we dezelfde status als GB zouden hebben -wel in de EU, niet de Euro dus- dan was het voor ons volgens mij niet eens erg, want onze buurlanden zijn ook afhankelijk van ons. Nu is het natuurlijk te laat om te zeggen: de gulden terug. Maar opzich stond de gulden er veel beter voor de de Euro.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 16:49 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik heb argumenten voor de EU, maar ook tegen. Maar als ik zou moeten kiezen, kies ik voor dat de EU een goede beslissing was. Maar ik ga niet al mijn redenen online zetten want ik heb op zowat ieder vlak wel opmerkingen of bemerkingen. Van recht tot ECB tot manier van aanpakken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cheops schreef:
    (...)

    Dat is ook zeker niet mijn conclusie :p Ik zeg alleen dat ik de dictatuur-liefhebbers doorverwijs naar Noord-Korea. :Y)

    En dat Europa to staat te ragen op GB maakt ze volgens mij niet eens uit. Klopt ook dat Nederland afhankelijk is van Europa(wat andersom ook zo is), maar als we dezelfde status als GB zouden hebben -wel in de EU, niet de Euro dus- dan was het voor ons volgens mij niet eens erg, want onze buurlanden zijn ook afhankelijk van ons. Nu is het natuurlijk te laat om te zeggen: de gulden terug. Maar opzich stond de gulden er veel beter voor de de Euro.


    dat klopt, wordt waarschijnlijk heel duur ook.
    maar we hadden nooit moeten overgaan op die euro

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    dat klopt, wordt waarschijnlijk heel duur ook.
    maar we hadden nooit moeten overgaan op die euro


    dat is dus ook precies mijn mening ;)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    (...)

    dat is dus ook precies mijn mening ;)


    eindelijk iemand die me snapt :')