• Mijn hoofdstuk van Aardrijkskunde ging daarover, en over de verschillende meningen van mensen, dus ik was wel nieuwsgierig wat jullie van de Europese Unie vinden.
    Daarom die vraag(A)

[ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 17:51 ]

"I solemnly swear that i am up to no good."

Rajah schreef:
    (...)

Ik ben voor dictatuur!!!

Ik niet! Geen denken aan dat ik straks een dansje moet gaan leren, elke dag een uurtje de dictator moet vereren en misschien wel een speciaal uniform aan moet of een lied moet leren! :W

26 - 02 - '16

Rajah schreef:
    (...)

Ik ben voor dictatuur!!!

*Roept menigte bij elkaar*
    Annabeth! Annabeth! Ode aan Annabeth!

Deep inside, I've never felt alive

Vidia schreef:
    (...)

Ik niet! Geen denken aan dat ik straks een dansje moet gaan leren, elke dag een uurtje de dictator moet vereren en misschien wel een speciaal uniform aan moet of een lied moet leren! :W

Dat ook niet, als ik maar van al die zeikers af ben.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Cogsworth schreef:
    (...)
    *Roept menigte bij elkaar*
    Annabeth! Annabeth! Ode aan Annabeth!

*mept Annabeth in elkaar en doet een blonde pruik op*
    Van nu af aan ben IK de dictator! Ik ben Alwinbeth :Y)

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

Niemand kan Annabeth vervalsen Alwin. Maar als je een dictator bent... Ode aan Alwinbeth!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

RainbowDash schreef:
    (...)

26 - 02 - '16

Ik vind het vette bullshit, een beetje rondom elkaar hangen om zo "conflicten" te verkomen - die er allang zijn. Stelletje bekrompen kakkerds, dat zijn het :W

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

RainbowDash schreef:
    (...)

Naahhh, ik doe alleen aan 'Ode aan Annabeth!' :P

Deep inside, I've never felt alive

Pollux schreef:
    Het heeft zowel voordelen als nadelen. Het kost geld maar kan geld opleveren, het is veel moeite met vergaderingen etc maar voor de handel is het wel weer handig. Mijn mening is een beetje verdeeld.

comfort in c h a o s

Ik vind het eigenlijk wel handig ;o Dat je de euro gewoon in vrijwel heel Europa kunt gebruiken is fijn, en dat er nauwelijks controle is op de grenzen binnen Europa is ook handig. Maar natuurlijk kleven er ook nadelen aan :/

Cogsworth schreef:
    (...)
    Naahhh, ik doe alleen aan 'Ode aan Annabeth!' :P

Rajah schreef:
    (...)

Niemand kan Annabeth vervalsen Alwin. Maar als je een dictator bent... Ode aan Alwinbeth!

Yay!

Ik ben al begonnenn, ben de baas in het witte huis:

Nu de rest van de wereld nog!

quidquid excusatio prandium pro

Pollux schreef:
    Het heeft zowel voordelen als nadelen. Het kost geld maar kan geld opleveren, het is veel moeite met vergaderingen etc maar voor de handel is het wel weer handig. Mijn mening is een beetje verdeeld.

Bad decisions make good stories.

Cesare schreef:
    Misschien was het handiger om niet bij de EU te gaan, maar we kunnen niet meer zonder.
    Ik denk dat het goed is bij de EU te zitten, maar die euro... tja die heeft niet in ons voordeel gewerkt. Maar door de EU kunnen we misschien weer alles oplossen.
    Tot nu toe zie ik geen nadelen.

[ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 13:30 ]

Today will be Girl's Day party with you~

http://www.europarl.europa.eu/news/nl/pressroom/content/20120326IPR41843/html/Hacking-IT-systems-to-become-a-criminal-offence

Gewoon weg belachelijk dit, dit betekend in normale mensen taal dat je je eigen servers niet meer mag testen met ''hack''-software.

Pollux schreef:

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.