• Mijn hoofdstuk van Aardrijkskunde ging daarover, en over de verschillende meningen van mensen, dus ik was wel nieuwsgierig wat jullie van de Europese Unie vinden.
    Daarom die vraag(A)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 17:51 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    LoveyDovey schreef:
    (...)Ik denk dat het goed is bij de EU te zitten, maar die euro... tja die heeft niet in ons voordeel gewerkt. Maar door de EU kunnen we misschien weer alles oplossen.
    Tot nu toe zie ik geen nadelen.


    Wat voor nadelen heeft de Euro ons dan opgeleverd?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik vind dat we het net als the UK hadden moeten doen. Bij de EU gaan , maar de eigen munt behouden. Kijk hoeveel problemen het hen scheelt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ik vind dat we het net als the UK hadden moeten doen. Bij de EU gaan , maar de eigen munt behouden. Kijk hoeveel problemen het hen scheelt.


    Ooit al eens op vakantie naar Engeland gegaan? Je word gek van alles omrekenen :3

    Maar welke problemen zijn er dan met de Euro? De crisis kwam door de Amerikanen en IJsland, niet de Euro.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 15:16 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Valentino schreef:
    Ik vind dat we het net als the UK hadden moeten doen. Bij de EU gaan , maar de eigen munt behouden. Kijk hoeveel problemen het hen scheelt.


    Niet zo heel veel: Vroeger was de pond ongeveer anderhalve euro, nu nog maar 1.10 Het is ondertussen daarom hartstikke goedkoop geworden om spullen te kopen in Engeland :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Akarin schreef:
    http://www.europarl.europa.eu/news/nl/pressroom/content/20120326IPR41843/html/Hacking-IT-systems-to-become-a-criminal-offence

    Gewoon weg belachelijk dit, dit betekend in normale mensen taal dat je je eigen servers niet meer mag testen met ''hack''-software.


    Als ze nou es wat tegen de politie deden... Obama schijnt het niet echt te waarderen dat de Nederlandse politie alles hackt wat los en vast zit zonder toestemming te vragen (wat dus ook nog eens buiten de wet valt) als ik de NRC mag geloven D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga geen mening vormen, simpelweg omdat ik er niet genoeg over weet. Zouden sommige hier ook moeten doen. :]


    Tell me about it, stud.

    Cesare schreef:
    (...)

    Ooit al eens op vakantie naar Engeland gegaan? Je word gek van alles omrekenen :3

    Maar welke problemen zijn er dan met de Euro? De crisis kwam door de Amerikanen en IJsland, niet de Euro.


    Ja dat weet ik, ik kom er vaak genoeg.
    En hoewel de pond minder waard is geworden, staan ze nog wel sterk, dus.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind die invoerrechten een beetje té. Ik vind dat Derde wereld landen ook de kans moeten krijgen om hun producten en shit hier te kunnen verkopen en dat is haast onmogelijk met al die tariefmuren enzo.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik vind die invoerrechten een beetje té. Ik vind dat Derde wereld landen ook de kans moeten krijgen om hun producten en shit hier te kunnen verkopen en dat is haast onmogelijk met al die tariefmuren enzo.


    Wie help je eerder? Mensen die een paar duizend km verderop leven, of mensen die 50 km hooguit van je vandaan wonen?

    Het is niet goed, maar wel logisch.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    WhiteQueen schreef:
    Bagger, maar dat is met alle politieke en economische organisaties zo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hier heb ik geen verstand van, dus ik heb er weinig over te zeggen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mothrchucker schreef:
    Ik ga geen mening vormen, simpelweg omdat ik er niet genoeg over weet. Zouden sommige hier ook moeten doen. :]

    Dit. Ik weet er niet genoeg over om te zeggen dat het slecht is of zo.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    WhiteQueen schreef:
    Bagger, maar dat is met alle politieke en economische organisaties zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heeft zowel voor als nadelen. Hoe de Britten tegenover de EU staan zou ons land ook moeten staan: wel in de EU, maar niet per se gebonden. Groot-Brittannië heeft ook nog steeds haar eigenlijk geld die ze voor geen goud willen missen en ze doen in ieder geval ook niet mee aan van die achterlijke wetjes, in dat opzicht zeg ik: GO BRITAIN!

    En tegen de mensen die hier voor een dictatuur zijn zeg ik: ga naar noord-korea :P

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:53 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Pollux schreef:
    Het heeft zowel voordelen als nadelen. Het kost geld maar kan geld opleveren, het is veel moeite met vergaderingen etc maar voor de handel is het wel weer handig. Mijn mening is een beetje verdeeld.


    This^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!