• De Duitse, Franse en Italiaanse uitwisselingsstudenten *O*.
    Ik moest me vanochtend eerder melden, dus ik verwachtte dat het schoolplein helemaal leeg zou zijn als ik op school aan zou komen. Maar in plaats daarvan liepen er allemaal miniscule mensen met grote rugzakken, petjes met I <3 Amsterdam en zonnenbrillen rond. Serieus, die Italianen zijn kleiner dan de meeste eersteklassers hier :'D.
    Vorig jaar, toen mijn broer in vijf vwo zat, hadden wij een week lang onze eigen Italiaan *-*. Hij leek dan wel meer op een Hollander dan een Italiaan met z'n een meter negentig en rode haar, maar dat doet er niet toe (bloos). Ik moet nog eventjes wachten, maar dan heb ik hopelijk ook m'n eigen Italiaan :9~ (Hoewel het wss een meisje wordt... En misschien een Franse of een Duitser (cat) ). Tot die tijd roep ik vrolijk buongiorno naar ieder persoon waarvan ik vermoed dat het een uitwisselingsstudent is 83.

    Wie heeft er nog meer wel 'ns een uitwisselingsstudent over de vloer gehad?


    i put the fun in funeral

    Telt een vriendin uit Amerika, die hier een tijdje mee naar school ging, ook? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Audacity schreef:
    (...)

    Inderdaad, de jongen die bij ons was moest altijd mijn fohn lenen en zo :'D. Soms was ik 's ochtends te laat doordat hij zo lang in de badkamer zat x'D.


    Haha, dat had ik ook! x'd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ga wel bijna naar Italië [:
    Maar, ik heb een keer een uitwisselingsmeisje in huis gehad. Toen was ik nog maar 9, en zij ook trouwens en ze was Duits. En we verstonden helemaal niks van elkaar haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik (:
    Ik had een Duits meisje van het Hans und Sophie Scholl Gymnasium in Ulm over de vloer voor een week en een maand later gingen we voor een week naar Ulm :p
    Was wel leuk, maar stiekem vond ik het leuker toen ze hier waren (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ikke
    wij hadden een meisje uit Polen
    was toen mn zus nog op de middelbare zat