• De Duitse, Franse en Italiaanse uitwisselingsstudenten *O*.
    Ik moest me vanochtend eerder melden, dus ik verwachtte dat het schoolplein helemaal leeg zou zijn als ik op school aan zou komen. Maar in plaats daarvan liepen er allemaal miniscule mensen met grote rugzakken, petjes met I <3 Amsterdam en zonnenbrillen rond. Serieus, die Italianen zijn kleiner dan de meeste eersteklassers hier :'D.
    Vorig jaar, toen mijn broer in vijf vwo zat, hadden wij een week lang onze eigen Italiaan *-*. Hij leek dan wel meer op een Hollander dan een Italiaan met z'n een meter negentig en rode haar, maar dat doet er niet toe (bloos). Ik moet nog eventjes wachten, maar dan heb ik hopelijk ook m'n eigen Italiaan :9~ (Hoewel het wss een meisje wordt... En misschien een Franse of een Duitser (cat) ). Tot die tijd roep ik vrolijk buongiorno naar ieder persoon waarvan ik vermoed dat het een uitwisselingsstudent is 83.

    Wie heeft er nog meer wel 'ns een uitwisselingsstudent over de vloer gehad?


    i put the fun in funeral

    Ikke niet. (cat)
    Maar ik wil wel. (:


    Not all those who wander are lost.

    Gelukkig niet.
    Ik had vorig jaar eigenlijk een Tsjech in huis moeten nemen, maar toen kwam de mogelijkheid om naar Schotland te gaan. En daar heb ik geen minuut spijt van gehad. 8D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik dacht dat er nu zou komen "Ze zijn er weer, de Hamsterweken"
    -me has rare gedachten-
    Maar bij onze school komen er jaarlijks uitwisselingsstudenten uit Rouen, Frankrijk dus:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Er waren een paar weken geleden Denen in onze school gekomen.
    Bijna allemaal blond, en ze rookten veel. Allemaal sigaretten onder de banken gevonden, xd.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik niet, maar het lijkt me wel leuk om het een keer mee te maken.
    Mits ik wel met 'm kan communiceren. x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat lijkt me zo gaaf he!
    Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar het lijkt me leuk om culturen uit te wisselen (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee, ik ben wel eens op uitwisseling geweest. Maar dat was met de hele klas.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Toen ik je titel las, dacht ik aan flippo´s.

    Maar wij hebben vorig jaar een Braziliaan op school gehad rond huppelen. Die zoop zich ieder weekend klem, en waarschijnlijk denkt heel Brazillië nu dat wij Limburgers alcohol verslaafde zijn.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik heb 2 keer uitwisseling gehad...de eerste keer kwamen de italianen niet hier, door die stomme vulkaan toen...toen vlogen de vliegtuigen niet...maar de tweede keer wel...was leuk :) alleen at ze bijna niks...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    neej maar ik zou dat heel graag willen :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb ook een Italiaan gehad, woehoe. *O* En ja, ik ging dus ook naar Italië 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb een keer een Duitse uitwisselingsstudent ontvangen, dat was echt vet gezellig, ik kon het goed vinden met haar c:
    Maar wel super vet dat ze bij jullie zoveel verschillende nationaliteiten hebben dan ;o Ik ben benieuwd wat voor iemand je in huis krijgt ^-^

    ikke! maar toen had haar vriendin heimwee, dus is ze daarheen gegaan. Ik heb haar precies 1 dag hier gehad.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nog nooit gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij hadden wel iemand uit Nieuw-Zeeland en uit Sri Lanka op school voor 1 jaar, maar ik heb er nooit eentje thuis gehad ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.