• De Duitse, Franse en Italiaanse uitwisselingsstudenten *O*.
    Ik moest me vanochtend eerder melden, dus ik verwachtte dat het schoolplein helemaal leeg zou zijn als ik op school aan zou komen. Maar in plaats daarvan liepen er allemaal miniscule mensen met grote rugzakken, petjes met I <3 Amsterdam en zonnenbrillen rond. Serieus, die Italianen zijn kleiner dan de meeste eersteklassers hier :'D.
    Vorig jaar, toen mijn broer in vijf vwo zat, hadden wij een week lang onze eigen Italiaan *-*. Hij leek dan wel meer op een Hollander dan een Italiaan met z'n een meter negentig en rode haar, maar dat doet er niet toe (bloos). Ik moet nog eventjes wachten, maar dan heb ik hopelijk ook m'n eigen Italiaan :9~ (Hoewel het wss een meisje wordt... En misschien een Franse of een Duitser (cat) ). Tot die tijd roep ik vrolijk buongiorno naar ieder persoon waarvan ik vermoed dat het een uitwisselingsstudent is 83.

    Wie heeft er nog meer wel 'ns een uitwisselingsstudent over de vloer gehad?


    i put the fun in funeral

    VWO 4 leerlingen met Frans hebben altijd een uitwisseling met studenten uit Amiens en ook ik had dat, dus ik had mijn eigen Française :Y)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 16:44 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik had me opgegeven vorig jaar, maar er waren heeel veeel aanmeldingen dus kon ik niet meedoen. Dus nee heb er nog nooit een in huis gehad.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Geen uitwisselingsstudenten, maar wel al met een ander project een paar Polen, die hier een week kwamen logeren. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Helaas niet... Ik zit op Havo.. ):


    live the life you love

    Ik, een Duitse haha. Ze was echt heel aardig :] Ik ben toen ook naar haar gegaan, in Duitsland met school.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja mijn broer. Ook een Italiaan, haha. Hij was echt anderhalf uur met z'n haar bezig 0.0


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nee. :'D
    Deed mijn middelbare niet aan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb vorig jaar een uitwisseling met Duitsland gehad. Was best gezellig...


    Deep inside, I've never felt alive

    Atropos schreef:
    Ja mijn broer. Ook een Italiaan, haha. Hij was echt anderhalf uur met z'n haar bezig 0.0


    Inderdaad, de jongen die bij ons was moest altijd mijn fohn lenen en zo :'D. Soms was ik 's ochtends te laat doordat hij zo lang in de badkamer zat x'D.


    i put the fun in funeral

    Ik heb niet meegedaan aan de uitwisseling op de middelbare. Had er geen zin in :'D


    -

    Voiceless schreef:
    Nee. :'D
    Deed doet mijn middelbare niet aan.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Audacity schreef:
    (...)

    Inderdaad, de jongen die bij ons was moest altijd mijn fohn lenen en zo :'D. Soms was ik 's ochtends te laat doordat hij zo lang in de badkamer zat x'D.


    LOL, mijn föhn wordt ook gejat door iedereen in huis x]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Heb ooit een Duitser in huis gehad, maar dat was nogal een stille kerel..


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Mijn zus een tsjech. Kaja.
    Dus ja, wij eigenlijk ook.
    Zo stom dat wij dit niet met school doen!
    Daar baal ik echt van, want het lijkt me echt ontzettend leuk.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb nog geen uitwisselingen gehad, maar volgens mij komen die wel :3


    Cookies!