• Het is vet mooi weer, ik dacht van 'goh ik koop lekker een ijsje', is het ene café dicht en verkoopt de andere geen softijs. Niet cool. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Ga naar de supermarkt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij gingen ijs in de pauze kopen. I love Lidl!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aww arme jij :c
    Ik wil ook een ijsje ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Jij hebt vandaag wel een baaldag eh?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:04 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Jij hebt verdaan wel een baaldag eh?

    haha idd $
    Hebben ze niet meer plekken waar ze ijs verkopen? :3 Bij ons in 't kutdorp zijn er zelfs 4 cafe's enzo waar ze verkopen haha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Biologist schreef:
    Jij hebt vandaag wel een baaldag eh?


    Yep. Ik mag het niet eens onredelijk vinden dat ik geen pizza mag en mijn zus wel. En dan zeggen ze dat ik ongezond eet. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:
    (...)

    Yep. Ik mag het niet eens onredelijk vinden dat ik geen pizza mag en mijn zus wel. En dan zeggen ze dat ik ongezond eet. (no_chears)


    Wat, dat is echt vreselijk!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt